Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجریان مقدم سرپرست تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و کارشناس سازمان صمت به صورت سرزده از چند مصالح فروشی یزد بازدید به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد در گفتگو با یزدرسا، گفت: بر اساس شکایت مردمی، مبنی بر اینکه واحدهای مصالح فروشی اقدام به خرید سیمان کرده و در پاکت های سیمان کوچکتر بسته بندی و به مشتری عرضه می کنند، به همین منظور گشت مشترکی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و کارشناس سازمان صمت به صورت سرزده از چند مصالح فروشی بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده تخلفات این واحدها اعم از تقلب ، کم فروشی و صادر نکردن فاکتور می‌باشد افزود : برای برخی این واحد پرونده تخلفاتی از سوی کارشناس سازمان صمت تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

مهاجریان مقدم با اشاره بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان اضافه کرد : بازدیدها بصورت مستمر از واحدهای عرضه کننده مصالح ساختمانی ادامه دارد و از شهروندان خواست در صورت هرگونه تخلف با شماره 124 سازمان صمت تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی