Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان گفت: پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات و مناطق آسیب پذیر مستلزم توجه و اهتمام جدی به مباحث فرهنگی و اجتماعی و نیز حضور میدانی مدیران در این مناطق است.
وی، برگزاری مستمر کلاس های آموزشی و مهارت های زندگی و توجه به نظافت و پاگیزکی محلات آسیب پذیر را از دیگر نیازها و این مناطق در اجرای طرح شهید شوشتری برشمرد و بر ضرورت اقدامات بیشتر و بهتر از سوی مدیران دستگاه های مسئول برای کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی همچنین بر استمرار طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در محلات آسیب پذیر شهر گنبدکاووس شامل اسلام آباد، سیدآباد، بدلجه و مدرسی ازسوی انتظامی و توجه به مباحث اشتغال و توانمندسازی خانوارها در این محلات با استفاده از ظرفیت کارگروه اشتغال و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.
وی با قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی مدیران در اجرای طرح شهید شوشتری اضافه کرد: از این پس اقداماتی که درمحلات آسیب پذیر انجام می شود، راستی آزمایی شده و مدیران یا نماینده تمام الاختیار آنان باید در جلسات یا کمیته های زیرمجموعه آن حضور یابند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در محلات آسیب پذیر شامل مبارزه با مواد مخدر و مقابله با اعتیاد، تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی و پرداخت این تسهیلات، آموزش های فنی و حرفه ای و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.
به گزارش ایرنا، دکتر رضا صابری مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس از اجرای طرح 'شهید رهنمون' توسط جامعه پزشکی استان با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان در محلات آسیب پذیر از آذرماه امسال خبر داد و گفت: برای کاهش آسیب های ناشی از موادمخدر بایستی اقدامات سلبی و برخوردها با عوامل تهیه و توزیع این مواد بیشتر شود.
حجت الاسلام غلامرضا تیموری رئیس دادگاه انقلاب اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به تصویب قوانین و مجازات های جدید برای مبارزه با مواد مخدر، گفت: از این پس مجازات اعدام برای حمل بیش از 50 کیلوگرم تریاک و 2 کیلوگرم شیشه اعمال می شود در حالی که در قانون گذشته، حمل بیش از پنج کیلو تریاک و 30 گرم شیشه مجازات اعدام داشت.
وی با تاکید برضرورت استمرار نظارت ها و برخوردها با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر ازسوی نیروی انتظامی، بر لزوم تلاش برای پاک ماندن معتادانی که در کمپ ها ترک می کند با انجام اقدامات فرهنگی تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی