Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:29:57 GMT

توسعه تاسیسات آبرسانی در روستاهای شفت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۶۳۹۰

توسعه تاسیسات آبرسانی در روستاهای شفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرید تقی مهر مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شفت گفت: در 6 ماهه نخست سال 5 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان شفت هزینه شد.

وی افزود: در این مدت با هدف تقویت فشار آب آشامیدنی مشترکان این شهرستان 8 هزار متر از خطوط آبرسانی روستایی اصلاح و بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید تقی مهر افزود: بیش از 2 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی شهرستان شفت هزینه شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شفت با اشاره به مرمت 250 فقره شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب شرب روستایی این شهرستان، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 18 دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی روستاهای تحت پوشش نصب و راه اندازی شد.

فرید تقی مهر اظهار داشت: در این مدت همچنین 21 دستگاه تابلوبرق، 11 سامانه ی کلرزنی و 2 باب مخزن تعمیر شد.
وی، با بیان اینکه در 6ماه نخست سال 19 مخزن آب شرب شستشو و 29 عدد شیرفلکه، شیر هوا و فشارشکن نصب شد، افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 36 انشعاب غیرمجاز آب شرب روستاهای شهرستان شفت شناسایی که 7 مورد تعیین تکلیف و به مجاز تبدیل شد.
مدیر امور آبفار شفت با اشاره به فروش 53 مورد انشعاب آب آزاد به ارزش 13 میلیون و 750 هزار تومان خاطرنشان کرد: در سال جاری 180 کنتور خراب مشترکان آب شرب روستایی شهرستان جمع آوری و ساماندهی شد.

تقی مهر افزود: این امور در ماه های خرداد و تیر به 70 درصد، در ماه های مرداد و شهریور به 93 درصد و در ماه مهر به 80 درصد از تعهدات خود در حوزه وصول مطالبات عمل کرده که نسبت به ماه های مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار مشترک 59 روستای شهرستان شفت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند.

 

انتهای پیام/م.ع

5 میلیارد ریال هزینه برای توسعه و نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی شفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال 1402 مجموعا 507 میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.

وی افزود: در سال ذکر شده 135 مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین 65 کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته 236 مورد آب‌رسانی در روستاهای استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به 508 روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع 8 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.

نوظهور در خصوص وام‌های اشتغال‌زایی پرداخت شده در طی سال گذشته تاکید کرد: از محل تبصره 18 برای سال گذشته، 205 میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته بود که 57 درصد آن یعنی 135 میلیارد تومان تاکنون جذب و به حساب متقاضیان به عنوان وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است و قرار است تا خرداد ماه سال جاری، این پرداختی ها ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری در سخنان خود به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: 2هزار و 400 گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.

نوظهور ادامه داد: طی این ایام 25 واحد مسکن مددجویی، احداث 10 کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در 7 نقطه، 4 سیل بند، 15 مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره