Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید سیاسی‌کاری وارد آموزش و پرورش شود از استاندار خراسان جنوبی خواستند جلو این گونه تحرکات را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستانهای خراسان جنوبی، امام جمعه فردوس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: حرکت مرموزی در استان شروع شده که به سبب حضور برخی معلمان در ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری یک کاندیدا، اداره کل آموزش و پرورشخراسان جنوبی از آنها انتقام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: معلمان با تجربه‌ای که سالها در یک پست مدیریتی انجام وظیفه کرده‌اند را با سیاسی‌کاری به شهرهای دیگر تبعید می‌کنند که مدارک و اسناد این تحرکات موجود است.

وی با بیان اینکه نباید سیاسی‌کاری وارد آموزش و پرورش شود از استاندار خراسان جنوبی خواست جلو این گونه تحرکات را بگیرد.

بابایی با تشکر از مردم و هیات مذهبی به لحاظ برگزاری مراسم های دهه اول محرم و نماز باشکوه ظهر عاشورا اضافه کرد:در ایام محرم و صفر وعاظ و سخنرانان باید اهداف قیام عاشورا و خطبه امام سجاد را برای مردم تبیین کنند.

خطیب نمازجمعه فردوس خاطرنشان کرد: اگر خطبه امام سجاد و افشاگریهای حضرت زینب در شام و کوفه نبود بی تردید حماسه عاشورا برای مردم تبیین نمی شد و شکست می خورد

وی ادامه داد: پس از سالها تبلیغات بنی امیه علیه خاندان پیامبر، این دو بزرگوار با سخنان کوبنده خود یزید را رسوا و وجدان خفته مردم را بیدار کردند.

امام جمعه فردوس با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی شهر سومار در دوران دفاع مقدس گفت: در طول هشت سال جنگ نا برابر بارها صدام از سلاحهای ممنوعه استفاده کرد و اکنون نیز در سوریه و عراق این تراژدی تکرار می شود.

وی به مناسبت روز دامپزشکی و روز جهانی پست از خدمات مختلف این دو نهاد تقدیر و با اشاره به روز جهانی کودک گفت: در حالی که مدعیان حقوق بشر خود را مدافع حقوق حیوانات معرفی می کنند ولی در مقابل کودک کشی ها در میانمار، یمن، بحرین و سوریه سکوت اختیار کرده اند.

بابایی با بیان اینکه برخی افراد به کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات اعتراض دارند و معتقدند این کمک ها باید در داخل کشور هزینه شود گفت: در زمان حضرت علی هنگامی که یکی از خلفا خواست با فروش طلاهای کعبه، تجهیزات نظامی برای لشکر اسلام خریداری کند، امیرالمومنین او را از این کار نهی کردند و مردم اینگونه پولها را باعشق به اعتاب مقدسه اهدا می کنند که باید در همان جا هزینه شود.

تنها کشوری که یار و پشت ولایت و امامت است ایران اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی فرامام جمعه موقت شهرستان بشرویه گفت: امام حسین(ع) برای ارشاد ملت و امت کوفیان سفیر خود را فرستاد تا بیعت خود را با آنان انجام دهد ولیکن کوفیان حیا نکردند و پشت امام و امامت را خالی کردند.

وی ادامه داد: ما همه امروز در جامعه خود باید توجه به دین و اسلام کنیم و در راس همه امور قرار گرفته است.

بهشتی فر اظهار داشت: تمامی اتفاقات و بلاهایی که بر بلادهای دیگر در جهان اتفاق میفتد همه در آن است که دین و دین مداری ندارند,وتنها کشوری که یار و پشت ولایت و امامت است ایران اسلامی است.

‌بهشتی‌فر امام جمعه موقت شهرستان بشرویه گفت: حضور پرشکوه مردم ولایی شهرستان بشرویه در مراسمات دهه اول محرم و عزاداری ها ستودنی است,که نماد یک حضور انقلابی و ولایی را می رساند.

وی افزود: عاشورا آغاز یک راهی بود که سید الشهدا(ع) شروع و امید است هرچه سریعتر به ظهور حجت ختم شود و همه ما زیر چتر ولایت و امامت وقتمان قرار گیریم.

بهشتی‌فر نیز به سالروز هفته نیروی انتظامی هم اشاره کرد و گفت:خدمات نیروهای نظامی و در همه زندگانی ما احساس می شود و حافظان امنیت ما,سبزپوشان نیروی انتظامی هستند.

وی همچنین از زحمات سربازان نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت عزاداری های دهه اول محرم تقدیر و تشکر کرد.

روز دامپزشکی, روز روستا وعشایر هم از دیگر مناسبت‌هایی بود که به آن اشاره و از خدمات و فعالیت های روستاییان و عشایر سختکوش بایدتشکر کرد.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است