Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، نظرسنجی دانشکده سیاست عمومی هریس دانشگاه شیکاگو و مرکز تحقیقات روابط عمومی Associated Press-NORC نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از آمریکایی‌ها از جمله حدود نیمی از جمهوری‌خواهان، اکثریت قریب به اتفاق دموکرات‌ها و اکثریت مردم معتقدند که قوانین استفاده از اسلحه در این کشور باید سخت‌گیرانه‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی، از هر ۱۰ آمریکایی، هشت نفر معتقدند که خشونت با اسلحه در سراسر این کشور در حال افزایش است و حدود دو سوم نیز اظهار کردند که این نوع خشونت در ایالت آنها روند افزایشی دارد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، این نظرسنجی بین ۲۸ ژوئیه و یک اوت سال جاری میلادی (۲۰۲۲) در پی یک سلسله تیراندازی های مرگبار و افزایش قتل های مسلحانه در سال ۲۰۲۰ میلادی و افزایش نگرانی عمومی از تشدید این قبیل حوادث در ایالات مختلف این کشور، انجام شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • نفت در مدار رشد؟
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان