Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:56:04 GMT

سود اقتصادی در اجرای طرح ها از مناطق محروم طلب نشود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۱۷۴۳۰

سود اقتصادی در اجرای طرح ها از مناطق محروم طلب نشود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نباید نسبت به محرومین، روستاها و مناطق مرزی در اجرای طرح و برنامه ها سود اقتصادی لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل شرکت گاز استان اظهار کرد: نعمت های پروردگار قابل شمارش نیست و نفت نیز یکی از ذخایر مهم و با ارزش کره زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از زمانی که انسان ها وارد تکنیک شده اند نمی توان از مسئله نفت و ترکیبات آن  گذشت، افزود: یقینا متناسب با زمان انرژی های جدید کشف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نعمت های خداوندی جریانی هدفمند را دنبال می کند، گفت: اگر نفت و گاز در زندگی بشر وجود نداشته باشد جریان زندگی مختل خواهد شد.

وی با بیان اینکه انسان باید حکیم باشد چراکه پای دفتر آفرینش نشسته است، عنوان کرد: امور بشر باید بر اساس حق باشد و از هرچیزی به جای خود و به اندازه استفاده کند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه متاسفانه استفاده های بی رویه ای که صورت گرفته بر اساس حرص بی پایان قارون های زمان بوده است، بیان کرد: بعضا استفاده های افراطی توسط قارون هایی که گنج های بی استفاده دارند و تنها آفتی برای جامعه و انسان است صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه دست بشر به هرجایی که رسید آن جا را فاسد کرد چراکه بر اساس منافع خود کار می کند، اظهار داشت: انسان های طمع کار همواره عرصه را برای خود و دیگران تنگ می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه جنایاتی که امروز صورت می گیرد بر اساس منافع یک عده خاص در دنیا است، افزود: دشمنان در شهرهایی که هجوم می بردند از نظر کارشناسی ذخایر نفتی وجود دارد لذا جنایاتی را انجام می دهند تا برای سال های بعد به این ثروت ها دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه بشری که منهای عقل و دین باشد از هر حیوانی بدتر عمل می کند، گفت: اگر آنچه که امروز در کره زمین کشف شده بر اساس عدل و دین خدا انجام شود همه انسان ها را کافی است اما متاسفانه تفکر خبیث سرمایه داری مشکل ساز می شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خداوند نعمت های مادی و معنوی بسیار خوبی به کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا کرده است، عنوان کرد: باید از تمامی نعمت ها اعم از فرهنگ، آب، خاک، جان و ناموس خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اگر کشوری خودش از خودش دفاع نکند هیچ دادرسی به دادش نخواهد رسید، اظهار داشت: باید در خصوص ذخایر به شیوه ای کار شود که هم شرایط اقتصادی رعایت و هم درآمدزا باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در میان جامعه ما انسان های برخوردار وجود دارند که باید شرایط اقتصادی ذخایر را تامین کنند، بیان کرد: در مقابل انسان هایی وجود دارند که حتی به حق معمولی خود نرسیده اند لذا نباید نسبت به محرومین، روستاها و مناطق مرزی سود اقتصادی لحاظ شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: ایشان معلمی را به معنای کامل به ما شناساند، و ما مدیون اندیشه ایشان و سبک آموزشی و پرورشی شأن هستیم.

معاون رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران در روز معلم، ابراز امیدواری کردند این اقدام از لحاظ علمی، فنی و تکنولوژی در حدی باشد، که بتواند به عنوان الگو به جهان ارائه شود.

وی افزود: حرکت غرب در سه حیطه نفی جنسیت، خانواده‌های تک والدی و به رسمیت شناختن خانواده‌های انحرافی و همجنس به خانواده صدمه می‌زند و ما وظیفه داریم مبانی و زیرساخت‌های لازم را برای شناساندن خانواده فطری که اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد، با شیوه‌های علمی تبیین کنیم و بتوانیم آنچه را که در فرهنگ و مکتبمان موجب حفظ هویت و اصالت خانواده می‌شود داریم معرفی کنیم.

خزعلی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر مرکزیت و محوریت داشته باشد و از ظرفیت علمی سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی، اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌ها برای پژوهش، پشتیبانی و تعمیق مطالعات خانواده بهره ببرد.

در پایان رئیس دانشگاه تهران از ایشان خواست که به عنوان استاد وابسته و عضو هیأت جذب در دانشکده همکاری کند ولی خزعلی این امر را قبول نکرد و عنوان داشت: که مسؤولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم نمی‌پذیرم.

کد خبر 6094640

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر