Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:55:47 GMT

2 خبر کوتاه از شهرداری سنندج

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۲۲۷۳

2 خبر کوتاه از شهرداری سنندج

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج با اشاره به انجام آسفالت هفت هزار و 500 متر مربع از معابر محلات شهرک بهاران گفت: با استفاده از یک هزار و 50 تن آسفالت برخی از معابر ویلا شهر و شهرک بهاران روکش و بهسازی شد.
محمد صدیق فتحی افزود: محوطه آپارتمان های 88 واحدی فرهنگیان واقع در بهاران و همچنین کوچه های سنبل یک و خیابان گولان در ویلاشهر از جمله معابری است که عملیات بهسازی و آسفالت آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای آسفالت چهار هزار متر مربع از محوطه آپارتمان های 88 واحدی فرهنگیان واقع در بهاران، یک هزار و 500 متر مکعب خاکبرداری، 550 تن آسفالت، 750 متر طول جدول گذاری و 600 متر مکعب آسفالت انجام شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج هزینه اجرای آسفالت برخی از محلات 4.19 و ویلاشهر را 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار بهسازی این محلات از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

** آغاز طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر سنندج
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج با اشاره به آغاز اجرای طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر گفت: نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان ها و معابر سطح شهر با اشکال و ابعاد مختلف آشفتگی های بصری زیادی بوجود آورده است.
هه تاو فریدونی افزود: ساماندهی همه تابلوهای های تبلیغاتی اعم از سردرب، راهنمایی و رانندگی، معرف برندها، تابلو کوچه ها و خیابان ها، دیوار نوشته و نقاشی دیواری و جدارهای سطح شهر، تابلو دیجیتال و روان، نصب پلاکارد و نصب داربست در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح تابلوهای خیابان های اصلی ساماندهی خواهد شد، اظهار کرد: نحوه اجرای این طرح نیز در گام نخست فقط ممیزی و شناسایی تمامی تابلوهای نصب شده در معابر و خیابان های اصلی است.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج یادآور شد: پس از شناسایی و ثبت تابلوهای تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده اند اطلاع رسانی کرده و به آنها برای کسب مجوز جهت نصب تابلوی خود اخطار می دهیم.
به گفته وی، در صورتی که نسبت به کسب مجوز جهت نصب تابلو اقدام نکند تابلوهای غیر مجاز بر اساس آیین نامه های قانونی از سطح شهر جمع آوری خواهند شد.
فریدونی تاکید کرد: برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر شکل و ابعاد تابلوها از سوی این سازمان تعیین می شود.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج به کسبه ایی که اقدام به نصب تابلو کرده اند، توصیه کرد در صورتی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده اند، برای جلوگیری از جمع آوری تابلوهای غیرمجاز، نسبت به کسب مجوز لازم از این سازمان اقدام کنند.
وی ابراز امیدورای کرد، شهروندان بویژه کسبه با تعامل و همکاری شهرداری را در اجرای بهتر طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی و زیبا سازی سیما و منظر سطح شهر یاری کنند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»

شهردار کرمان از آغاز آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در قالب «جهاد آسفالت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان در سه فاز به مناقصه گذاشته می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون فاز نخست مناقصه آسفالت معابر برگزار شده است و طی آن به‌زودی ۴۶۰ هزار مترمربع از معابر با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر معابر اصلی، کوچه‌های پیرامونی معابر هم که تردد زیادی دارند و نقش مسیر اصلی را ایفا می‌کنند، آسفالت می‌شود، افزود: در فاز دوم نیز با برگزاری مناقصه، ۵۸۰ هزار مترمربع از معابر توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد و مابقی آسفالت معابر تا یک میلیون مترمربع در فاز سوم اجرا می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه یک میلیون مترمربع از معابر توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آسفالت می‌شود، گفت: اخیراً برخی معابر شهر در نقاط کم‌برخوردار از جمله خیابان شهید قدوسی آسفالت شد و آسفالت خیابان شهید دستغیب» در حال انجام است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا آبان و پیش از شروع سردی هوا، دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم تا مشکل آسفالت برطرف شود.

کد خبر 749928

دیگر خبرها

  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز