Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری منش گفت: طی روز‌های اخیر آخرین مفقودی سیل توسط گروه‌های جهادی پیدا شد و عملیات تجسس به پایان رسید و دیگر مفقودی در سیلاب نداریم.

وی با بیان اینکه تمامی جوانب برای اتمام عملیات جست و جو بررسی شده، توضیح داد: رصد شماره پلاک خودرو‌های منطقه، بررسی ورودی و خروجی تماس‌های تلفن همراه افراد ساکن و حاضر در منطقه و با پرسش از بومیان مشخص شد که تمامی مفقودان در طی عملیات تجسس شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: تعداد نهایی جان باختگان در سیل اخیر ۱۵ نفر است و دیگر موردی پیدا و اعلام نشده است.

حیدری منش ادامه داد: در روز‌های اخیر تلاش ما در کنار کار امداد رسانی و کمک به بازگشایی مسیر و کمک به حل مشکلات سیل زدگان در حوزه زیر ساختی آب برق و گاز معطوف به شناسایی جان باختگان بود و پی گیری برای یافتن پیکر‌ها پس از پیدا شدن آخرین مفقودی به پایان رسیده است.

وی با اشاره به حضور خود در ستاد مدیریت بحران در ناحیه سیل زده زرین دشت گفت: سیلاب اخیر از روز ۵شنبه گذشته در این منطقه اتفاق افتاد و به منازل، باغات و زمین‌ها آسیب رساند که امداد رسانی از زمان وقوع سیل تاکنون به طور مستمر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مفقودان سیل سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز شنبه دولت کنیا اعلام کرد، نایروبی، پایتخت کنیا، با ۳۲ کشته و نزدیک به ۱۷ هزار خانوار آواره، در شرایط بحرانی قرار دارد.

کنیا و همسایگانش در آفریقای شرقی در هفته های اخیر، بر اثر باران شدیدتر از حد معمول در اثر ال‌نینو وضعیت وخیمی داشته‌اند.

آیزاک مواورا، سخنگوی دولت کنیاگفت که سیل‌های ناگهانی جاده‌ها و محله‌ها را زیر آب برده و منجر به آواره شدن بیش از ۱۳۰هزار نفر در ۲۴ هزارخانوار شده است که بسیاری از آنها در نایروبی پایتخت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۹ کنیایی مجروح و ۱۹ نفر ناپدید شده اند، گفت: در ۱۲ ساعت گذشته مجموع افرادی که جان خود را از دست داده‌اند به ۷۶ نفر رسیده است.

مواورا گفت: پیش بینی می‌شود در ۲۴ ساعت آینده طغیان انبوهی در پایین دست وجود داشته باشد.
خطیبو کاپارا، یکی از ساکنان محله جنگوانی دارالسلام، گفت: اینجا وضعیت واقعا ترسناک است.

این مرد ۳۵ ساله گفت: من و بسیاری از مردم همه اموال خود را از دست داده‌ایم، خانه‌هایمان در محاصره آب قرار گرفته است.

سیل ویرانگر بخش‌های وسیعی از نایروبی و پایتخت کنیا را در بر گرفته است. برخی جاده‌های اصلی بسته و بسیاری از مناطق زیر آب رفته است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری در سراسر این کشور را متوقف کرده است.

کد خبر 847837 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل کنیا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر