Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه در مناطق آلوده, معتادان نسبت به مکان‌های دیگر بیشتر هستند و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در گنبدکاووس, مقابله با خرده‌‎فروشان به صورت مستمر, ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس اظهار داشت: تاکنون اقدامات نیروی انتظامی در حوزه شهرستان به‌ویژه مناطق آلوده بسیار موثر بوده و انتظار داریم در حوزه سلبی و برخوردی با خرده‌فروشان این کار استمرار داشته باشد تا شرایط ناامنی برای آنان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: برای ایجاد انسجام بیشتر و قرار گرفتن فعالیت‌ها در یک چارچوب مناسب, ایجاد اشتغال در قالب کارگروه اشتغال انجام شود تا از ظرفیت دستگاه‌های مربوطه بیشتر استفاده شود.

کریمی تصریح کرد: مشاوران استاندار از مناطق آلوده بازدید داشتند و این بازدید سبب شد تا اقدامات صورت گرفته و راستی‌آزمایی انجام شود و برنامه‌‌های آتی نیز مشخص شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد: دفع زباله در مناطق آلوده و آسیب‌پذیر, به ویژه محله اسلام‌آباد, شرایط خیلی خوبی ندارد و باید با کمک شهرداری و دستگاه‌های مرتبط, وضعیت بهتر شود, شهرداری در مناطق حاشیه‌نشینی شهر خوب عمل کرده و در کشور هم رتبه خوبی را کسب کرده است.

کریمی یادآور شد: همان طور که در جلسه عنوان شد ازدیاد جمعیت و وجود معلولیت در خانواده‌های این مناطق باید مورد توجه و تمرکز بیشتری قرار گیرد و آموزش و پرورش در تخریب مدارس این مناطق, می‌تواند از طرح تعمیر و نگهداری و تخریب و بازسازی استان در جهت تخصیص اعتبارات کمک بگیرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: نظارت بر حوزه فرهنگی, اجتماعی باید مقدم و مهم‌تر از حوزه عمرانی و بازسازی باشد, امید داریم با رئیس جدید بهزیستی که بازدیدهای میدانی داشته و دغدغه وی هم کاهش آسیب‌های اجتماعی است, بتوانیم از ظرفیت بهزیستی در این مناطق بیشتر استفاده کنیم.

کریمی اظهار کرد: حوزه بانوان و خانواده با توجه به جمعیت بالای بانوان شهرستان بسیار مهم و ویژه است و نظام و دولت نیز اهتمام ویژه به این حوزه دارند, انتظارات و مطالبات این حوزه نیز گسترده و به حق است.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی