Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا زارعی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی استان کردستان در سنندج، افزود: زیرساخت‌های رشته کوهنوردی در طبیعت فراهم است در این راستا یکی از راهکارها برای پیشرفت در ورزش کوهنوردی تربیت نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی همراه با رقابت است و تجربه ما در ورزش قهرمانی کم است، گفت: شناسایی استعدادها و تربیت نیروی انسانی می‌تواند به رشد کوهنوردی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی احداث دیواره در شهرستان‌ها را دشوار توصیف کرد و افزود: با در نظر گرفتن ردیف بودجه در فدراسیون امید است در آینده دیواره کوهنوردی هم در کردستان تجهیز و راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به اینکه کردستان یک استان کوهستانی است گفت: پتانسیل‌ها و بسترهای رشد و توسعه این ورزش در استان فراهم است.

رییس فدراسیون کوهنوردی با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اظهار کرد: هم‌اکنون منابع مالی حوزه ورزش نیز کاهش یافته است.

وی گفت: سه دیواره کوهنوردی در استان‌های دیگر ایجاد شده است امید است با تعریف بودجه ورزشی در استان کردستان نیز راه‌اندازی شود.

زارعی وظیفه رییس هیات جدید را بسیار خطیر ارزیابی کرد و بر تمرکز فعالیت‌های هیات جدید بر فعالیت‌های باشگاهی و آموزشی تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر فعالیت‌های راهبردی هیات گفت: ورزشکاران استان باید برای افتخار کردستان تلاش کنند و این ورزش را به رشد و تعالی برسانند.
انتهای پیام /۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس فدراسیون کوهنوردی رضا زارعی هیات کوهنوردی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم مهم‌ترین و به عبارتی گرمترین و انسانی‌ترین عنصر در نظام آموزشی کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی لطیفی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همه ما توانسته باشیم تا آنچه بر عهده ما گذاشته شده، به شایستگی انجام دهیم و معلمان خوبی برای اعتلای کشور باشیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان در تربیت آینده‌‎سازان مملکت، افزود: مقام و جایگاه معلمی در کشور به گونه‌ای است که آن را با هیچ مقام و جایگاهی نمی‌توان تغییر داد. پایه شخصیتی و هویتی دانش‌آموزان در مدارس شکل می‌گیرد که نشان از اهمیت شغل معلمی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دیدار روزهای اخیر رهبر انقلاب با معلمان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرهنگیان به نکته مهمی اشاره فرمودند مبنی بر اینکه مهم‌ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی است که به دست معلمان پرورش پیدا می‌کند.

لطیفی با بیان اینکه معلم مهم‌ترین عنصر و به عبارتی گرم‌ترین و انسانی‌ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش است، گفت: ما اگر در نظام تعلیم و تربیت مؤلفه‌های مختلفی از جمله محیط یادگیری و کلاس درس و کتب درسی داشته باشیم در بین همه عناصر، مؤلفه مهمی که می‌تواند حاصل جمع همه مؤلفه‌های دیگر باشد، معلم است.

وی ادامه داد: تربیت امری انسانی است و این امر در درجه اول توسط معلم رقم می‌خورد؛ زیرا معلمان در مواجهه با دانش‌آموزان حال و هوای آنان را درک کرده و متوجه می‌شود که چگونه باید با آنان رفتار کرده یا مطالب درسی را به آنان بیاموزند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینکه تربیت با نوشتن یک کتاب یا ساختن مدرسه اتفاق نمی‌افتد، گفت: بلکه این مهم با تلاش معلمان باانگیزه، شاداب و پرهیزکار و بانشاطی حاصل می‌شود که دانش‌آموزانی باهویت، بانشاط، عالم و دانشمند پرورش می‌دهند. اگر از تحول در آموزش و پرورش صحبت می‌کنیم، نقطه کانون این تحول قطعاً معلمان هستند.

کد خبر 750871

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله