Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- احمد خاتمی: هیات اندیشه ورز در مجلس خبرگان رهبری تشکیل می شود، ایران و ترکیه اجازه تحقق سناریوی جدید رژیم صهیونیستی درمنطقه را نخواهند داد، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا: بهترین گزینه واشنگتن باقی ماندن در برجام است و پارلمان عراق دولت را به توقف تعامل بانکی با اقلیم کردستان عراق موظف کرد از جمله مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخلی
*****
تهران - آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات اخیر رهبر معظم انقلاب هیأت اندیشه ورز تشکیل می دهد.
تهران- وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذارمنطقه، اجازه تحقق سناریوی جدید رژیم صهیونیستی در منطقه را نخواهند داد.
بغداد - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی پس از دیدار سه شنبه خود با وزیر کشور عراق، از تصمیمات مهم دو کشور در خصوص اربعین، از جمله در خصوص گذرگاه های مرزی، خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات در اربعین امسال یک خط تماس مستقیم میان وزارت کشور ایران و وزارت کشور عراق، برقرار می شود.
مسکو - بیژن زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با وحید علی اکبروف رییس شرکت نفتی لوک اویل روسیه دیدار و مذاکره کرد.
تهران - تیم ملی ووشوی ایران برای نخستین بار عنوان نخست مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد و به سلطه طولانی مدت چینی ها در این رشته پایان داد.
زوریخ - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران روز سه شنبه در چهارمین مجمع ایران و اروپا گفت: زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری برای همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک بهبود نسبی یافته و چهار سال آینده بهترین زمان برای توسعه پایدار روابط اقتصادی ایران و اروپا است.
تهران - حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی گفت: یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.
تهران - بهمن حسین پور سفیر اسبق ایران در ترکیه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت: ایران و ترکیه نه تنها ظرفیت روابط راهبرداری دارند بلکه می توانند بنیانگذار خاورمیانه متحد در نقطه ایده آل باشند.
تهران - دستورالعمل رعایت قوانین و مقررات در مؤسسات اعتباری در جلسه عصر سه شنبه شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.
کرج- معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که استان های کشور را ترغیب می کنیم تا امکانات و تسهیلاتی در اختیار بزرگان عرصه هنر و فرهنگ خود قرار دهند تا این افراد بتوانند با راه اندازی اماکن آموزشی، کارهای خود را ارایه دهند.
زوریخ - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در چهارمین مجمع ایران و اروپا گفت: زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری برای همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک بهبود نسبی یافته و چهار سال آینده بهترین زمان برای توسعه پایدار روابط اقتصادی ایران و اروپا است.
نیویورک- معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل، جنگ در خاورمیانه را مانع دستیابی به توسعه پایدار دانست و گفت: در نتیجه چنین جنگ هایی فقر به طور گسترده در این منطقه افزایش یافته است.
دمشق - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری همه پرسی درشمال عراق، یک اشتباه راهبردی بود که برغم نصیحت ها انجام شد.
خارجی
*****
تهران – مسئول برآورد غرامت های جنگ کویت و عراق سه شنبه شب در کمیسیون غرامت سازمان ملل متحد در ژنو سوئیس گفت: عراق چهارگزینه برای پرداخت باقی مانده غرامت های جنگ صدام علیه کویت ارائه داده است.
نیویورک – رئیس شورای روابط خارجی آمریکا می گوید واقعیت های جهانی می گوید که بهترین گزینه واشنگتن باقی ماندن در توافق بین المللی برجام است.‏
زوریخ - گری لوئیس نماینده سازمان ملل متحد در ایران درباره تهدیدات دولت آمریکا علیه برجام گفت: ایران به توافق هسته ای پایبند بوده و اعتقاد دارم که نصایح عاقلانه و اذهان منطقی موجب دوام برجام می شود.
تهران – ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به دلیل برگزاری مراسم جشن «عید سایه بان های یهود» یا «سوکا» راه های ورودی به کرانه باختری و غزه را به مدت 11 روز بست.
تهران – خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد، کوبا اخراج 15 تن از دیپلمات های این کشور در واشنگتن را که در واکنش به آسیب های جسمی مشکوک به کارکنان سفارت آمریکا در هاوانا انجام شد، اقدامی غیرمسئولانه و عجولانه خواند.
تهران - رئیس جمهوری آمریکا در بازدید ازجزیره توفان زده پورتوریکو ضمن مقایسه تعداد کشته های توفان ماریا با توفان کاترینا در زمان جورج بوش رئیس جمهوری اسبق امریکا، به مقام های این جزیره گفت: خوشحال باشید که فقط 16 نفر کشته شدند.
تهران – سخنگوی رسمی دولت اردن سه شنبه شب ضمن ابراز نگرانی أمان از همه پرسی صورت گرفته در اقلیم کردستان عراق، تصریح کرد: امنیت، ثبات و تمامیت اراضی عراق یکی از ارکان اصلی ثبات و امنیت منطقه است.
دمشق - وزارت امورخارجه سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست به جنایت های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا، درحق ملت سوریه پایان داده شود.
بغداد - نمایندگان مجلس عراق روز سه شنبه به طرحی رای دادند که بر اساس آن دولت بغداد موظف است کلیه تعاملات پولی و بانکی خود را با اقلیم کردستان عراق متوقف کند.
مسکو - سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه اعلام کرد: روسیه به همکاری با ایران و ترکیه برای حل و فصل بحران سوریه اهمیت فراوان قائل است.
تهران – بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) سه شنبه شب اعلام کرد: 90روستا در عملیات آزادسازی شهرستان الحویجه در غرب شهر کرکوک در شمال عراق از اشغال گروهک تروریستی داعش آزاد شده است.
بغداد - محمد حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور سه شنبه شب با قاسم الاعرجی وزیر کشور عراق دیدار و گفت وگو کرد.
برلین - فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهوری آلمان در سخنانی به مناسبت سالگرد وحدت دو آلمان گفت: دیوارهای جدیدی از خشم و دل شکستگی در این کشور بوجود آمده است.
تهران – رئیس دولت منطقه کاتالونیای اسپانیا، گفت : کاتالونیا تا چند روز آینده استقلال خود را اعلام و دولت آن به عنوان دولتی مستقل کار خود را آغاز خواهد کرد.
تهران - اعتراف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پیروزی بشار اسد در جنگ؛ دو نظامی روس اسیر داعش؛ داعش مسئول حمله به مرکز پلیس محله المیدان دمشق؛ بسیاری از کشورها حامی ابتکار روسیه، ایران و ترکیه در سوریه؛ و اردن متهم به اخراج دسته جمعی آوارگان سوری؛ از خبرهای مهم روز سه شنبه این کشور است.
تهران - دست کم 15 نفر در ناآرامی های مربوط به تظاهرات جدایی طلبان بخش انگلیسی زبان کامرون از سوی نیروهای امنیتی کشته شدند.
تهران - نشریه آمریکایی پولیتیکو نوشت: تیم امنیت ملی ترامپ از وی خواسته اند که پایبندی ایران به توافق هسته ای را رد کند، اما کنگره را برای بازگرداندن تحریم ها علیه تهران تحت فشار نگذارد تا موجب نقض برجام نشود.
شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9x

دیگر خبرها

  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم شفت
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت