Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر به دنبال شعله‌ور کردن آتش فتنه و جنگ در منطقه هستند، گفت: آل سعود مجری نقشه‌های آمریکا در منطقه است و با دلار‌های نفتی و سلاح‌های آمریکایی به دنبال این است تا با ناامن کردن منطقه، ایران را تضعیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله محمد رضا ناصری افزود: آل سعود از طرفی درصدد ایجاد روابط دوستانه با عراق است و از طرف دیگر از کرد‌ها حمایت می‌کند تا با دولت عراق درگیر شوند و حمایت آن‌ها از داعش نیز مشهود است، بنابراین مسئولین و مردم عراق و سایر کشور‌های منطقه باید در برای نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش هوشیار باشند و بدانند که هدف آن‌ها تضعیف محور مقاومت و ضربه به جوامع اسلامی است.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولین و مردم در برابر مکر‌ها و حیله‌های دشمنان و دشمن‌شناسی آن‌ها و با اشاره به توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب در این خصوص تصریح کرد: دشمنان از گذشته تاکنون به دنبال این بودند تا از کشور‌های اسلامی منفعت کسب کنند و به دین اسلام ضربه زده و مانع پیشرفت مسلمین شوند.

آیت‌الله ناصری با تأکید بر اینکه با وقوع انقلاب اسلامی راه چپاول دشمنان از کشور بعد از صد‌ها سال بسته شد و منافع مستکبرین عالم به خطر افتاد، گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند تا به انقلاب ضربه بزنند و مانع پیشرفت این نظام و کشور شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب از هیچ حیله و مکری دریغ نمی‌کنند، افزود: امروز همه اقشار باید بدانند که آمریکا و انگلیس همان مستکبرین شیطان‌صفت دیروز هستند و دشمنی و ذات پلید آن‌ها تغییر نکرده و هنوز هم به دنبال نابودی دین اسلام و جامعه مسلمین هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تغییر در فرهنگ جامعه هستند و تلاش می‌کنند تا مردم کشور را از دین و فرهنگ اسلامی دور کنند، بر لزوم هوشیاری همه اقشار جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و ادامه داد: امروز، بدخواهان کشور و نظام با استفاده از فضای مجازی به دنبال ایجاد انحراف در جامعه هستند.

ناصری با تأکید بر اینکه معلمین، مسئولین و خانواده‌ها نباید نسبت به آثار سوء فضای مجازی بر روی دانش آموزان بی‌تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: استفاده نادرست و بی‌رویه از فضای مجازی باعث شده تا برخی دانش آموزان منزوی‌شده و از ارزش‌های اسلامی فاصله بگیرند و با معضلات فراوانی روبرو شوند.

وی تصریح کرد: تربیت صحیح این عزیزان که آینده‌سازان کشور هستند باید مورد توجه همه باشد و مسئولین و معلمین باید با برنامه‌ریزی صحیح شرایط رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم کنند و آن‌ها را نسبت به آسیب‌های استفاده بی‌رویه و نادرست از فضای مجازی آشنا کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه علی‌رغم همه دشمنی‌ها و بدخواهی‌ها در طول ۴۰ سال عمر پربرکت انقلاب، این نظام هرروز قدرتمندتر شده و مکر دشمنان را خنثی کرده است، گفت: عنایت و توجه ویژه خداوند اصلی‌ترین دلیل سرافرازی انقلاب در طول این ۴۰ سال است و پشتیبانی الهی از این انقلاب و مردم مشهود است.

وی افزود: این پیروزی‌ها و موفقیت‌های و حمایت خداوند تا زمانی ادامه دارد که مردم به خدا تکیه کنند و با همدیگر در مسیر پیشرفت همدل و همراه باشند و از اختلاف‌های دوری کنند و درصحنه‌های مورد نیاز انقلاب حاضر باشند.

تأکید بر ضرورت توجه به اصول اقتصاد مقاومتی و سالروز رحلت آیت‌الله خاتمی و تقوا و فداکاری‌های ایشان در مسیر پیروزی انقلاب از دیگر موضوعاتی بود که نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد به آن‌ها اشاره کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند