Web Analytics Made Easy - Statcounter
2024-05-06@08:07:59 GMT
۱۳۷۶ نتیجه - (۰.۰۷۳ ثانیه)

«اخبار بنیاد بازی»:

بیشتر بخوانید: اخبار اقتصادی روز در یوتیوب (اخبار جدید در صفحه یک)
    به گروه فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ششمین دوره لیگ قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که برگزاری کاملا آنلاین آن اتفاقی بی‌سابقه در کشور به شمار می آید، با همکاری مشترک بنیاد و آپارات گیم در رشته‌های کلش رویال، FIFA۲۱ PS۴ و دو بازی ایرانی جذاب «فوتبالیستارز» و «بزن بهادر» برگزار می‌شود.  بنیاد ملی...
    بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از پلتفرم بازیکو (baazico) که به‌عنوان کامل‌ترین پلتفرم ویژه برگزاری مسابقات ورزش‌های الکترونیک طراحی، پیاده‌سازی و اجرا شده است، رونمایی کرد. سیدصادق پژمان با بیان اینکه طراحی و راه‌اندازی پلتفرم «بازیکو» به بهانه فراگیری کرونا و لزوم اجرای رویدادهای آنلاین و در راستای تحقق اهداف ساختار حمایتی همگرا مبنی بر...
    به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان تبلیغات اسلامی، در بخشی از نامه حجت‌الاسلام‌ محمد قمی به سیدعباس صالحی آمده است: بنا بر جزء ١ ماده ۳ سند «سیاست‌های حاکم بر برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای» مصوب دهم اسفند سال ١۳۹٤ شورای عالی فضای مجازی، کلیه بازی‌های رایانه‌ای داخلی و خارجی برای انتشار در کشور می‌بایست از...
    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سیدصادق پژمان با اشاره به اینکه طراحی و راه‌اندازی پلتفرم «بازیکو» به بهانه فراگیری کرونا و لزوم اجرای رویدادهای آنلاین و در راستای تحقق اهداف ساختار حمایتی همگرا مبنی بر حمایت از بازیکنان برتر بازی‌های ویدئویی انجام شده است،...
    به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام‌والمسلیمن محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در نامه‌ای از سیدعباس صالحی وزیر ارشاد بابت احیای نظام رده بندی اسرا دربازی‌های رایانه‌ای تشکر کرد. متن این نامه به شرح ذیل است: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه مبارک رمضان، چنانچه مستحضرید بنابر جزء ١ ماده 3 سند «سیاست‌های...
    به گزارش خبرگزاری فارس، هر ساله رهبر انقلاب شعاری را براساس شرایط فعلی کشور نامگذاری می‌کنند تا مسئولان براساس آن خط و مشی سیاست‌های خودشان را طبق آن تنظیم و جلو ببرند به طوری که طی دو سال اخیر رهبر انقلاب اولویت سال را جهش تولید و حمایت از آن معرفی کردند این درحالیست که...
    به گزارش خبرنگار مهر در پی انتشار بیانیه بازی‌سازان در نقد عملکرد بنیاد ملی بازی رایانه‌ای، «عقیل منصوری» معاون نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته به مسایل آن پاسخ داده است. متن یادداشت به شرح ذیل است: فراگیری کرونا، سبب گردیده بازی‌های دیجیتال به یکی از مهمترین...
    به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از اداره ارتباطات و امور بین‌ الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سید محمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مراسم  اختتامیه پویش «بازی‌نو» گفت: ما بازی‌های ایرانی باکیفیت زیادی داریم که شاید در این سالها خوب به مردم معرفی نشدند. برگزاری این پویش باعث آشنایی کاربران با این بازی‌ها و جذب مخاطب...
    به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالان بازی‌سازی با انتقاد از روند مجوزدهی و ممیزی بازی‌های داخلی، به مشکلات اقتصادی و مهاجرت نیروهای متخصص اشاره کردند و به سیاست‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پرداختند که به جای اینکه حامی صنعت بازی باشد، شرایط را برای بازی‌سازی سخت‌تر کرده است. در...
    بازی‌سازان با بیان اینکه جوابیه بنیاد به اعتراضات اخیر و تمامی تعامل‌های این سازمان با بازیسازان تاکنون از شفافیت کاملی برخوردار نبوده است، اعلام کردند که صنعت بازی سازی هیچ مشکلی با مجوز و ممیزی ندارد و تنها خواسته آن‌ها تعامل شفاف و به‌روز شدن قوانین قدیمی در این صنعت است در این گفت‌وگو علیرغم...
    فعالان بازی‌سازی با انتقاد از روند مجوزدهی و ممیزی بازی‌های داخلی، به مشکلات اقتصادی و مهاجرت نیروهای متخصص اشاره کردند و به سیاست‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پرداختند که به جای اینکه حامی صنعت بازی باشد، شرایط را برای بازی‌سازی سخت‌تر کرده است. به گزارش ایسنا، در گفت‌وگویی با عنوان «روندهای مجوز انتشار بازی...
    «گیم» یا همان بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای یکی از بخش‌های پرطرفدار در جامعه محسوب می‌شود. صنعتی که دارای فراز و نشیب‌های زیادی است. درهمین راستا با صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت‌و‌گو داشته‌ایم. گروه فناوری- صنعت بازی کشور با چه موانعی روبه‌رو است تا با رفع آنها شاهد توسعه و روند رو به...
    به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از فعالان حوزه بازی‌‌های رایانه‌ای در ایران، با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از خطر نابودی صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران به برخی مشکلات و راهکارها اشاره کردند. بیش از ۲۰۰ نفر از متخصصین و ۴۲ شرکت و تیم بزرگ بازی‌ساز ایران ضمن ابراز نگرانی از خطر نابودی صنعت بازی‌های رایانه‌ای...
    به گزارش خبرنگار تابناک، هر ساله رهبر انقلاب شعاری را براساس شرایط فعلی کشور نامگذاری می‌کنند تا مسئولان براساس آن خط و مشی سیاست‌های خودشان را طبق آن تنظیم و جلو ببرند به طوری که طی دو سال اخیر رهبر انقلاب اولویت سال را جهش تولید و حمایت از آن معرفی کردند این درحالیست که...
    محمد صادق دهنادی گفت: آمار نشان می‌دهد تعداد بزرگسالان معتاد به بازی رایانه‌ای که زندگی شان مختل شده از بچه‌ها کمتر نیست اما مشکل ما این است که وقتی بازی رایانه جایگزین شود که والدین برای بچه نمی‌گذارند و گهواره‌ای شود برای خلاء حضور موثر پدر و مادر. به گزارش برنا؛ بازی‌های رایانه‌ای همچون...
    به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آئین رونمایی ازکتاب «دیپلماسی بازی‌های دیجیتال؛ مفهوم‌شناسی، جایگاه و ارزیابی» که با حضور مولفان آن، اکبر نصراللهی رئیس دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی و فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار شد. اکبر نصراللهی رئیس دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه...
    به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، اکبر نصراللهی،‌ رئیس ‌دانشکده علوم اجتماعی، ‌ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: شرکت های غربی به ویژه آمریکایی تولید بازی های دیجیتال، با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های امنیتی سعی کرده اند محیط پیرامون را در جهت اهداف خود شبیه سازی و تحریف و اهداف راهبردی خود را در حوزه...
    آئین رونمایی ازکتاب «دیپلماسی بازی‌های دیجیتال: مفهوم‌شناسی، جایگاه و ارزیابی» با دکتر اکبرنصراللهی و دکتر فرزانه شریفی مولفان کتاب و معاوناان بنباد ملی بازی های دیچیتال برگزار شد. - اخبار فرهنگی - به گزارش باشگاه خبرنگارا پویا، دکتر نصراللهی رئیس ‌دانشکده علوم اجتماعی ،‌‌ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در این  مراسم گفت : شرکت...
    آفتاب‌‌نیوز : رقابت در بازار بازی‌های آنلاین از رقابت در محصولات فرهنگی واقعاً سخت‌تر است. بازار بازی‌های فضای مجازی برخلاف موضوعات سینما و موسیقی و کتاب در محیطی کاملاً خصوصی رقابت می‌کند. ضمن اینکه بازی‌های خارجی خیلی راحت وارد کشور می‌شود و درگیری مسائل حقوقی را هم ندارند. فروش گسترده بازی‌های ایرانی بنیاد ملی...
    به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های با اشاره به اینکه طراحی این پویش همگام با سیاست‌گذاری‌های بنیاد مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تشویق آنها به ارائه تولیدات با کیفیت انجام شد، گفت: در طراحی این پویش دو...
    پویش «بازینو» که با رویکرد حمایت از بازی‌های موبایلی ایرانی و کمک به جذب کاربر برای آنها همزمان با شروع سال ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد، در آخرین روز فروردین ماه با آمار بیش از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در کمپین در نخستین گام به کار خود پایان داد. پویش...
    به گزارش نشان24: کتایون ریاحی چهره مشهور دنیای بازیگری کشورمان عکسی از خودش در کنار سفره هفت سین منتشر کرد. کتایون ریاحی این عکس را در کنار سفره هفت سین امسال اش منتشر کرد. بیوگرافی کتایون ریاحی: کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. پدر و...
    به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته بیانیه‌ای با امضا تعدادی از عوامل صنعت بازی در نقد سیاست‌های بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد (اینجا بخوانید) که نظرات فراوانی هم پیرامون آن منتشر شد. در سکوت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به انتقادات این بیانیه امیرحسن معصوم از فعالان این عرصه در یادداشتی به نقد این بیانیه پرداخته است...
    بازی سازان کشورمان به «عدم صدور مجوز بموقع»، «فیلترینگ» و «ممیزی‌های سختگیرانه» بازی‌ها از سوی معاونت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعتراض دارند و این اعتراض را با صدور بیانیه‌ای که به امضای 600 نفر از بازی سازان رسیده است، مطرح کردند. در پی صدور این بیانیه، روزنامه ایران به سراغ فعالان و کارشناسان این...
    به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۲۰۰ نفر از متخصصین و ۴۲ شرکت و تیم بزرگ بازی‌ساز ایران بیانیه ای در جهت حمایت از صنعت بازی ایران منتشر کردند. متن بیانیه به شرح زیر است؛ صنعتی که سهم ایران از آن کمتر از یک‌دهم درصد از بازار ۱۴۰ میلیارد دلاری جهان است. محدودیت‌های پولی و بانکی...
    سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معتقد است: یکی از چالش‌هایی که همچنان در اکوسیستم بازی کشور وجود دارد، مسئله فاصله گرفتن صنعت و دانشگاه است. به همین دلیل یکی از برنامه‌های اصلی در سال ۱۴۰۰، تقویت ارتباط این دو از طریق شکل‌دهی و حمایت از هسته‌های پژوهشی‌ای است که بتوانند مسئله‌ای از مسائل...
    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پویش نوروزی «بازینو» با شعار «سال نو، بازی نو» برای نخستین بار توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان با ایام نوروز سال 1400 آغاز می‌شود و تا 20 فروردین ادامه دارد. سید محمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد در آیین...
    به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پویش نوروزی «بازینو» با شعار «سال نو، بازی نو» برای نخستین‌بار به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با هدف حمایت از بازی‌های موبایلی برتر ایرانی کار خود را از اول فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌کند و کاربران با نصب و انجام این بازی‌ها علاوه بر شرکت...
    به گزارش همشهری آنلاین، آمدن فروردین ۱۴۰۰ نوید یک رویداد خوب و هیجان‌انگیز برای بازی‌سازان ایرانی و کاربران موبایل و تبلت را همراه خود خواهد آورد. رویدادی که از اول فروردین با عنوان پویش نوروزی «بازینو» کارش را شروع می‌کند تا از فضای فراغت پیش آمده در تعطیلات نوروز برای معرفی بازی‌های موبایلی برتر ایرانی...
    بازار بازی‌های موبایل در دنیا در دوران شیوع کرونا با رشد بیش از ۷۷ میلیارد دلاری درآمد مواجه شده و در ایران نیز تعداد نصب بازی‌ها توسط کاربران ۵۹ درصد افزایش یافته، از این رو بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف حمایت از بازی‌های موبایلی برتر ایرانی، پویش نوروزی «بازینو» را راه‌اندازی کرده است. ...
    به گزارش خبرگزاری فارس، سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به اینکه در این پویش نوروزی 25 بازی پرطرفدار به کاربران معرفی می‌شوند، گفت: در پویش نوروزی «بازینو» که تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت، بازی‌های موبایلی منتخب ایرانی به طور گسترده از طریق بستر دیجیتال در معرض انتخاب کاربران در...
    پویش نوروزی «بازینو» با شعار «سال نو، بازی نو» برای نخستین‌بار به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با هدف حمایت از بازی‌های موبایلی برتر ایرانی کار خود را از اول فروردین 1400 آغاز می‌کند و کاربران با نصب و انجام این بازی‌ها علاوه بر شرکت در یک فضای رقابتی، شانس دریافت جوایز ویژه‌ای را...
    به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، پویش نوروزی «بازینو» با شعار «سال نو، بازی نو» برای نخستین‌بار به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با هدف حمایت از بازی‌های موبایلی برتر ایرانی کار خود را از اول فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌کند و کاربران با نصب و انجام این بازی‌ها علاوه بر شرکت در یک فضای رقابتی،...
    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدصادق پژمان (مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) با اشاره به اینکه در این پویش نوروزی ۲۵ بازی پرطرفدار به کاربران معرفی می‌شوند، گفت: در پویش نوروزی «بازینو» که تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت، بازی‌های موبایلی منتخب ایرانی به طور گسترده از طریق بستر دیجیتال در معرض انتخاب کاربران در سراسر...
    به گزارش همشهری آنلاین، پویش نوروزی «بازینو» با شعار «سال نو، بازی نو» برای نخستین‌بار به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با هدف حمایت از بازی‌های موبایلی برتر ایرانی کار خود را از اول فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌کند و کاربران با نصب و انجام این بازی‌ها علاوه بر شرکت در یک فضای رقابتی، شانس...
    به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نصیری معاون پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره سیاست‌ها و رویکرد‌های پژوهشی این معاونت اظهار کرد: طی دو سه سال اخیر رویکرد مدیریت دانش در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای توسط معاونت پژوهش انجام شده است. ما آن کاری را در این اکوسیستم انجام...
    به گزارش خبرگزاری مهر، حامد نصیری معاون پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از رویکردها و سیاست‌گذاری‌های بنیاد می‌گوید گفت‌وگوی او در ادامه می‌آید: برای شروع درباره سیاست‌ها و رویکردهای پژوهشی این معاونت توضیح دهید؟ طی دو سه سال اخیر رویکرد مدیریت دانش در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای توسط معاونت پژوهش انجام شده است. ما آن...
    گروه استان‌ها - رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر راه اندازی دفاتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های استان، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری،  عباس بایرامی...
    به گزارش خبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس،‌ ساختار حمایتی همگرا که این روزها در آستانه سومین سال فعالیتش قرار دارد عنوانی آشنا برای بازی سازان ایرانی است، این ساختار حمایتی پس از طی فرآیندهای فکری و نیازسنجی، اولین بار در سال 96 کارخود را آغاز کرد. درسال 97 بازی‌سازان عضو مشمول حمایت شدند و...