Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- «مسعود سلطاني فر» وزير ورزش و جوانان در ديدار با اعضاي فراکسيون مستقلين مجلس شوراي اسلامي، همراهي نمايندگان مجلس و موافقت با کاهش تصدي گري دولت را مهم برشمرد و از دستور کار بودن واگذاري دو باشگاه پر طرفدار پرسپوليس و استقلال خبر داد .

به گزارش ايرنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سلطاني فر امروز (سه شنبه) گفت:بودجه هيات هاي ورزشي استان ها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير ورزش و جوانان با بيان اينکه در جريان کامل مشکلات ورزش و حوزه جوانان قرار دارد، تاکيد کرد: ورزش کشور با مشکلات جدي مواجه است اما عزم وزارت ورزش و جوانان حل مشکلات با توجه به استفاده بهينه از منابع موجود است.
سلطاني فر فعال کردن بخش خصوصي، رونق اقتصاد ورزش و استفاده از منابع ديگر دستگاه ها در حوزه ورزش و امور جوانان را که مورد تاکيد نمايندگان هم قرار دارد از جمله برنامه ها و رويکردهاي اين وزارتخانه عنوان کرد.
وزير ورزش و جوانان ابراز اميدواري کرد که با تصويب قانون اهداف، وظايف واختيارات اين وزارتخانه فصل جديدي از فعاليت ها آغاز شود.
وي گفت: در کنار امکانات و سخت افزاري هاي که از آن برخوردار هستيم در زمينه نرم افزاري با مشکل جدي مواجه هستيم که تصويب قانون اهداف، وظايف و اختيارات مي تواند براي حل اين مهم، قابل توجه باشد.
سلطاني فر با اشاره به عدم انتزاع حوزه جوانان از ورزش تاکيد کرد: آنچه مسلم است فعلا ما مسول حوزه جوانان نيز هستيم که از اهميت زيادي برخوردار است و تا آنجايي که مي توانيم مشکلات جوانان را حل مي کنيم.
وزير ورزش و جوانان تکميل طرح هاي نيمه تمام ورزشي را يکي از برنامه هاي مهم اين وزارتخانه عنوان کرد و با بيان اينکه يکي از مشکلات جدي براي اتمام طرح هاي نيمه تمام کمبود بودجه است، تصريح کرد: تمام تلاش خود را به منظور تحقق وعده هايي که داده ايم به کار خواهيم بست.
سلطاني فر خصوصي شدن دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپوليس راکه از سوي نمايندگان مجلس مطرح شده است، مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: آنچه مسلم است به دنبال کاهش تصدي گري دولتي در عرصه ورزش هستيم و در مورد اين دو باشگاه پر طرفدار نيز از اين قاعده تبعيت مي کنيم تا در همين دوره زمينه خصوصي شدن و واگذاري پرسپوليس و استقلال فراهم شود .
وزير ورزش و جوانان گفت: براي تحقق خصوصي شدن دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بررسي هاي مقدماتي انجام و بزودي اقدامات اجرايي آغاز خواهد شد.
سلطاني فر عنوان قهرماني تيم هاي ايراني در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وقت آن رسيده است که بعد از 23 سال تيم هاي ايراني به عنوان قهرماني دست يابند.
وزير ورزش و جوانان در بخش ديگري با اشاره به اعتباري که از 27 صدم درصد از ماليات ارزش افزوده به ورزش و جوانان تعلق مي گيرد خاطرنشان ساخت: نمايندگان مجلس دهم 55 درصد از اين اعتبار را که مبلغي بالغ بر 756 ميليارد تومان است به استان ها اختصاص دادند که دستورالعمل آن هم از سوي وزارت ورزش و جوانان صادر شد و تا اين لحظه آنچه به هيات هاي ورزشي استان ها اختصاص داده شده است دو برابر سال گذشته بوده و تا پايان سال نيز معادل همين مقداربه هيات هاي ورزشي استان ها پرداخت خواهيم کرد .
سلطاني فر با بيان اينکه با توجه به اين پرداخت هاي چند برابري به هيات هاي استاني وضعيت آنها بسيار بهتر از گذشته شده است، تصريح کرد: با اين شرايط انتظارات ما هم از انها بيشتر شده بطوريکه براي آنها در قالب استعداديابي و توجه به ورزش مناطق مختلف روستايي همچنين ورزش بانوان و ورزش معلولين هم برنامه مشخص ارائه داده ايم .
وزير ورزش و جوانان در پايان اين ديدار بار ديگر از حمايت و همراهي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به نيکي ياد کرد و اظهار داشت: اميدوارم بار سنگين ورزش کشور را با کمک هم برداريم.
در اين جلسه اعضاي فراکسيون مستقلين مجلس شوراي اسلامي نيز به بيان ديدگاه ها و مشکلات ورزش و جوانان و همچنين پيشنهادهاي خود پرداختند.
رسيدگي به امور پاراالمپيکي هاي ساکن در شهرستان ها، رسيدگي به وضعيت استقلال و پرسپوليس، بهبود شرايط سالن هاي ورزشي روستايي از محل 27 صدم درصد ماليات بر ارزش افزوده، پيگيري مصوبات سفرهاي استاني، تعيين تکليف حوزه جوانان و توجه بيشتر به امور بانوان و استفاده از ظرفيت اين قشر در پست هاي مديريتي از مهمترين مباحث مطروحه نمايندگان مردم بود که وزير ورزش و جوانان به آنها پاسخ داد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي * 1528 **1368
خبرنگار: حسن تميمي**انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائم شهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

او در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، اما نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است و روز‌های حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روز‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز گفت: دریای بابل این روز‌ها به حمایت همه‌ مسئولان و همه‌ مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است