Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:10:15 GMT

۱۰۰ گروه بازرسی بر بازار خراسان شمالی نظارت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۸۳۵۰

۱۰۰ گروه بازرسی بر بازار خراسان شمالی نظارت می کنند

به گزارش روز چهارشنبه از روابط عمومی اداره کل صمت خراسان شمالی، علی وفاه خواه در این باره اظهار داشت: برای تشدید نظارت بر بازار مانور سراسری بازرسی از روند فعالیت واحدهای صنعتی، صنفی و توزیعی در سراسر استان در حال اجرا است و روند بازرسی را تشدید کرده اند.

وی تصریح کرد: در این مانور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف با هدف رصد و سنجش بازار در مرکز استان و دیگر شهرستان های حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفاه خواه با اشاره به اینکه نظارت بر بازار خراسان شمالی تشدید شده است افزود: برای ایجاد آرامش در بازار با احتکار کنندگان کالاهای اساسی و متخلفان در این زمینه برخود قانونی می شود.

وی اضافه کرد: اصناف مکلف هستند قیمت ها را بر روی کالاها درج کنند و صدور فاکتور به مشتریان و نیز ارائه فاکتور خرید به بازرسان برای کنترل قیمت ها ارائه کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: شهروندان سراسر استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی می توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

 اکنون حدود ۲۶ هزار واحد صنفی شامل پنج هزار و ۵۷۶ واحد تولیدی، چهار هزار و ۶۴۸ واحد ارائه خدمات فنی، ۱۲ هزار و ۴۶۳ واحد توزیعی و سه هزار و ۲۳۱ واحد خدماتی در خراسان شمالی زیر نظر ۱۳۸ اتحادیه صنفی این استان فعالیت دارند.

برچسب‌ها کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین