Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که پدافند غیرعامل باید در تمام رفتارها و برنامه‌های زندگی مردم جامعه حاکم و جاری شود.

به گزارش مهر، محسن گلابی ظهر دوشنبه در مراسم زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه زنده یاد حسینی شهرضا اظهار داشت: پدافند غیر عامل در واقع آمادگی برای مقابله با هر گونه تهدید و همچنین مصونیت‌ در برابر روزهای سخت چه در برابر حملات دشمن و چه بحران‌های طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان پدافند غیر عامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور بوده است، افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که پدافند غیرعامل باید در تمام رفتارها و برنامه‌های زندگی مردم جامعه حاکم و جاری شود.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: پدافند غیرعامل انتقال آگاهی و دانش با هدف کاهش و یا جلوگیری از خسارات وارده بوده و باید آموزش ها لازم از خانواده ها آغاز شود.

وی بیان  داشت: آموزش‌های مستمر، به کارگیری تمهیدات و ملاحظات پدافند غیرعامل علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سبب افزایش کارآیی و دفاع معقول در زمان نیاز می‌شود.

گلابی  ادامه داد: خوشبختانه در سالهای اخیر توجه به موضوع پدافند غیرعامل در بخش های مختلف جامعه بیشتر شده و با همراهی و هماهنگی دستگاه های اجرایی برای تقویت زیرساخت های شهرستان شهرضا نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در خطبه های نماز جمعه علاوه بر مسایل عبادی موضوعات سیاسی نیز بیان می شود، گفت: این خود یک فعالیت فرهنگی و پیشگیرانه برای آگاهی مردم و جلوگیری از هجوم های فرهنگی دشمنان است.

فرماندار شهرضا ابراز داشت: امیدواریم با نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارسهشدار و آگاهی بخشی به دانش آموزان شهرضایی در حد مطلوبی در طول سال انجام شود تا آینده سازان کشور با آموزش لازم خود را برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی آماده کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی کشور تعیین شد.

به گزارش ایسنا، مصوبات هشتادوسومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور در نامه‌ای از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد. 

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی