Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سپاه پاسداران خواب دشمنان را به کابوس تبدیل کرده است خاطر‌نشان کرد: ترامپ بداند امروز مردم ایران شعار "مرگ بر آمریکا" را با شور و هیجان بیشتری فریاد می‌زنند به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم شهر زنگی‌آباد در حسینیه امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: عشق به اهل‌بیت (ع) یک سرمایه عظیم است و امروز نسل دوم و سوم انقلاب نیز به‌خوبی این میراث را از پدران و مادران خود به ارث برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه امامان ما قهرمانی‌های زیادی داشتند و ظلم‌های زیادی هم بر آن‌ها شد گفت: دشمنان اسلام هر ظلمی را که می‌توانستند در حق امامان معصوم (ع) روا داشتند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تبیین صلح امام حسن (ع) و قیام امام حسین (ع) افزود: آن‌ها که امام حسن مجتبی (ع) را سازشگر معرفی می‌کنند، کار اشتباهی را انجام می‌دهند و یک دروغ بزرگ است.

وی با بیان اینکه صلح امام حسن (ع) و قیام امام حسین (ع) در واقع یک پروژه برای سرنگونی حکومت ۴۰ ساله بنی‌امیه بود خاطر‌نشان کرد: نیمی از این پروژه را امام حسن (ع) به انجام رساند و نیمی دیگر را حضرت سید‌الشهدا (ع) به پایان رساند.

خاتمی با اشاره به اینکه در تحلیل زندگی امام دوم و امام سوم شیعیان باید به سه عنصر توجه کنیم گفت: عنصر اول دشمن است و اینکه معاویه و یزید هر دو دشمن بودند، اما معاویه ظواهر را حفظ می‌کرد و با فریبکاری خود را موجه جلوه می‌کرد.

وی با بیان اینکه قطعا با این دشمن که عوام‌فریبی می‌کند نمی‌توان وارد جنگ مستقیم شد و باید با اندیشه با او برخورد کرد افزود:، اما یزید که در زمان امام حسین (ع) حاکم بنی‌امیه بود در ملاء عام شراب‌خواری می‌کرد و تکلیفش مشخص بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه عنصر دوم در زندگی این دو امام معصوم، عنصر رهبری است تصریح کرد: هر دو برادر همانند هم غیرت دین داشتند و هر دو قیام کردند و هر دو شجاع بودند و هیچ تفاوتی بین این دو برادر در بحث رهبری جامعه اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه یاران این دو امام بزرگوار عنصر سوم است که باید به آن توجه شود گفت: یاران امام حسن (ع) را دشمن منحرف کرده بود و امام حتی در خیمه خودی زره به تن داشت تا مبادا او را ترور کنند و فرماندهان سپاه به طمع زر به جمع لشکریان معاویه پیوستند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در اردوگاه امام حسین (ع) وضعیت به‌گونه‌ای بود که همه یاران برای شهادت از هم پیشی می‌گرفتند و مخلصانه جنگیدند افزود: این تحلیل نشان می‌دهد که نرمش امام حسن (ع) در مقابل دشمن قهرمانانه بود باج به دشمن نداد.

وی با بیان اینکه درس ما از این وقایع این است که وقتی مردم در صحنه باشند انقلاب اسلامی سامان می‌گیرد اظهار داشت: نبودن در صحنه مردم زمان امام حسن (ع) باعث شد تا آن حضرت تن به نرمش با دشمن بدهد و آن مصیبت بر سر جامعه اسلامی بیاید که خود مردم باعث آن شدند.

خاتمی مردم ایران اسلامی را درس آموخته مکتب سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) عنوان کرد و گفت: دشمن بداند ملت عاشورایی ایران دیگر روی ذلت را نخواهد دید ودشمن این خیال باطل را به گور می‌برد.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا یک فرد تازه به دوران رسیده است که احمقانه در مورد ملت بزرگ ایران سخن گفت: افزود: سخنان ترامپ باعث نفرت بیشتر مردم ایران از آمریکا و ارادت بیشتر آن‌ها به سپاه پاسداران شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ترامپ بداند امروز مردم ایران شعار "مرگ بر آمریکا" را با شور و هیجان بیشتری فریاد می‌زنند خاطر‌نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوابتان را به کابوس تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام یک‌دل و یک زبان می‌گویند که قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست گفت: نگاه اربابی خود را از ملت ایران بردارید و ملت ایران ملتی نیست که خسته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است