Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: یکی از آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی تحقق عدالت است و اگر تا امروز تحقق این امر و توفیق در آن در جامعه کمرنگ بوده باید تلاش کنیم تا بیش از پیش برقرار شود.

وی افزود: امروز باید مقابله با افراد بی عدالت و فاسد و متجاوز به حقوق مردم در جامعه باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد، چراکه عدالت در جامعه اسلامی یک اصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حکومت جهانی امام زمان(عج) حکومت عدل است و باید با برقراری عدالت در جامعه اسلامی زمینه عدالت جهانی را فراهم کنیم.

دری نجف آبادی خاطرنشان ساخت: امام سجاد(ع) نیز در این زمینه تاکید ویژه ای دارند که باید در جامعه اسلامی گسترش عدالت در اولویت باشد و زمینه بسط عدل در تمام جهان فراهم شود.

امام جمعه اراک با اشاره به ضرورت جلوگیری از خشم و خشونت در جامعه گفت: تاکید قرآن و روایات، این است که در برابر هر عمل ناروایی عکس العمل نشان ندهیم و آن را نادیده و نشنیده بگیریم تا در جامعه حتی الامکان از نزاع و درگیری و شعله ور شدن آتش خشم و کینه کاسته شود.

وی با اشاره فرارسیدن ایام اربعین حسینی عنوان کرد: امام حسن عسگری(ع) بیش از یک هزار و ۱۰۰ سال قبل فرمودند یکی از نشانه های مومن، زیارت اربعین است و امروز می بینیم به برکت بیداری امت اسلامی، مراسم اربعین امام حسین(ع) به بزرگترین تظاهرات مردمی مومنانه، وفادارانه و عاشقانه شیعیان امام حسین(ع) تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در انقلاب اسلامی آثار بزرگ اربعین را دیده اند، این اربعین شهدای قم، اربعین تبریز، اربعین اصفهان، کرمان، مشهد و… بود که ملت ما را در برابر طاغوت پیروز کرد.

دری نجف آبادی تصریح کرد: ما در مسیر راهپیمایی اربعین به امام حسین(ع) و اصحاب و یارانش ایشان اعلام می کنیم که هرگز ایثار و اهداف آن را فراموش نمی کنیم و بر سر بیعت خود با آنها ایستاده ایم و تا پای جان در رکاب اباعبدالله هستیم.

وی اضافه کرد: ندای لبیک یا حسین و لبیک یا زینب تا پایان جهان بر زبان ماست و ما در این مسیر با شور و شعور عاشقانه دنباله رو راه امام حسین(ع) که راه عزت و شرف است، خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: همه ما در باید بسیج شویم تا این اردوی باعظمت اربعین حسینی را به بهترین نحو برگزار کرده و این مکتب را که یک هزار و ۴۰۰ سال زنده است، صیانت کنیم.

دری نجف آبادی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در تمام ۳۰۰ سال اخیر میهن ما دچار ضعف بود که علت آن برخوردار نبودن از تجهیزات و امکانات دفاعی لازم و فرماندهان نالایق بود، به همین سبب تن به پیمان های ننگین ترکمانچای و گلستان دادیم و ده ها مساله دیگر که به سبب سستی، ضعف و خیانت رخ داد.

امام جمعه اراک افزود: اینکه امروز جمهوری اسلامی تاکید دارد در قدرت دفاعی خود با هیچکس مذاکره نمی کند و در این رابطه کاملا قاطع است، این بهترین استراتژی برای استقلال و عظمت و سربلندی کشورمان است.

وی تاکید کرد: ما چهار قرن سیلی های فراوان خوردیم و غارتگران و پابرهنه ها بارها مردم ما را تاراج و بر ما ذلت را تحمیل کردند، امروز ما باید از تشریفات خود و بسیاری هزینه های دیگر کم کرده و قدرت دفاعی خود را ارتقا ببخشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امروز می بینیم که آمریکا در موضوع برجام به دنبال کارشکنی و بدعهدی است بنابراین باید هوشیار باشیم و ضمن اینکه برنامه ای برای حمله و تجاوز نداریم، اما با تمام قدرت در برابر تجاوز می ایستیم.

دری نجف آبادی اظهار داشت: دشمن با کمک همدستان منطقه ای خود به دنبال اجرای توطئه های جدید علیه جمهوری اسلامی است و تلاش دارند قبح ارتباط با رژیم جنایتکار صهیونیستی را از بین ببرند، اما ما با قدرت از این مساله ابراز برائت و هر گونه ارتباط کشورهای اسلامی با این رژیم را محکوم می کنیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند