Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@18:30:20 GMT

پژوهشگران و فناوران برتر کشوری معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۱۷۰۵۶

پژوهشگران و فناوران برتر کشوری معرفی شدند

بیست پژوهشگر و فناور برتر کشور در هجدهمین جشنواره ولی پژوهش و فناوری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر شهرام شکرفروش استاد دانشگاه شیراز در حوزه بهداشت مواد غذایی، دکتر غلامحسین نجفی دانشیار دانشگاه تربیت مدرس در حوزه مکانیک ماشین‌های کشاورزی، دکتر سید مهدی جعفری دانشیار دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در حوزه علوم و صنایع غذایی، دکتر رضا محمدی استادیار پژوهشی از وزارت جهاد کشاورزی، دکتر نیما تقوی‌نیا استاد دانشگاه صنعتی شریف در حوزه علم مواد، دکتر محمد حسین صنعتی استاد پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی، دکتر میرعلی فرج‌زاده استاد دانشگاه تبریز در حوزه شیمی تجزیه، دکتر عباس زارعی هنزکی استاد دانشگاه تهران در حوزه مهندسی متالوژی، دکتر مجید رضا آیت‌اللهی استاد دانشگاه علم و صنعت در حوزه مهندسی مکانیک، دکتر محمد حقیقی استاد دانشگاه صنعتی سهند در حوزه مهندسی شیمی، دکتر آرین قلی‌پور استادیار دانشگاه تهران در حوزه مدیریت، دکتر بهلول علیجانی استاد دانشگاه خوارزمی در حوزه جغرافیا، دکتر هاشم داداش‌پور دانشیار دانشگاه تربیت مدرس در حوزه برنامه‌ریزی شهری، آرش خجسته دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی در حوزه جراحی فک و دهان و صورت، دکتر احمدرضا شاهوردی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه داروسازی و بیوتکنولوژی، دکتر مرجان نصیری اصل استان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین در حوزه فارماکولوژی به عنوان 16 پژوهشگر برتر کشوری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دکتر مریم گل‌آبادی از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برای تولید بذر هیبریدی، سید روح‌الله موسوی از پارک علم و فناوری خوزستان برای تولید پمپ تراک سیمان‌زنی، سعید بهزادی‌پور از دانشگاه صنعتی شریف برای سامانه توانبخشی از راه دور، محسن بهمنی از شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وزارت نفت برای تولید کاتالیست سنتز متانول به عنوان 4 فناور برتر کشوری در جشنواره ملی پژوهش و فناوری معرفی شدند. همچنین معین احمدی از پارک علم و فناوری مرکزی به عنوان ایده‌پرداز برگزیده معرفی شد.

در ادامه از محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، رحیم حق‌نقی رئیس دانشگاه ارومیه، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز، اسماعیل تبادار استاندار فارس، ابراهیم گشتاسبی‌راد سرپرست دانشگاه شیراز، سید موسی خادمی استاندار لرستان و خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان به عنوان حامیان پژوهش و فناوری تقدیر شد.

همچنین در این مراسم رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلت به فناوران و پژوهشگران نمونه پرداخت خواهد کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه