Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ متن سخنرانی به شرح زیر است:

عرض سلام و ادب و احترام به محضر ولیعصر ارواحنا فداه و بنیانگذار جمهوری اسلامی و خانواده شهدا و همچنین شما نمازگزاران محترم؛دقایقی رو مصدع اوقات شریف شما بزگوران خواهم شد.
در روزهای گذشته شاهد ارائه لایحه بودجه سال آتی به مجلس شورای اسلامی بوده ایم که به این برنامه ریزی،انتقادات بسیاری از سوی کارشناسان همراه بوده
 از جمله: نگاه صدقه محور به یارانه مردمی،عدم اتکاء به اقتصاد مقاومتی تا اختصاص ناعادلانه بودجه فرهنگی کشور به سازمان ها و نهادهای همسو  با دولت با بینشی حزب گرایانه ،که تجربه سالهای اخیر نشان میدهد این سازمان ها و نهاد های مذکور کمترین بازده مناسب فرهنگی را نداشته اند؛
 
همانطور که میدانید در چند سال گذشته بخاطر افزایش قیمت بنزین،گازوئیل و برق،درآمد دولت بیشتر شده با این حال سخن از قطع یارانه میلیون ها نفر به میان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پول حاصل از افزایش درآمد ها کجا رفته؟

 افزایش قیمت حامل های انرژی بدون افزایش کیفیت و خدمات آنها امری سوال برانگیز است.
 ما مردم از نمایندگان محترم مردم در مجلس،میخواهیم  که با نگاهی موشکافانه و به دور از منافع حزبی وجناحی خاص،اقدام به بررسی لایحه بودجه نود و‌هفت نمایند.
-اتفاقات تأمل برانگیز بسیاری نیز از جانب وزارتخانه امور خارجه رخ داده است.
از بایکت رسانه ای حضور هیئت انگلیسی و عدم اجازه برای مصاحبه خبرنگاران با آنها تا صحبت از تبادل و اغماض در برابر کسانی که حریم امنیتی کشور را نقص کردند و جاسوس بودنشان برای دستگاه های امنیتی محرز شده.
 خواستار ابهام زدایی  و شفاف سازی از این دستگاه هستیم.

بی مسئولیتی سفارت ایران در صربستان هم خود نشان از تحقق نیافتن شعارهای انتخاباتی عده ای است که میخواستند عزت را به پاسپورت ایرانی برگردانند.
 
عدم بیان موضع انقلابی از سوی هیئت ایرانی در نشست سازمان همکاری اسلامی بسی قابل تأمل است،که مسئولین بلند پایه ی ایرانی در برابر بیانه ای که قدس شریف را تقسیم بندی کرده و از کیسه خلیفه تنها قدس شرقی را پایتخت فلسطین بیان کرده است؛ابراز تاسف میکنیم چرا که اراضی فلسطین از شمال تا جنوب و شرق تا غرب متعلق به جهان اسلام است.

موضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی به همین جا ختم نمیشود؛مسئولین فرانسوی که در  روزهای آینده به ایران می آیند.مجوز عرض اندام برای گروهک تروریستی منافقین صادر و در جمع آنان شرکت و اعلام حمایت کرده اند.
مردم از دستگاه دیپلماسی انتظار دارند تا با اعلام موضع قاطعانه و انقلابی به هوچی گری های مسئولین فرانسوی پایان دهند.
روز گذشته اخباری از پیشرفت صنایع موشکی و دفاعی کشور،روحیه ی انقلابی گری و مجاهدانه که با اتکاء به نیروی جوان و متعهد داخلی بود،به گوش رسید که خوشحالی مردم مسلمان را برانگیخت.
جا دارد از سپاه پاسداران بخاطر اعتماد به توان داخلی و پیروزی های روز افزونشان کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشیم.
 
شاید مهمترین اتفاق این روزهای رو سیاهی بیش از پیش چهره خبیثانه امریکا برای مردم جهان است که با تجمع ها و راهپیمایی های آزادی خواهانه در حمایت از فلسطین اشغالی همراه بوده است.
ما شکرگزار این اتحاد و همستگی جهانی خواهیم بود و به وعده صدق رهبر مستضعفان جهان حضرت امام خامنه ای اطمینان راسخ داریم که تا کمتر از25 سال دیگر جرثومه ی فسادی به نام اسرائیل وجود نخواد داشت.
 
   اما مسئله زلزله زدگان کرمانشاه؛
متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد کاهش رسیدگی های مسئولین بوده ایم،لذا پیگیری مجدانه جهت کاستن آلام مردم رنج دیده را خواستاریم و از شما مردم فداکار هم میخواهیم که همچنان با قوت قبلی به کمک رسانی های نوع دوستانه مداومت نمایند.

در پایان متشکر و سپاسگزارم از شما مردم مومن و انقلابی که صبر و حوصله به خرج دادین و همچنین تشکر میکنیم از ستاد اقامه نماز جمعه شهر اندیشه و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مروج که این امکان رو در اختیار ما قرار داده اند.
و من الله التوفیق  
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت

 شهریار افندی‌زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت از بزرگراه آزادگان در مناطق ۱۸ و ۱۹ به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن‌سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق ۱۸ و ۱۹ نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبود‌های بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.

 افندی‌زاده اظهار کرد: خط کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی ها، مرمت و نوسازی گاردریل‌ها، نصب تابلو‌های خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن‌تانک و استوانه، از اقدام‌هایی است که در محدوده مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران انجام شده است. 

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان اینکه مناطقی که محور آزادگان در محدوده آن قرار دارد، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای افزایش سطح خدمات و ایمن‌سازی است، تصریح کرد: در این طرح که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بیش از ۱۲ گروه اجرایی در حال فعالیت هستند و ۲۴ نقطه از جناغی‌ها با استفاده از ۴۴ قطعه کاشن‌تانک و ۱۲۰ عدد استوانه ایمن‌سازی و حدود ۱۵۰ شاخه گاردریل مرمت و تعویض شده است.

افندی‌زاده ادامه داد: نصب بیش از ۱۰۰ عدد تابلوی خطرنما ۶۰*۲۰ و حدود ۶۴ هزار متر خط‌کشی منقطع و ۴۲ هزار متر خط‌کشی ممتد از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه آزادگان انجام شده است. 

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد؛ در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه‌ها و با مشارکت پلیس و شهرداری‌های مناطق، این طرح در تمام شبکه بزرگراهی تهران اجرا شود. 

 گفتنی است؛ بزرگراه آزادگان، از شاهراه‌های شهر تهران است که به دلیل طول تقریبی ۵۹ کیلومتری، تردد روزافزون خودرو‌های سبک و سنگین، دسترسی‌های بسیار، سرعت بالای وسایل نقلیه و تعداد زیاد سرقت تجهیزات، ایمن‌سازی آن همیشه از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان