Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:08:40 GMT

دو خبر تجسمی و موسیقی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۲۹۷۹

دو خبر تجسمی و موسیقی

تقاضای ۲۰۰ هنرمند از ۳۰ کشور برای حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی و انتشار آثاری از کیهان کلهر در سالروز تولدش از جمله خبرهای تجسمی و موسیقی امروز (۶ آبان) هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی، در حالی که مهلت ثبت نام و ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی هنوز به پایان نرسیده است(۱۶ آبان)، ۲۰۰ هنرمند از ۳۰ کشور  با ارائه بیش از ۸۰۰ عکس متقاضی حضور در این دوره از جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون آثاری از ۳۰ کشور شامل ایران، برزیل، آلمان، انگلیس، اسلواکی، ویتنام، روسیه، هند، بنگلادش، بحرین، بوسنی، مالزی، صربستان، اسپانیا، ترکیه، اوکراین و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این جشنواره با استفاده از دبیرخانه دیجیتال مربوط به نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران برگزار می شود و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند تا ۱۶ آبان ماه با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی  www.Sport.Salon.Photo نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارلمپیک، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما، شهرداری تهران و دیگر نهادهای مرتبط با فدراسیون ورزشی کارگران از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در تهران برگزار می شود.

انتشار آثاری از کیهان کلهر همزمان با تولدش

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده،‌ مجموعه آثار کیهان کلهر توسط همزمان با سالروز تولدش، در ایران منتشر می‌شود.

این مجموعه هشت آلبومی شامل آثاری است که پیش از این در ایران منتشر شده بودند و حالا به صورت یکجا به بازار موسیقی عرضه خواهند شد. این آثار شامل «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «تنها نخواهم ماند»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ با عنوان «گزیده غزل» است.

این آثار همزمان با روز تولد کیهان کلهر منتشر خواهند شد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بعد از پیش‌فروش اینترنتی در تاریخ سوم و چهارم آذرماه، تعداد محدودی از این آثار توسط این هنرمند امضا خواهد شد و به دست خریداران خواهد رسید.

امیر مردانه، که به تازگی به عنوان دبیر دومین دوره فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب شده است، ناشر و تهیه‌کننده این آثار است، او انتشار چند اثر دیگر کلهر را نیز مانند همنوازی با رامبرانت تریو، همین طور تومانی دیاباته را عهده دار است که در ماه‌های آینده منتشر خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ پیکر این هنرمند عرصه موسیقی، امروز از سالن گلشن شهر بجنورد تشییع و در بوستان جاوید در قطعه هنرمندان تدفین شد.
عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان ۱۴ اردیبهشت‌ماه پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.
وی ۱۱ آبان سال ۱۳۲۱ در روستای سلاخی بجنورد در خانواده‌ای هنرمند متولد شد، استاد قلی پور در کنار پدرش که یکی از بخشی‌های قدیمی و دوتارنواز بوده است، پرورش یافت.
استاد قلی پور در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است