Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:03:55 GMT

سفر «علی باقری» به امارات و دیدار با «انور قرقاش»

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۷۰۸۴

سفر «علی باقری» به امارات و دیدار با «انور قرقاش»

خبرگزاری رسمی امارات از سفر «علی باقری کنی»، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران به این کشور و دیدار وی با «انور قرقاش»، مشاور دیپلماتیک رئیس امارات و وزیر مشاور در امور خارجی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، رسانه اماراتی از سفر «علی باقری کنی»، معاون سیاسی «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان به امارات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی امارات «وام» ساعتی پیش گزارش داد که  معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در سفر به این کشور با «انور قرقاش»،   مشاور دیپلماتیک رئیس امارات و وزیر مشاور در امور خارجی این کشور دیدار کرده است.

در این دیدار «خلیفه شاهین المرر» وزیر مشاور دولت امارات نیز حضور داشته است.

بنا به گزارش خبرگزاری وام، طرفین در این دیدار در مورد روابط بین ایران و امارات رایزنی و بر اهمیت تقویت این روابط بر اساس حسن هم جواری و احترام متقابل در چارچوب منافع مشترک و همکاری برای تحقق ثبات و شکوفایی بیشتر در منطقه و گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین تهران و ابوظبی تأکید کرده‌اند.

دو طرف همچنین درباره تحولات منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام جمهوری اسلامی ایران و امارات عربی متحده رایزنی کرده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو علی باقری کنی امارات عربی متحده حسین امیرعبداللهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس