Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مالکان تراکتورهایی که سهمیه گازوئیل سه ماهه سوم سالجاری خود را تمام کرده اند نگران نباشند برای دریافت سوخت مورد نیاز از طریق اداره های جهاد کشاورزی شهرستان های استان زنجان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، محمود آقامحمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه ماهه سوم سالجاری برای تراکتورهای معمولی چهارسیلندر یکهزار و 200 لیتر گازوئیل طبق روال سال های گذشته تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: چنانچه عده ای از این قشر سوخت سه ماهه سوم سال خود را به اتمام رسانده اند باید با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان های خود و از طریق سایت تجارت آسان برای دریافت سوخت مورد نیاز اقدام کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: این شرکت نیز از طریق این سایت و دریافت درخواست جهادکشاورزی اقدام به تامین سوخت خواهد کرد.
آقامحمدیان یادآورشد: تعدادی تراکتور نیز برای برداشت کلزا از دیگر استان های شمالی وارد استان زنجان شده اند اگر این دستگاه ها نیز با اتمام سوخت گازوئیل سه ماهه سوم سال مواجه شدند مالکان آنها باید برای دریافت سوخت مورد نیاز خود مراحل بیان شده برای تامین سوخت از طریق جهاد کشاورزی را طی کنند.
به گزارش ایرنا، طی روزهای اخیر تعدادی از کشاورزان شهرستان طارم با اتمام سوخت گازوئیل تراکتورها مواجه شده و با مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت موفق به دریافت گازوئیل مورد نیاز خود نشده بودند.
شماری از این افراد در تماس با خبرگزاری مرکز زنجان با بیان مشکلات به وجود آمده در این خصوص، درخواست تامین سوخت از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان را داشتند.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 جایگاه عرضه سی ان جی است.
هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 طی 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان