Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه دیدار مجمع نمایندگان استان لرستان با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به ظرفیت های متعدد استان لرستان نظیر منابع سرشار آب، نیروی انسانی تحصیلکرده و مردم سخت کوش و پرتلاش گفت: استان لرستان از فرصت ها و ظرفیت های خوبی برای توسعه برخوردار است و نباید جزو استان های کمتر برخوردار کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور فاصله نزدیک با پایتخت و استان های بزرگی همچون اصفهان و خوزستان و نزدیکی با مرز عراق را از دیگر فرصت های استان لرستان برشمرد و افزود: همه این عوامل ایجاب می کند که استان لرستان در میان استان های توسعه یافته کشور قرار گیرد.

وی بر لزوم شناسایی موانع پیش روی توسعه استان لرستان و اهتمام در جهت رفع این موانع تاکید کرد و از معاون نظارت و هماهنگی خود خواست جلساتی مستمر با حضور استاندار و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان برگزار و مسائل کلیدی استان را مورد بررسی قرار دهند.

جهانگیری همچنین بر ضرورت معرفی طرح های توسعه ای استان لرستان به بخش خصوصی و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در این استان تاکید کرد و اظهار داشت: باید علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در استان لرستان، زمینه را برای حضور شرکت های سرمایه گذار نهادهای عمومی مهیا کنیم.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضاسازی های اخیر علیه جمهوی اسلامی ایران و مسائل منطقه خاطر نشان کرد: سخنرانی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و دیگر مسائل از این دست، بیش از آنکه اقدامی عملیاتی باشد، تلاشی در جهت متشنج کردن فضای داخلی کشور است و دشمنان سعی می کنند که ملت ایران را نگران و نسبت به آینده نا امید سازند.

وی با تاکید بر اینکه در مقطع فعلی انسجام داخلی بیش از هر زمان دیگری از اهمیت برخوردار است، تصریح کرد: لازمه انسجام داخلی همراهی و هماهنگی بیش از پیش دولت و مجلس و جریانات سیاسی مختلف کشور است تا بتوانیم از این دوران نیز به خوبی عبور کنیم.

در این جلسه که معاون رییس جمهور در امور مجلس و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز حضور داشتند، استاندار لرستان هم گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و به تشریح نیازها و مسائل استان در بخش های مختلف پرداخت.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان نیز در این نشست با بیان اینکه نمایندگان این مجمع متشکل از افرادی است که دارای گرایشات سیاسی مختلف هستند، افزود: با این وجود همه اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در یک موضوع اشتراک نظر دارند و آن حمایت از دولت تدبیر و امید است و همگی موفقیت دولت را موفقیت خود می دانند.

در ادامه این جلسه نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی هر کدام در سخنانی علاوه بر طرح مسائل کلان و کلیدی استان، مشکلات و مسائل حوزه های انتخابیه خود را مطرح و پیشنهاداتی در جهت بهبود و ارتقاء جایگاه استان لرستان مطرح کردند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور