Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین- ایرنا- مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از پرداخت 250 میلیارد ریال هزینه بیمه سلامت به بیمه شدگان سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث مظفری روز دوشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات بیمه سرپل ذهاب افزود: با اجرای تغییرات در بخش بیمه سلامت همگانی، از ابتدای آبان امسال بیمه شدگان فقط از خدمات بخش دولتی بهره می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد از جمعیت سرپل ذهاب زیرپوشش سازمان بیمه سلامت هستند این افراد را شامل صندوق کارکنان دولت، خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان، روستائیان و عشایر و همچنین کلیه افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه همگانی سلامت هستند، ذکر کرد.
وی بیان کرد: روستائیان و عشایر مشمول خدمت سربازی تحت پوشش بیمه همگانی سلامت، خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: با بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری، پزشکان، آزمایشگاه و فیزیوتراپی قرارداد بیمه همگانی سلامت منعقد شده است و خدمات به نحو مطلوب به این بیمه شدگان ارائه می شود.
مظفری، اظهار داشت: به صورت میانگین برای هریک از بیمه شدگان شهرستان سرپل ذهاب در هر ماه حدود سه میلیون و 600 هزار ریال در بخش بیمه سلامت هزینه می شود.
وی ضمن اعلام آمادگی ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، اضافه کرد: در ایام اربعین علاوه بر اعزام تیم پزشکی به مرز خسروی، کارکنان بیمه سلامت در شهرستان های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان هستند.
این مقام مسئول بیان کرد: بر حسب بند الف، تبصره 17 قانون بودجه سال جاری، کلیه بیمه شدگان همگانی بیمه سلامت از ابتدای آبان امسال بدون هیچ دغدغه ای برای دریافت خدمات به مراکز دولتی مراجعه کنند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
هم اکنون یک میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان زیرپوشش و حمایت های این بیمه قرار دارند.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز