Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان قزوین، افزود:متاسفانه ما خوب نتوانسته‌ایم از این ظرفیت بهره بگیریم چون هرکجا از این پتانسیل و توانمندی بهره برداری کرده ایم، سود برده و برای کشور موثر واقع شده ایم.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب زندگی آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید از این دست تالیفات را برای الگوسازی در سطح استان انجام دهد و افرادی را که سرمایه‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس بوده‌ و نقش انسجام بخشی داشته‌اند، شناسایی کرده و به نسل‌های جدید معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: معرفی شخصیت‌های موثر در انقلاب و دفاع مقدس چه از کسانی که زنده هستند و چه کسانی که از میان ما رفته اند باید صورت گیرد تا تجلیل از مقام و زحمات این افراد را در جامعه شاهد باشیم.

جمالی پور افزود: رونمایی از این کتاب یک کار کوچک در برابر خدمات بزرگ آیت الله باریک بین است و باید آن را آغاز کار برای معرفی این مجاهدان بدانیم.

جمالی پور افزود: ذکر خیر آیت الله باریک بین را قبل و بعد از انقلاب از نوع نگاه، تلاش‌ها و رفتارهای بسیار ارزشمند ایشان شنیده‌ایم و امروز خلا وجودی ایشان در استان به شدت احساس می شود.

وی گفت: ایشان در طول انقلاب زحمات زیادی در قزوین برای انسجام بخشی نیروها، اعزام رزمندگان به جبهه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس کشیدند و نقش پدری خود را برای اجماع سازی نیروهای انقلاب و انسجام بخشی به آنها رقم زدند و باید یاد و خاطره این مجاهد نستوه را گرامی بداریم.

استاندار قزوین افزود: تجلیل از خدمات بزرگان یک نوع فرهنگ سازی است و حتما باید این کار را در استان با جدیت پیگیری کرده و انجام دهیم.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان قزوین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان قزوین انسجام بخشی جمالی پور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر عصر دوشنبه در جلسه‌ای را که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، با بیان اینکه همه مردم از هر قوم، زبان و دینی در دفاع مقدس سهم داشتند، اظهار کرد: هیچ فردی نمی‌تواند دفاع مقدس را انحصاری کند چرا که همه اقشار جامعه در آن نقش داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم، افزود: این داشته باید به عنوان میراث از آن نگهداری شود تا در اختیار آیندگان قرار گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: اگر چه به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس زیاد پرداخته نشده است اما باید گفت نقش این قشر از جامعه کمتر از مردان نبود و نباید آن را به فراموشی سپرد.

وی یادآور شد: تا کنون اقدامات خوبی از سوی استان گلستان برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است که بسیار مورد توجه است.

کار گر از افتتاح پنج موزه دفاع مقدس در پنج استان کشور خبر داد و اظهار کرد: این پروژه امسال در سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در استان‌هایی چون گلستان، لرستان، گیلان، زنجان و قزوین به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6098778

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین