Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه آخر صفر با تسلیت به‌مناسبت رحلت رسول مکرم و معظم  اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت  امام رضا (ع) و با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه مراسم‌های دهه آخر صفر با رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان، اظهار کرد: مراسم‌های دهه آخر صفر هم باید با همان شکوه و عظمت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ماه محرم با رعایت دقیق موازین بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت برگزاری مراسمات دهه آخر صفر با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان، افزود : تجربه برگزاری مراسم‌های آئینی در ماه محرم و صفر سال‌های گذشته و به‌ویژه امسال در شرایط سخت کرونایی ثابت کرد هیات‌های مذهبی در رعایت دقیق شیوه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان از دیگر اقشار جامعه دقیق‌تر و منظم‌تر هستند و شیوه برگزاری این مراسم‌ها در شرایط شیوع این ویروس منحوس (کووید۱۹) توسط هیات‌های عزاداری به‌عنوان الگویی برای سایر بخش‌های کشور هستند که رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) بارها به آن اشاره کرد و از فعالان حوزه دین و هیات‌های مذهبی تقدیر کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به حضور هیات‌های مذهبی مازندران در دهه آخر صفر در جوار نورانی و ملکوتی حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (ع)، تصریح کرد: آیین‌های عزاداری دهه آخر صفر با رعایت موازین بهداشتی، فاصله‌گذاری و با استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود و شیوه نامه برگزاری مراسم‌های آئینی وِیژه محرم و صفر به تمامی هیات‌های مذهبی ابلاغ شده است.

مسؤول برگزاری مراسم محرم و صفر استان مازندران با اشاره به آمادگی تمامی شهرهای مازندران برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم‌های عزاداری دهه آخر صفر ، تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار و شهید پرور مازندران، هیات‌های مذهبی استان ، فعالان فرهنگی و دینی و مسجدی‌ها آماده برگزاری مراسم‌های دهه آخر صفر هستند و قطعا این مراسمات با رعایت دقیق موازین بهداشتی در سراسر استان با شکوه برگزار خواهد شد.

شکریان امیری با اشاره به اعزام  تعدادی از هیات های مذهبی مازندران برای برگزاری مراسمات دهه آخر صفر در جوار ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، خاطرنشان کرد: آئین عزاداری و سوگواری هیات‌های مذهبی شهرهای استان در جوار ملکوتی و نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار خواهد شد و نماینده ولی فقیه آیت الله محمدی لائینی و برخی مدیران استانی از نزدیک با فعالیت‌های هیئات مذهبی در مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مراسم های دهه آخر صفر برگزاری مراسم هیات های مذهبی دهه آخر صفر رعایت دقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد