Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@03:24:45 GMT

همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۰۰۵

حمید عبداللهی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوران حضورم در تبریز خاطرات خوبی را در کنار ماشین سازی تبریز داشتیم و بعد از آنکه آقای خطیبی نتایح خوبی را در ابتدای فصل گذشته برای این تیم رقم زد و به آلومینیوم پیوست، این تیم شرایط خوبی را سپری نکرد اما در هر حال در لیگ برتر باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: ماشین سازی تیم خوب و ریشه داری است و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد بنابراین بازی‌های قبل این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت تیم حریف را به خوبی رصد کرده‌ایم ضمن اینکه روی نقاط ضعف خودمان نیز کار کردیم و امیدواریم با برطرف کردن برخی ضعف‌ها شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم. 

مربی آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه هر بازی برای این تیم حکم فینال را دارد، تصریح کرد: آقای خطیبی سرمربی تیم شرایطی را در تیم آلومینیوم فراهم کرده که بازیکنان در عین رفاقت با یکدیگر به رقابت میپردازند و این نظم است که حرف اول را در تیم آلومینیوم می‌زند.

عبداللهی تصریح کرد: برای دیدار فردا هیچ محرومی نداریم اما ایرانپوریان و آقاخان به دلیل مصدومیت تیم را همراهی نخواهند کرد.

وی با اشاره به بارش برف در اراک نیز گفت: فکر می‌کنم با قطع بارش برف و جمع آوری کاور، مشکلی برای بازی فردا نخواهد بود.

مربی آلومینیوم اراک همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه ابتلای چند تن از بازیکنان ماشین سازی تبریز به ویروس کرونا عنوان کرد: اطاعی از این موضوع ندارم اما قطعا سازمان لیگ و ایفمارک پیگیر سلامت اعضای تیم ها خواهند بود و هدف ما برای فردا یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز خواهد بود.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا نماینده فوتبال استان مرکزی  میزبان ماشین سازی تبریز است.

در این دیدار که از ساعت ۱۵ دوشنبه ۱۷ آذر در ورزشگاه امام خمینی برگزار می‌شود آلومینیوم اراک از ماشین سازی تبریز پذیرایی می‌کند. 

 آلومینیوم با دو تساوی و دو شکست دو امتیازی و در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حمید عبداللهی ماشین سازی تبریز آلومینیوم اراک خطیبی ماشین سازی تبریز آلومینیوم اراک حمید عبداللهی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)

به گزارش ورزش سه، احمد گوهری گلر تیم آلومینیوم در بازی جام حذفی مقابل تیم سابق خود عملکرد خوبی داشت و برخلاف چهار گلی که دریافت کرد نقش ویژه و تاثیرگذار در صعود تیم خود و بازگشت آلومینیوم به مسابقه داشت.

او در طول جریان مسابقه در گردش توپ نقش آلومینیوم نقش آفرینی می‌کرد و با تسلطی که در بازی با پا داشت به خوبی این تیم را از فشار خارج می‌کرد و بازیسازی خوبی از عقب زمین انجام می‌داد، او شروع مجدد های خوبی هم داشت و توپ به نقاط مناسب برای مهاجمان آلومینیوم ارسال می‌شد که فضای انتقال توپ و حتی استفاده از اشتباه مدافعان پرسپولیس را فراهم می‌کرد.

گوهری در دقایق پایانی مسابقه پیش از گل تساوی آلومینیوم روی حملات پرسپولیس واکنش‌های خوبی داشت و دو فرصت استثنایی را از بازیکنان سرخ‌پوش مهار کرد تا همچنان شانس کامبک برای سفید و سبزپوشان اراک فراهم باشد.

او دو دقیقه قبل از گل تساوی آلومینیوم توپ تند و تیزی که به سمت دروازه این تیم آمد را مانند یک مدافع مسلط با پا دفع کرد و در ادامه همان صحنه توپ را جمع کرد و حمله تیم آلومینیوم را آغاز کرد و در رفت و برگشت این توپ به گل تبدیل شد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

درخشش گوهری در ضربات پنالتی هم نقش ویژه و تاثیرگذار او بود، از 7 پنالتی بازیکنان پرسپولیس او 4 تشخیص درست و 2 مهار پنالتی داشت که عملکردی فوق‌العاده مقابل ستاره‌های نامدار باشگاه پرسپولیس بود.

توانایی های گلر جوان آلومینیوم مقابل تیم سابق خود به چشم آمد و در ضربات پنالتی به خوبی قدرت رهبری تیم خود را هم در دست گرفته بود و سعی داشت که بازیکنان این تیم روحیه دهد که در نهایت هم به صعود آلومینیوم ختم شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم