Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار امتداد نیوز از اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: پیکان یک تیم بسیار سازمان یافته و منظم است و زمانی که ما در سال گذشته پنجم شدیم، آنها ششم شدند و این نوید را دادند که در این فصل بهتر می‌شوند و این اتفاق در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکان تیمی منضبط و منظم است. تنها تفاوتی که بین ما و پیکان وجود دارد این است که آنها نتایج لازم و موردنظر خود را کسب کرده‌اند، اما ما با وجود ارکان خوب در تیم نتایج لازم را کسب نکرده‌ایم. امروز از بازیکنان خواستم که با انگیزه و انضباط بالایی وارد بازی شوند و در دیدارهای آینده نیز به همین صورت عمل کنند تا به آرامی تا نیم‌فصل به میانه جدول و در پایان فصل به صدر جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین تصریح کرد: از ابتدای فصل با بدشانسی روبه‌رو شدیم و در سه هفته نخست ساسان انصاری را به دلیل محرومیت نداشتیم و مروان حسین نیز در تیم حضور نداشت. پس از بازی با پرسپولیس، عزت‌الله پورقاز مصدوم شد که هنوز به آمادگی نرسیده است. هفته گذشته نیز حسن جعفری مصدوم شد و این بازیکن را هم فردا در اختیار نداریم.

کرانچار ادامه داد: رودریگز نیز روز گذشته مصدوم شد و مشخص نیست که در بازی فردا بازی می‌کند یا نه. مهدی رحیمی هم که به تازگی در ترکیب جا افتاده بود، به دلیل حضور در تیم فوتبال جوانان در این دیدار حضور ندارد. بازیکنانی که باقی مانده‌اند نمایش موردنظر ما را نشان می‌دهند و قطعاً نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیت‌های بازیکنان سپاهان به عملکرد مربی بدنساز تیم ارتباط دارد، گفت: پورقاز در دیدار پرسپولیس مصدوم شد، پس این مصدومیت مکانیکی در خلال بازی بوده و ارتباطی با نحوه کار بدنساز تیم ندارد. حسن جعفری از قبل احساس درد داشت و ظاهراً مصدومیت این بازیکن کاملاً خوب نشده بود. در بازی گسترش فولاد تبریز تا پایان بازی از جعفری استفاده کردیم و همین مسئله سبب مصدومیت این بازیکن شده بود که این هم ارتباطی با بدنساز تیم ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: علی کریمی در بازی با فولاد اهواز ضربه‌ای از بازیکن حریف خورد و مصدوم شد. اینها مصدومیت‌هایی هستند که در حین مسابقه صورت می‌گیرد.

کرانچار در واکنش به اینکه اخبار متفاوتی از سوی باشگاه و همچنین او درباره اضافه شدن دستیار به کادر فنی شنیده می‌شود، گفت: بنده به دفعات و از سوی همه رسانه‌ها پاسخ داده‌ام و اینجا (محل برگزاری نشست خبری) جای پاسخ دادن به این سؤال نیست. اگر کسی نیاز به همکار دارد، شخص سرمربی است و من باید بگویم دستیار می‌خواهم یا نه، اینکه باشگاه بگوید یا کمیته فنی درست نیست.

وی در ادامه افزود: این مسئله باعث می‌شود که فشار به تیم و باشگاه بیاید. حدود یک ماه پیش جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره داشتیم که نیازهای‌مان بررسی شود، در صورتی که این مسائل مطرح نشده بود، اما از زمانی که پای‌مان را از باشگاه بیرون گذاشتیم، در کمتر از 24 ساعت رسانه‌های اصفهانی و غیراصفهانی بحث‌هایی مانند انتخاب دستیار و اولتیماتوم باشگاه به کرانچار را مطرح کردند.

ادامه دارد …

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در این فصل با انواع و اقسام مصدومیت بازیکنانش مواجه شده و حالا که در قسمت پایانی رقابت‌ها قرار داریم هم همچنان این ماجرا در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه دارد و برخی بازیکنان این تیم در حال رفت و برگشت به اتاق دکتر تیم و مراکز فیزیوتراپی هستند.
پس از بهبود بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو که در طول مسابقات مصدومیت‌های ریز و درشتی داشتند، در حال حاضر وضعیت سه بازیکن کلیدی تیم همچنان در ابهام قرار دارد که محمد دانشگر، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده هستند. 

در این بین بعید به نظر می‌رسد که شاهد حضور محمد دانشگر و رضا اسدی در ترکیب یا فهرست سپاهان در مصاف با پرسپولیس باشیم، اما فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد با پشت سر گذاشتن مصدومیت در آخرین دیدار طلایی‌پوشان به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند و حالا احتمالا یکی از تصمیمات مهمی که مورایس و دستیارانش در مصاف با پرسپولیس باید اتخاذ کنند این است که آیا امکان حضور این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب اصلی وجود دارد یا خیر که امکان این حضور اصلا کم نیست.

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)