Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محسن محمودی، با حضور در غرفه امتداد نیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفتگو با امتداد نیوز در خصوص فراگیری آسیب های اجتماعی، راهکارها و برنامه های پیش بینی شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره این آسیب ها، اظهار داشت: اصل دغدغه و انگیزه ای که در این زمینه است یک اصل درست است و آنچه که در این راستا در چارچوب کارها و وظایف ما قرار دارد را ما انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی در ادامه افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی برگزاری مراسم های انقلاب است و بدیهی است که در این چارچوب با نهادهایی که مرتبط است، مراسم هایی که برگزار می کند و الگوهایی که ارائه می شود و همچنین پیام هایی که در مراسم ها و قطعنامه ها و بیانیه ها منتقل می کنیم تمامی این حرکت ها عواملی هستندکه ما را برای رسیدن به این هدف کمک می کند و به نوعی می تواند مراسم را در این رابطه هدایت کند.

جوانان امروز باید علت شعار مرگ بر آمریکا را بدانند

وی با بیان این که برگزاری مراسم های ملی، بزرگداشت یک مناسبت و حادثه است گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری این مراسم ها به حساسیت ها نیز اشاره و دغدغه هایی که امروز وجود دارند را بیان می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فرا رسیدن سالروز۱۳ آبان بیان داشت: یکی از آسیب های ما در این رابطه این است که جوان ما نداند آمریکا یعنی چه و ۱۳ آبان که به خیابان می آید چرا شعار مرگ بر آمریکا را می دهد و این خود نوعی آسیب است یعنی آمریکایی که در طول دوران سیاسی خود خیانت های متعددی را در حق ملت ایران انجام داده است دیده نمی شود و جوان ما که نه دوران ۸ سال دفاع مقدس و نه دوران طاغوت را دیده است الان مورد بمباران شبکه های مجازی و ماهواره ها است و نمی داند چه اتفاقاتی رخ داده است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: راهکارهایی که ما در رابطه شناخت بهتر و عمیق تر جوانان از مراسم ۱۳ آبان ارائه داده ایم این است که از آموزش پرورش درخواست کردیم که قبل از مراسم های ۱۳ آبان کرسی های آزاد اندیشی را برگزار کنند و اینها مسائلی است که ما در قالب طرح های ستادی برنامه می دهیم و اجرای این برنامه ها بر عهده نهادهای مرتبط است و باید کلیه نهادها آماده به کار باشند.

کلید رفع آسیب های اجتماعی پای کار بودن نهادهاو مجموعه های نظام است

وی با بیان این که در بحث آسیب های اجتماعی اگر تمامی نهادها و مجموعه های نظام پای کار قرار نگیرند حرکت موثر و نتیجه بخشی صورت نمی گیرد گفت: در این رابطه مهم تر از همه غدغه مسئولین نظام است به طور مثال رهبر معظم چندین سال است که شورای عالی فضای مجازی را راه اندازی کرده اند، آیا رهبر امروز از این شورا راضی است و این شورا چه خروجی مهمی داشته است و این سوال مطرح است که سران و روسائی که تصمیمات فرهنگی کشور می گیرند و اعتبارات فرهنگی را تعیین می کنند چقدر در حوزه فضای مجازی کار کرده اند و لذا کلید رفع آسیب های اجتماعی پای کار بودن نهادهاو مجموعه های نظام است.

محمودی گفت: در زمینه آسیب های مرتبط با فضای مجازی در ابتدای امر لازم است که مسئولین تاثیرگذار نظام و نخبه ها به یک تصمیم گیری مشترک در این باره برسند که آیا ریشه برخی از آسیب های فراگیر مثل ؛ بدحجابی، اعتیاد، الکل و طلاق قسمت عمده اش به خاطر فضای مجازی نیست، که باید مسئولین راجع به آن فکری کنند و لازم است که در این زمینه بومی سازی و مدیریت صحیح اتخاذ شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: وقتی درباره فضای مجازی بین مدیران ما بحث مشترک وجود نداشته باشد جوان قربانی می شود و مسئولیت آن با مدیری است که می توانسته کاری انجام دهد اما نداده است لذا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک بخش کار یعنی برگزاری مراسم انقلاب، برنامه ریزی، فکر و اندیشه است و بخش دیگر ابزار و رسانه های دیگر است که تامین اعتبار و نفوذ دارند و می توانند حرکت های موثری را انجام دهند که اگر این کارها صورت بگیرد ما می توانیم درباره آسیب های اجتماعی مقابله کنیم و باید بدانیم که جامعه ما یک جامعه اسلامی است و جوانان ما دارای یک فطرت پاک هستند اما این پراکندگی ها می تواند سبب تزلزل جوانان بشود.

true برچسب ها : بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران سید محسن محمودی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برای تبلیغات فرصت دارند.

عباس جوهری افزود: نامزد‌ها براساس قانون می‌توانند تبلیغات را در مکان‌هایی که در سطح شهر در نظرگرفته شده است، انجام دهند.

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و همچنین مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در استان تهران نیز امروز از شبکه تهران آغاز می‌شود.

۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده‌ی مردم» برای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

این برنامه‌ها، رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در ساعت‌های ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

تبلیغات دو نامزد حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رقابت میان ۳ هزار و ۳۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۴ نفر به مجلس راه یافتند.

از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۳۰ نماینده را به خود اختصاص می‌دهد ۱۶ نفر دیگر ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه خواهند یافت.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ۷ خانم و ۲۵ آقا برای کسب کرسی‌های حوزه انتخابیه تهران در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک است. برای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا هم ۲ نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد