Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر نهاوند و شهرهای برزول، گیان و فیروزان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی صبح شنبه در جلسه برنامه ریزی ۱۳ آبان اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بزرگ امام خمینی(ره) خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و با رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به کشوری عزتمند و بااقتدار در دنیا تبدیل‌شده است، گفت: این اقتدار مرهون مقاومت جانانه مردم در مقابل استکبار جهانی است.

حجت الاسلام محبی عنوان کرد: روز ۱۳ آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار ثبت‌شده که علت آن سه رویداد مهم دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) است.

وی تاکید کرد: مبارزه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار مربوط به یک‌زمان مشخص نیست و تا زمان زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند، ۱۳ آبان را بهترین فرصت برای تبیین اهداف شهدای بزرگوار به دانش آموزان دانست و گفت: شرکت در راهپیمایی سیزدهم آبانماه وظایف دینی و شرعی ملت است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر نهاوند و شهرهای برزول، گیان و فیروزان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در این هفته یکی از مهم ترین برنامه های آبان ماه است، افزود: باید تلاش کنیم تا ایثار و رشادت های شهدای ۸ سال دفاع مقدس و به خصوص شهدای نوجوان به دانش آموزان شناسانده شود.

عضو شورای هیئات مذهبی نهاوند نیز گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان تجدید میثاق مردم با انقلاب اسلامی است.

محمد کریم بحیرایی افزود: مردم ۱۳ آبان را روز نمایش عظیم عزت خواهی و قدرتمندی خود در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکای مستکبر قرار داده و با غریو فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار اثبات خواهد کرد که همواره از استکبار جهانی بیزار است.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت برای تبیین دسیسه‌های آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستار حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی  از برگزاری ۱۵ ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مشارکت آموژش و پرورش برگزار می‌شود.

سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه هم در این نشست گفت:  هدف از اجرای برنامه‌های عقیدتی ترویج معارف اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی و گسترش روحیه جهادی است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که بخشی از آن با مشارکت آموژش و پرورش خواهد بود.

توصیه‌های ایمنی سرپرست سازمان آتش نشانی نیشابور درباره استخر‌های کشاورزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با نزدیک شدن فصل گرما افراد زیادی به سمت ورزش شنا به خصوص در سد‌ها و استخر‌های رو باز روی می‌آورند که در برخی موارد شنا کردن در این مکان‌ها به قیمت جان این افراد تمام می‌شود.

ابوالفضل اسدی با تاکید بر اینکه کشاورزان و مالکان استخر‌های ذخیره آب برای جلوگیری از حوادث دردناک در این استخر‌ها باید ایمن سازی لازم را انجام دهند گفت: فنس‌کشی اطراف استخر به طوری که پایین فنس داخل بتن باشد و نفوذ به داخل استخر را غیر ممکن کند، اجرای سیم خاردار غیرقابل نفوذ در بالای فنس، تعبیه حداقل چهار طناب در چهار گوشه استخر و وجود تیوپ در داخل استخر از اقدام‌های مهمی است که باید مالکان اجرا کنند.

برگزاری آیین گرامیداشت روز شورا در کدکن

همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی گرامیداشت شورا‌ها، در اقدامی متفاوت و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کدکن مراسم گرامیداشت روز ملی شورا‌ها با حضور اعضای شورا‌های اسلامی در دوره‌های گذشته و فعلی در محل دفتر شورای اسلامی شهر کدکن برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور اعضای شورا‌های اسلامی شهر در دوره‌های اول تا ششم و جمعی از اعضای شورای اداری بخش کدکن همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات اعضای شورا‌های اسلامی شهر کدکن تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم و در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر و به جهت بزرگداشت این قشر زحمتکش، از زحمات پرسنل شهرداری کدکن با اهدای گل و لوح سپاس نیز تقدیر و تشکر شد

 

 

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور