Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پارلمان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا و تجهیزات جنگی آنها نمی‌توانست تا این مرحله پیش بیاید و اگر ساعاتی از حمایت خود دست بردارند این رژیم از روی زمین محو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «رضوان الاخرس» نماینده پارلمان فلسطین در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی که در هتل اسپیناس برگزار شد، گفت: قدس در شرایط خاصی قرار دارد؛ متأسفانه فعالیت‌های صهیونیستی در داخل قدس سبب شده تا امروزه چیزی از مسجدالاقصی باقی نماند، رژیم صهیونیستی تونل‌هایی را در داخل این مسجد احداث کرده و از این مکان برای عبادت کافرهای صهیونیستی و برگزاری نماز و ازدواج یهیودیان استفاده می‌شود به نوعی که متأسفانه به رقص و آواز در مسجد الاقصی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رژیم صهیونیستی با کشیدن دیواری در شهر قدس بسیاری از مناطق عربی را از قدس گرفته و مردم آن را فراری داده است؛ در حقیقت قدس هدف نخست و اعلام شده اجرای طرح صهیونیستی است.

نماینده پارلمان فلسطین با بیان اینکه تصمیم ایالات متحده غافلگیرکننده نبود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا و بدون استفاده از تجهیزات جنگی آنها نمی‌توانستند تا این مرحله پیش آیند؛ در واقع اگر ساعاتی از حمایت خود دست بردارند اسرائیل از روی زمین محو خواهد شد.

وی ادامه داد: واقعیت ها در خصوص فلسطین را باید بدانیم و نمایندگان پارلمان‌ها نیز باید این موضوعات را مجدانه پیگیری کنند تا تصمیمات موثرتری اتخاذ شود. تاکنون صهیونیست‌ها هر کاری که تمایل داشتند را در فلسطین انجام داده اما نیروهای مقابله کننده با اسرائیل در خطر تهدید آمریکا قرار گرفتند.

نماینده پارلمان فلسطین در این نشست یادآور شد: آمریکا به دنبال اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی است کما اینکه تاکنون اختلافاتی را ایجاد کرده است لذا ما باید بررسی مجدد کنیم تا مسئولیت‌ها و وظایف مشخص شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۱۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا

ایسنا/فارس در پی حرکت و تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا، بسیج اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز بیانیه‌ای در حمایت از این حرکت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

قریب به ۷ ماه از شروع فصل جدید جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم بی‌گناه فلسطین می‌گذرد؛ این ملت مظلوم که ۷۵ سال است تحت شکنجه، کشتار و وحشی‌گری رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی قرار دارند.

با شهادت حدود ۴۰ هزار زن، مرد و کودک فلسطینی، جهان با خوی خبیث و سراپا رذالت رژیم صهیونیستی آشنا شده است. اکنون در سراسر جهان و حتی دانشگاه های آمریکا، نوای آزادی فلسطین و توقف کشتار و نسل کشی مردم فلسطین به گوش می‌رسد.

اینک، در این لحظه تاریخ‌ساز و در زمانی که تمام دنیا، پوشالی بودن آزادی و دموکراسی غربی را با حمایت بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی و سرکوب وحشیانه دانشجویان خواهان آزادی فلسطین در جلوی چشم خود می‌بیند، ما اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز، ضمن محکوم کردن چندباره جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی عمیق خود را با دانشگاهیان بیدار و آزاده کشور آمریکا ابراز کرده و اعلام می‌داریم هدف و راه مقدس شما امروز قلوب مردم جهان را تسخیر کرده و نشان داده که مسئله فلسطین، متعلق به همه آزادگان جهان است.

همچنین از اساتید و دانشجویان دیگر دانشگاه‌های ایران و دانشگاهیان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی خواستاریم تا در ادامه این حرکت شجاعانه، موضع خود را در قبال فلسطین مستحکم‌تر و با صدای هرچه رساتر بیان و ابراز دارند و همچنین از دولت‌های خود قطع شریان‌های اقتصادی و سیاسی این رژیم ناپاک را خواستار شوند. علاوه بر این، از دولت و وزارت خارجه خواستاریم تا پشتیبانی اساتید و دانشجویان دانشگاه های ایران، از این حرکت رهایی‌بخش دانشگاه‌های آمریکا را با کمک دیپلماسی فعال خود، به گوش این دانشجویان و تمامی جهانیان برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه