Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استانها- ايرنا- خطيبان نماز جمعه سراسر کشور با اشاره به برگزاري همه پرسي جدايي اقليم کردستان عراق تاکيد کردند: اين انتخابات، نقشه دشمن براي تجزيه کشورهاي منطقه و يک حرکت آمريکايي صهيونيستي است و آن را به شدت محکوم مي کنيم.

به گزارش خبرنگاران ايرنا، امامان جمعه در آيين عبادي سياسي اين هفته نماز جمعه اظهار داشتند: رژيم صهيونيستي و آمريکا پشت ماجراي همه پرسي کردستان عراق هستند و در حقيقت عوامل اين همه پرسي با اين کار به ملت نجيب کرد اهانت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امامان جمعه همچنين با بيان اينکه جدايي کردستان عراق سرآغاز يک حرکت شوم براي منطقه است گفتند: تلاش براي جدا نمودن اقليم کردستان از کشور عراق سرآغاز يک حرکت شوم و برنامه ريزي شده براي منطقه است.
خطيبان نماز جمعه در بين نمازگزاران سراسر کشور با اشاره به برجام عنوان کردند: آمريکا نبرد ديگري عليه ايران آغاز کرده و درباره برجام ياوه گويي مي کند که مسئولان نظام با تبعيت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري، به آن پاسخ مناسب مي دهند. برجام يک سند بين المللي است و هدف آمريکا از تحرکات و حرف هاي جديد، محدود کردن ملت ايران است.
همچنين امامان جمعه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تاکيد کردند :برجام عهد و پيماني بين المللي محسوب مي شود که 2 سال براي اين برنامه مذاکره شده و به تاييد شوراي امنيت رسيده است.
خطيبان نماز جمعه سراسر کشور بيان داشتند:ايران اسلامي از پيروزي انقلاب تاکنون تمامي منافع نامشروع آمريکا را در منطقه خاورميانه به خطر انداخته و توطئه‌هاي شوم اين کشور عهدشکن را خنثي کرده است.
خطيبان، بخشي از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته را با گراميداشت هفته نيروي انتظامي با بيان اينکه امنيت ايران نعمتي بي بديل است گفتند :امنيت ايران حاصل تلاش همه نيروهاي مسلح شامل، نظامي و انتظامي، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، مرزداران و دستاوردهاي دفاعي و موشکي کشور است.
**کرمانشاه
تاکيد امام جمعه کرمانشاه بر حفظ يکپارچگي عراق
آيت الله آيت الله مصطفي علما نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه هاي اين هفته با اشاره به برگزاري همه پرسي کردستان عراق گفت: ما همه مسلمانيم و بايد يکپارچه باشيم تا راه را براي دشمن باز نکنيم.
وي افزود: رژيم صهيونيستي و آمريکا پشت ماجراي همه پرسي کردستان عراق هستند و در حقيقت عوامل اين همه پرسي با اين کار به ملت نجيب کرد اهانت کرده اند.
او به نقل از مقام معظم رهبري در ديدار اخير رجب طيب اردوغان رييس جمهوري ترکيه با وي گفت: جدا کردن کردستان عراق و شکستن يکپارچگي عراق خيانت به منطقه است چرا که اگر بنا باشد کشورها تکه تکه شوند ديگر سنگ روي سنگ بند نمي شود.
آيت الله علما افزود: دشمن با اين کار مي خواهد يک اسراييل ديگري ايجاد کند همانگونه که قبلا رژيم صهيونيستي را در قلب کشورهاي اسلامي نفت خيز و گازخيز ايجاد کردند.
وي تاکيد کرد که از اين اتفاق فقط رژيم غاصب اسرائيل و آمريکا سود مي برند چرا که اينها به احدي تعهد ندارند.
وي افزود: مقامات کردستان عراق با اين کار خطاي غيرقابل بخششي انجام داده اند چرا که قدرت هاي خارجي مانند آمريکا و انگليس هيچ وقت قابل اعتماد نبوده و نيستند.
آيت الله علما ادامه داد که متاسفانه در ماجراي همه پرسي به دامان کشوري رفتند که 70 سال است کودک کشي مي کند و اين بدترين توهين به ملت مسلمان کرد است.
**اراک
امام جمعه اراک :برجام پيماني بين المللي است که همه طرف ها بايد به آن پايبند باشند
آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در خطبه هاي اين هفته گفت: برجام يک عهد و پيمان بين المللي است که همه طرف هاي آن بايد بدان پايبند باشند.
وي در خطبه هاي نماز جمعه اراک افزود: برجام عهد و پيماني بين المللي محسوب مي شود که 2 سال براي اين برنامه مذاکره شده و به تاييد شوراي امنيت رسيده است.
وي بيان کرد: پيمان شکني جزء ننگين ترين رفتارهايي است که براي يک دولت تصور مي شود و سياستمداران و کنگره آمريکا نبايد اجازه دهند ترامپ سرنوشت ملت آمريکا را به بازي گيرد.
**قم
امام جمعه موقت قم:همه پرسي جدايي کردستان عراق حرکتي آمريکايي صهيونيستي است
آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه قم برگزاري همه پرسي در اقليم کردستان عراق را خيانت به منطقه و تهديد آينده منطقه دانست و گفت: دست آمريکا و اسرائيل را در اين برنامه به روشني مي بينيم، چراکه اگر چراغ سبز اسرائيل نبود اين همه پرسي اتفاق نمي افتاد.
وي، اتحاد ايران، ترکيه، عراق و سوريه را براي عبور از اين فتنه ضروري دانست و ادامه داد: پس از فتنه داعش منطقه مواجه با فتنه جديد شده است که بايد کشورهاي منطقه اقدامي موثر انجام دهند تا ديگر استکبار به دبنال فتنه جديد نباشد.
وي بيان کرد: نمي خواهيم کمترين آسيبي به کردهاي همسايه ما وارد شود، چراکه سال ها در کنار هم زندگي کرده ايم ولي بايد کردها بدانند که رهبران شان با همدستي با دشمنان منطقه به دنبال گرفتار کردن منطقه به يک باتلاق هستند.
حسيني بوشهري تاکيد کرد: نقشه راه دشمن براي منطقه با برگزاري همه پرسي جدايي کردستان عراق، تجزيه در منطقه است و ملت ها بايد با اين نقشه شوم به سختي مقابله کنند.
**اردبيل
امام جمعه اردبيل :جدايي کردستان عراق سرآغاز يک حرکت شوم براي منطقه است
آيت الله سيدحسن عاملي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل با اشاره به مسئله تلاش براي جدا نمودن اقليم کردستان از کشور عراق گفت : اين اقدام سرآغاز يک حرکت شوم و برنامه ريزي شده براي منطقه است.
وي افزود : حمايت آشکار آمريکا و رژيم اسرائيل از اين اقدام نشان مي دهد که اهداف نامبارکي در اين ماجرا نهفته است.
او با اشاره به اينکه سردمداران رژيم غاصب اسرائيل مي گويند که انتخابات حق يک ملت است اظهار کرد: اما در تعيين سرنوشت فلسطين اشغالي نه تنها اسرائيل بلکه تمام مدعيان مردم سالاري و دموکراسي حاضر نيستند مسئله 70 ساله فلسطين را با انتخابات حل کنند.
او گفت: اين سخن نتانياهو که در علت حمايت از رفراندوم جدايي اقليم کردستان مي گويد اگر مسلمانان از حماس دفاع بکنند موساد را در همه جا خواهند ديد نشان مي دهد که آنان به خاطر تامين کرامت و حقوق کردها به منطقه نيامده اند.
**سنندج
امام جمعه سنندج: کار نيروي انتظامي عبادي و مقدس است
ماموستا عبدالرحمن خدايي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سنندج ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي افزود: نيروهاي انتظامي بايد بيش از گذشته در راه حفظ امنيت جامعه و کشور گام بردارند.
وي با بيان اينکه نيروهاي انتظامي و پليس به تنهايي قادر به ايجاد و حفظ امنيت در کشور نيستند تاکيد کرد: مردم هم بايد در اين راه و براي حفظ امنيت پايدار در جامعه، پليس را ياري کنند.
ماموستا خدايي در بخش ديگري از سخنان خود به حکمت خلقت انسان پرداخت و گفت: خداوند انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفريده و انديشه و اختيار به وي داده است تا به انتخاب خود، راه سعادت يا شقاوت را برگزيند.
** اهواز
امام جمعه موقت اهواز: نتانياهو و ترامپ همان شمر و يزيد زمان هستند
حجت الاسلام مير احمدرضا حاجتي امام جمعه موقت اهواز با اشاره به جنايات آمريکا و اسرائيل در جهان گفت: نتانياهو و ترامپ همان شمر و يزيد زمان هستند که واقعه عاشورا را تکرار مي کنند.
وي افزود: جلسات عزاداري امام حسين (ع) در ايران به دليل حضور جوانان امسال نسبت به سال هاي گذشته قابل مقايسه نبود و باشکوهتر و پرشور برگزار شد.
امام جمعه موقت اهواز بيان کرد:سال گذشته در کپنهاک پايتخت دانمارک در روز عاشورا 15 هزار نفر جمعيت حضور داشتند اما امسال تصاوير نشان دهنده اين است که در دانمارک بيش از 50 هزار نفر از محبان اهل بيت(ع) عزاداري کرده اند.
وي ادامه داد : بايد به خاندان اهل بيت اقتدا کنيم تا سعادتمند شويم و بايد يزيد زمان که همان ترامپ است را بشناسيم و مانند ياران امام حسين (ع) در مقابل او بايستيم.
حاجتي با اشاره به هفته نيروي انتظامي گفت: به وجود ارگان نيروي انتظامي که هر روز قوي تر ، مقتدرتر و دلسوزانه براي حفظ و امنيت کشور تلاش مي کنند افتخار مي کنيم.
وي افزود : از نيروي انتظامي مي‌خواهيم که مقتدرانه مقابل تيراندازي هايي که در مراسم هاي عزاداري و جشن ها مرسوم است جلوگيري کنند.
**ياسوج
امام جمعه ياسوج:ايران توطئه‌هاي آمريکا را در خاورميانه خنثي کرده است
حجت الاسلام و المسلمين سيد علي اصغر حسيني امام جمعه ياسوج گفت: ايران اسلامي از پيروزي انقلاب تاکنون تمامي منافع نامشروع آمريکا را در منطقه خاورميانه به خطر انداخته و توطئه‌هاي شوم اين کشور عهدشکن را خنثي کرده است.
وي ادامه داد :به همين دليل نيز آمريکا با روش‌هاي مختلف درصدد مقابله با ايران اسلامي و ضربه زدن به نظام و انقلاب است اما به لطف الهي تمامي نقشه‌هاي شوم اين کشور جنايتکار يکي پس از ديگري بي نتيجه خواهد ماند.
وي افزود: آمريکا ايجاد کننده گروهک‌هاي تروريستي از جمله داعش بوده و به طور همه جانبه نيز از آنها حمايت مي‌کند.
امام جمعه ياسوج بيان کرد: آمريکا در حال حمايت تسليحاتي و نظامي از عربستان سعودي براي کشتار مردم بي دفاع کشور اسلامي يمن است.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير با مسئولان برگزار کننده حج نکات مهم و راهگشايي بيان فرمودند.
** شهر کرد
امام جمعه شهرکرد: امنيت ايران نعمتي بي بديل است
حجت الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد با گراميداشت هفته نيروي انتظامي گفت: امنيت ايران يک نعمت بي بديل است و دشمن آرزو دارد بتواند به امنيت ما خدشه وارد کند.
وي افزود: امنيت ايران حاصل تلاش همه نيروهاي مسلح شامل، نظامي و انتظامي، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، مرزداران و دستاوردهاي دفاعي و موشکي کشور است.
به گفته وي، خدمات نيروي انتظامي در برقراري امنيت در مرزها و داخل کشور ستودني است و اين نيرو همپاي نيروهاي مسلح نقش مهمي در دفاع از کشور و امنيت پايدار دارند.
وي گفت: با توجه به حوادث منطقه و ناامني در برخي از اين کشورها، امنيت نظام جمهوري اسلامي ايران يک نعمت بزرگ است و همه بايد پاسدار آن باشند.
نکونام، با بيان اينکه مردم چشم بيناي نظام هستند، تاکيد کرد: آنان با ايستادگي بر سر آرمان هاي انقلاب اسلامي و ولايت مداري خويش نقش اساسي در ايجاد امنيت پايدار دارند و هر جا هم که مورد مشکوکي بود را به دستگاه هاي متولي گزارش دهند تا از نفوذ عوامل دشمن در همه سطوح جلوگيري شود.
خطيب جمعه شهرکرد گفت: در سال 88 عده اي با بر هم زدن نظم عمومي به انقلاب اسلامي خيانت کردند و نمي توان به راحتي از آنان گذشت، حتي برخي خواص، در اين فتنه کاري را انجام دادند که باعث شد در برابر نظام موضع بگيرند، اما مردم بصير با مواضع صريح و روشن در برابر فتنه گران ايستادند و از آرمانهاي انقلاب دفاع کردند.
**قزوين
خطيب جمعه قزوين:جريان همه پرسي کردستان عراق کار رژيم صهيونيستي است
حجت الاسلام و المسلمين علي قابل امام جمعه موقت شهر قزوين با اشاره به جريان همه پرسي کردستان عراق و موضوع استقلال اين منطقه، گفت :اين موضوع ساخته و پرداخته رژيم صهيونيستي و نويد اسرائيل ديگري در خاورميانه است و پشت سر اين کار فتنه انگيزانه نيز آمريکا قرار دارد.
وي با اشاره به شکست هاي پي درپي تروريست ها در عراق و سوريه، افزود: امروز داعش در حال اضمحلال است اما آمريکا با فرستادن بالگردهاي خود و انتقال سران داعش به کشورهاي ديگر که آن ها را تقويت مي کند.
وي اضافه کرد:امروزه بسياري شعار دفاع از حقوق زنان و عدالت جنسيتي را براي فريب دادن مردم که برگرفته از سند ننگين 2030 است سر مي‌دهند که بايد در اين خصوص گوش ها را باز کنيم و مراقب باشيم.
امام جمعه موقت شهر قزوين گفت: امروز به برکت نظام جمهوري اسلامي ايران، هيچ منعي براي حضور و فعاليت زنان کشور در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و سياسي در کشور وجود ندارد.
**اروميه
امام جمعه اروميه: عزاداري در خيابان ها در تمامي روزهاي محرم صحيح نيست
حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه با تاکيد بر شناسايي و اصلاح نقاط ضعف عزاداري هاي حسيني، گفت: کشاندن دسته هاي عزاداري به خيابان ها به جز برخي از روزهاي خاص از جمله تاسوعا و عاشورا صحيح نيست.
وي افزود: عزاداري ها بايد در مساجد و حسينيه ها برگزار شود تا عزاداران حسيني از برکت وجود طلبه ها و منبرها استفاده کنند زيرا صرف عزاداري، توانايي نجات جامعه از گمراهي را ندارد.
حجت الاسلام قريشي اظهار کرد: آئين عزاداري اهل قبيله که در دوازدهم محرم در برخي از مناطق اين استان برگزار مي شود نيز يکي از مراسم هاي با اهميت است که بايد خيابان ها برگزار شود.
به گفته وي محل تجمع مناسبي براي عزاداران آئين هاي عصر عاشورا و تاسوعا در اروميه وجود ندارد و خارج شدن از شهر در اين روزها يک کار اشتباه است.
**اصفهان
امام جمعه موقت اصفهان: تماميت اراضي عراق حفظ شود،جداسازي نقشه استکباري است
حجت‌ الاسلام و المسلمين سيد مجتبي ميردامادي امام جمعه موقت اصفهان گفت: تماميت ارضي و يکپارچگي عراق بايد حفظ شود ؛ موضوع جداسازي کردستان يک نقشه استکباري است .
وي افزود: امريکا و اسراييل قصد دارند همين نقشه را براي ايران، ترکيه و سوريه نيز پياده کنند و اين کشورها و مردم آنها را تکه تکه کنند تا بر آنها حکومت کنند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دشمنان ما مي خواهند پس از جداسازي اين کشورها، اسلحه هاي خود را به آنها بفروشند و آنها را به جان هم بيندازند.
وي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب به مسئولان تذکر دادند که مراقب مکر امريکايي ها باشيد زيرا تا زمانيکه روح استکباري در آنها هست قابل اعتماد نيستند و عهد آنها قابل قبول نيست. حجت الاسلام ميردامادي با گراميداشت هفته نيروي انتظامي نيز اظهار کرد: اين نيرو مايه افتخار و سربلندي نظام جمهوري اسلامي است زيرا تامين امنيت مردم به منزله تامين آبروي نظام است.
وي از نيروي انتظامي خواست تا در بعدهاي علمي، تحليلي و مهارت آموزشي روز به روز با جديت بيشتري عمل کنند.
**بندر عباس
خطيب جمعه بندرعباس:ايران به ياوه گويي هاي آمريکا درباره برجام پاسخ مي دهد
حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس گفت: آمريکا نبرد ديگري عليه ايران آغاز کرده و درباره برجام ياوه گويي مي کند که مسئولان نظام با تبعيت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري، به آن پاسخ مناسب مي دهند.
وي افزود: برجام يک سند بين المللي است و هدف آمريکا از تحرکات و حرف هاي جديد، محدود کردن ملت ايران است.
وي ادامه داد:حرف هايي که سردمداران آمريکا درباره برجام مي زنند از سوي مردم آمريکا نيز قابل پذيرش نيست و حکومت خود را سرزنش مي کنند.
**رشت
خطيب جمعه رشت: ايران اسلامي براي تحقق آرمانهاي امام راحل استوار ايستاده است
حجت الاسلام يوسف صديق عرباني امام جمعه موقت رشت گفت: دشمن، تمام تلاش خود را انجام مي دهد تا جمهوري اسلامي را وادار به عقب نشيني از اهداف خود کند اما ملت ايران ذره اي از آرمان هاي امام راحل و انقلاب اسلامي عقب نشيني نخواهد کرد.
وي افزود: ملت ايران بيش از سه دهه است که در راه تحقق آرمان هاي انقلاب، هزاران شهيد تقديم کرده اما رئيس جمهوري آمريکا ، با بد عهدي فکر مي کند ايران با فشار مضاعف، عقب نشيني خواهد کرد.
**کرمان
امام جمعه موقت کرمان: سيستم امنيتي آمريکا کارساز نيست
حجت الاسلام محمد قاسمي زاده امام جمعه موقت کرمان با بيان اينکه حمايت آمريکا از طالبان و داعش موجب قتل و کشتار در اين کشور مي شود، گفت: در صورتي که اين اقدامات خرابکارانه فعاليت داعش باشد ، سيستم امنيتي آمريکا کارساز نيست.
وي افزود: در صورتي که اين قتل و کشتار هم نتيجه فعاليت داعش نباشد، آزادي بي حساب و کتاب اسلحه نتيجه اش کشتار مردم را دارد.
وي با اشاره به آغاز هفته نيروي انتظامي اظهار کرد: امروز امنيت در کشور حرف نخست را مي زند و امکانات بدون امنيت ارزشي ندارد.
امام جمعه موقت کرمان با تاکيد بر اينکه امروز ايران امنيت اجتماعي، ملي و استراتژيک و امنيت مرزها را دارد گفت: براي اينکه کشور درگير مشکلاتي نشود نيروي انتظامي وظيفه دارد در تمامي اين موارد خدمات امنيتي بدهد.
**بوشهر
خطيب جمعه بوشهر:کشورهاي منطقه نسبت به طرح هاي اختلاف برانگيز هوشيار باشند
حجت الاسلام سيد غلامرضا هاشمي امام جمعه موقت بوشهر گفت: در شرايطي که تجزيه و ايجاد اختلاف در منطقه با طرح صهيونيستي همه پرسي در اقليم کردستان عراق انجام کليد خورد، کشورهاي منطقه بايد بيش از پيش نسبت به چنين مسائلي هوشيار باشند.
وي افزود:در شرايط کنوني و ملتهب منطقه اتحاد بين کشورهاي منطقه حائز اهميت فراواني است که سفر اردوغان رئيس جمهوري ترکيه به ايران نشان از ايجاد همگرايي بين اين 2 کشور است.
وي بيان کرد: همه پرسي کردستان عراق يک اقدام نادرست بود که بسياري از کشورها عليه آن اعلام موضع کردند.
**ايلام
امام جمعه ايلام: تجزيه عراق توطئه جديد دشمن پس از شکست داعش در منطقه است
حجت الاسلام و المسلمين محمدنقي لطفي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: دشمن همواره بر ضد نظام اسلامي در حال توطئه است و تجزيه عراق نيز توطئه جديدي است که پس از شکست داعش در منطقه ايجاد کرده اند.
وي افزود:آنها به خيال خود درصدد هستند اسرائيل دومي را در منطقه مستقر کنند اما دسترسي ايران به اسرائيل را کوتاه مي کنند و نيروهاي مسلح ما به هيچ عنوان اجازه دست اندازي به کشورمان را به آنها نخواهند داد.
وي تاکيد کرد: توطئه جديد آمريکا و استکبار جهاني در راستاي جبران شکست هاي سنگين در عراق، سوريه و لبنان است و عامل آن هم شخصي است که پرونده سياهي دارد و هميشه در راستاي اهداف آمريکا و صهيونيست ها گام بر مي دارد.
**سمنان
امام جمعه سمنان: جريان ضدانقلاب امروز دستگاه قضايي کشور را هدف گرفته است
آيت الله سيدمحمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان گفت: امروز جريان‌هاي ضدانقلاب داخلي و خارجي، با حيله و دشمني آشکار، ترور شخصيتي دستگاه قضايي کشور را نشانه گرفته اند.
وي افزود: با وجود اين که وزارت اطلاعات هرگونه شايعات در رابطه با مديران ارشد دستگاه قضايي کشور را رد کرده، اما بعضي از ضدانقلاب با کارشکني و نفاق، درصدد ايجاد تفرقه در کشور هستند.
امام جمعه سمنان اضافه کرد: کشورهاي همسايه به ويژه عراق بايد براي حفظ تماميت ارضي اين کشور تلاش کنند و بايد هوشيار بود تا اسراييل جديدي در منطقه ايجاد نشود.
مومن و انقلاب اسلامي ادامه دهنده راه و منش حضرت علي اکبر(ع) هستند.
**زنجان
امام جمعه زنجان: صحنه گردان واقعي استقلال کردستان عراق، آمريکاست
حجت الاسلام علي خاتمي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اسرائيل در ظاهر تنها حامي استقلال کردستان عراق است، اما صحنه گردان واقعي اين ماجرا آمريکاست.
امام جمعه زنجان: صحنه گردان واقعي استقلال کردستان عراق، آمريکاست
وي افزود: آمريکا مي خواهد غده سرطاني دوم را بعد از رژيم اشغالگر قدس در منطقه ايجاد کند.
حجت الاسلام خاتمي تاکيد کرد: رهبران کشورهاي منطقه و مسئولان ايران با اتحادي که در پيش گرفتند، هوشيارانه و آگاهانه با اين موضوع برخورد کرده اند.
وي با تبيين بيانات رهبر معظم انقلاب درباره استقلال کردستان عراق، افزود: آمريکا با ايجاد اين مسئله خواهان ايجاد يک بستر مزاحمت جديد براي جهان اسلام و منطقه است.
وي با تاکيد براينکه تصور کنار آمدن با آمريکا نادرست است، گفت: نمي توان با تکيه بر توهم، واقعيت ها را درباره ايالات متحده آمريکا ناديده گرفت، چرا که ماهيت 2 نظام اسلامي و استکباري متفاوت از يکديگر است.
وي اظهار کرد: تحليل رفتارهاي دولت آمريکا از دهه هاي گذشته تا کنون درباره ايران به خوبي اين موضوع را روشن مي سازد.
**کرج
امام جمعه کرج:درپيش گرفتن تخريب به جاي نقدسازنده موردپسند دشمنان است
آيت الله سيد محمدمهدي حسيني همداني نماينده ولي فقيه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت که اگر ضعفي در دستگاهي وجود دارد بايد با انتقاد سازنده گوشزد کرد و راه تخريب که مورد پسند دشمنان است را بايد سد کرد.
وي افزود: اکنون جهان اسلام مبتلا به گروه هايي شده است که قصد و هدفي جز نابودي اسلام ندارند، بنابراين بايد کاري کرد که ايام محرم مانند اربعين آگاهي بخش و حرکت آفرين باشد و انقلاب روحي و اخلاقي ايجاد کند.
وي گفت: دشمن تلاش مي کند از هر فرصتي براي تضعيف نظام استفاده کرده و بي اعتمادي به دستگاه ها و نهادهاي انقلابي را ترويج دهد و دستگاهي که کار خود را درست انجام مي دهد مورد تهديد و آماج انتقادات مي شوند.
نماينده ولي فقيه در استان البرز افزود: مردم ثابت کرده اند که هر گاه کسي با زور با آنان سخن گفت، در مقابل اين زور با قاطعيت ايستادگي مي کنند.
وي اضافه کرد: آمريکا توانايي برقراري امنيت داخلي خود را ندارد و براي از بين بردن انسان ها در کشورها بودجه تصويب کرده و از تروريست ها حمايت مي کند که اين ترفند تاکنون بر ملت ما اثر نکرده است.
/1354
تهيه و انتشار :پروانه اماني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با روزنامه «نیویورک تایمز» درباره شکست رژیم صهیونیستی در از بین بردن جنبش حماس، رهبران و مبارزان آن صحبت کرد.

براساس گزارش المیادین، این مقام آمریکایی در سخنرانی خود به آنچه که رژیم صهیونیستی در جنوب و شمال نوار غزه انجام داد، اشاره کرد.

در ادامه این مصاحبه آمده است: اما بعد از آن چه اتفاقی افتاد؟ سوالی که از سوی این مقام مطرح شد و وی پاسخ داد که بر خلاف آنچه ارتش اسرائیل می‌خواست، اکنون بسیاری از جنگجویان حماس دوباره ظاهر شده اند، تا جایی که یک واحد حماس توانست در ۱۸ آوریل سال جاری، موشکی را از بیت لاهیا در شمال نوار غزه به سمت عسقلان پرتاب کرد.

در همین زمینه، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نوار غزه به قبل از ۷ اکتبر بازگشته است، به این معنی که نیروهای حماس همچنان در منطقه هستند و محل را کنترل می‌کنند و تأکید کردند که وعده‌های مقامات اسرائیلی برای از بین بردن آنها و برای دستیابی به پیروزی و حل و فصل قریب الوقوع، کاملاً از واقعیت دور است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در تحلیلی از وضعیت نوار غزه، به ویژه در شمال آن، گفت که مقامات صهیونیست تعهد کردند حماس را از بین ببرند و به شهرک‌نشینان اطراف غزه قول دادند که می‌توانند به خانه‌های خود بازگردند، اما هفته گذشته ثابت کرد که واقعیت بسیار دورتر از واقعیت است.

آلموگ بوکر، روزنامه نگار صهیونیست به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر جنگ آن مبنی بر ادامه جنگ تا نابودی حماس اشاره کرد، در حالی که در روی زمین، نیروهای حماس یک رگبار از موشک‌ها را به سوی اراضی اشغالی شلیک کردند.

بوکر افزود که این موشک‌ها از شمال نوار غزه، یعنی از منطقه‌ای که نیروهای حماس قرار نیست در آنجا باشند. به گفته او، این امر بیانگر واقعیت دیگری است که جای گفتن دارد و آن بازگشت حماس به شمال نوار غزه و همچنین حضور رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • حمایت خطیبان جمعه سیستان و بلوچستان از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند