Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@22:44:20 GMT

مشکلات سرویس مدارس شهر صدرا بررسی شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۹۵۲۶

مشکلات سرویس مدارس شهر صدرا بررسی شد

به گزارش امتداد نیوز به نقل از شهرداری صدرا، با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا، رئیس پلیس صدرا، معاون اجرایی شهرداری صدرا ، مسئولین شرکت های سرویس مدارس و برخی مدیران مدارس و مدیران اجرایی سرویس های مدارس مشکلات سرویس های مدارس در شهر صدرا بررسی شد .

حمید رضا صادقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در این خصوص به قانونمندی و کسب اطلاعات در خصوص وظایف مدیران اجرایی  سرویس های مدارس ، مدیران شرکت ها  و رانندگان اشاره کرد  و گفت: رانندگان و مدیران اجرایی باید به خوبی با وظایف خود در این زمینه آشنا باشند تا دانش آموزان بدون هیچ مشکلی از طریق سویس به مدرسه رفته و با اشتیاق کامل نیز به خانه برگردند که متاسفانه در برخی نقاط صدرا گزارش هایی مبنی بر انجام  تخلف هایی از سوی رانندگان و مدیران اجرایی شنیده شده که مسئولین شرکت ها باید  نسبت به هرفع آنها هرچه سریعتر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان الله زارع بازرس سرویس مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز هم به اخذ صلاحیت رانندگان سرویس مدارس اشاره کرد و گفت:  از حضور برخی رانندگان فاقد صلاحیت در این امر جلوگیری خواهد شد همچنین نصب برچسب بر روی خوردهای دارای صلاحیت سرویس مدارس به منظور شناسایی خوردرها از دیگر خودروها هم یک امر ضروری ایست که شرکت ها  باید نسبت به نصب برچسب سرویس مدارس اقدام نمایند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با راننده خاطر برخود خواهد شد.

حیدری رئیس  پلیس راهور شهر صدرا گفت: سرویس های مدارس باید  دارای شرایط خاصی باشند از جمله گواهینامه پایه دو، کارت صلاحیت و برچسب روی ماشین از ضروریات سرویس های مدارس است و پلیس این موارد را سرلوحه فعالیت افرادی که می خواهند در بخش سرویس مدارس فعالیت نمایند  قرار می دهد، همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان سرویس مدارس بسیار مهم است که باعث حفظ سلامت دانش آموزان است.

مهندس وحید  معاون اجرایی شهرداری صدرا نیز با اشاره به اینکه ، صدور مجوز ، کنترل و نظارت بر سرویس مدارس از وظایف سازمان حمل و نقل  شهرداری است،  گفت: مدارک مورد نیاز ثبت نام بر اساس مدارک درخواستی قانون است، و شهرداری هیچ گونه دخل و تصرفی در کم یا زیاد کردن مدارک ندارد و متقاضیان موظف هستند تمام مدارک را بطور کامل ارائه دهند تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: شهرداری صدرا تاکنون کمک های فراوانی به مدارس کرده و در بسیاری از موارد پیاده روسازی بیرون از محوطه مدرسه را انجام داده که تا قبل از فصل بارندگی به اتمام برسند تا دانش آموزان و معلمان دچار مشکل در رفت آمد نباشند.

در پایان تعدادی از رانندگان و مدیران اجرائی سرویس های مدارس  هم  به برخی مشکلات مالی و رانندگان متخلف اشاره کردند و تقاضای پیگیری موضوع را دادند و مصوب گردید شرکت های سرویس مدارس کلیه نیروهای فعال سرویس های دارای مجوز را به شهرداری صدرا معرفی کنند.

true برچسب ها : حميدرضا صادقي سرویس مدارس شهرداري صدرا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه اخلاق مدیران اجرایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین می شود در واقع شعار و دستور معظم له برای دولت مردان و مدیران اجرایی است و تمامی عزیزان باید در راستای عملیاتی کردن منویات معظم له تلاش بکنند و از هیچ کوشش غافل نشوند.

وی افزود: تمامی مدیران اجرایی در حوزه مدیریت خود مخصوصاً مدیران ادارات و نهادهایی که با مسئله تولید در ارتباط هستند، باید تلاش خود را بکنند چرا که اگر قصوری از ما سر بزند، در مرحله اول در برابر مردم و در مرحله دوم در برابر خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف یک مسئله شرعی و قانونی است، گفت: امروز هرکس باید وظیفه خود را در قبال عفاف و حجاب انجام دهد و مدیران اجرایی نیز از این مسئله استثنا نیستند.

قریشی ادامه داد: عفاف و حجاب یک مسئله شوخی بردار نیست و ما نمی توانیم این مسئله را سهل بگیریم، انتظار است مدیران در سازمان ها و ادارات به معنای واقعی به عفاف و حجاب اهمیت بدهند و این مسئله را به طور دنبال کنند.

وی تصریح کرد: خداوند کریم در قرآن کریم مکرراً به مسئله عفاف و حجاب تاکید می کند.

قریشی با بیان اینکه عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است، عنوان کرد: امروز نگوییم که مسئله حجاب به ما ارتباطی ندارد. جامعه اسلامی مانند یک کشتی است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود، همه غرق خواهند شد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود از مدیران خواست به اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند و افزود: بسیار شفاف و صریح عرض می کنم، مدیری که در طول سال در نماز جماعت اداره شرکت نمی کند در روز قیامت پاسخگو نخواهند بود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: بنده اطلاع دارم برخی از مدیران حتی یک روز هم در نماز جماعت حضور ندارند که اصلاً قابل قبول نیست. مدیران هم باید خودشان در نماز جماعات ادارات شرکت کنند و هم کارمندان خود را ترغیب کنند.

کد خبر 750105

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند