Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:این انقلاب تهدیدات نرم و سخت را شامل می شود که جنس تهدیدات دفاع مقدس از نوع تهدیدات سخت بود که دشمن سیلی خورد و دیگر به فکر جنگ سخت نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  چهارفصل؛ سرهنگ محمدلطیف ارجمند مسئول بسیج دانش آموزی استان در نشست خبری گفت: بعد از انقلاب اسلامی فرزند انقلاب یعنی سپاه پاسداران شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انقلاب درون خود هم سپاه را تولید کرد و هم بسیج را . کشور ما علی رغم اینکه بعد اصلی آن مردمی است اما در راس آن ولایت فقیه را می بیند.

 

وی ادامه داد:این انقلاب تهدیدات نرم و سخت را شامل می شود که جنس تهدیدات دفاع مقدس از نوع تهدیدات سخت بود که دشمن سیلی خورد و دیگر به فکر جنگ سخت نیست. دشمن هر وقت در زمینه مسائل نظامی پیشرفت کنیم عصبانی می شود و تهدیدات نیمه سخت که هدف دشمن این است که در مسئولین نفوذ کند و آنها را علیه نظام آماده کند.

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان بیان کرد: مرحله سوم تهدیدات جنگ نرم است که بیشترین تهدیدات در این حوزه می باشد و بسیج دانش آموزی یکی از اهدافش مقابله با جنگ نرم دشمن است. استان ما ۴۶۴ شهید دانش آموز دارد که در قانون اساسی تصویب شد با عمیق فرهنگ بسیجی کار خود را انجام دهید.

 

ارجمند اظهار کرد: از تاریخ ۷ الان تا ۱۳ آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است که روز شمار آن به این نحو است :۷ آبان: دانش آموز بسیجی اخلاق و پایداری، 8 آبان: دانش اموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی ، 9 آبان: دانش آموز بسیجی نوآوری و خلاقیت، 10 آبان: دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایت پذیری، 11 آبان: دانش آموز بسیجی شجاعت، 12 آبان: دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی و  13 آبان: روز مقاومت و استکبار ستیزی از جمله این روزشمارها می باشد.

 

وی در ادامه  بیان کرد: در سطح استان ۱۶ حوزه بسیج دانش آموزی داریم. تعداد ۱۰۸۵۶۶ نفر جامعه هدف در حوزه دانش آموزی وجود دارد و افتتاح باشگاه سایبری دانش آموزی در ۹ آبان، ایجاد موج استکبارستیزی ،اقتصاد مقاومتی و ولایت پذیری در فضای مجازی از جمله برنامه های ما در این هفته خواهد بود.

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان گفت:۱۰۰۰ حلقه صالحین در سطح استان .جود دارد که حدود ۲۰۰۰۰ نفر در این حلقه ها حضور دارند، ۳۲۰ نفر از فرماندهان واحد ها را به مدت ۱۰ شبانه روز آموزش دادیم .

وی در پایان  شعار محوری در سال ۹۶ را ، " دانش آموز انقلابی ، مدرسه انقلابی " عنوان کرد .

انتهای پیام / 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد