Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاشمان بر این است استان‌هایی که خوب کار کرده‌اند را تشویق، استان‌هایی که متوسط کار کرده‌اند، نقاط ضعف‌شان را برطرف و اگر استانی عملکرد ضعیفی داشته باشد با مدیر آن خداحافظی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی در آستانه برگزاری گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور که از فردا (چهارشنبه) به مدت ۲ روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین اهداف این سمینار را ارائه برنامه‌های آینده وزارتخانه توسط وزیر و معاونان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: اکثر مصوبات جلسه پیشین که در فروردین ماه برگزار شد اجرایی شده است، اما در این جلسه سعی می‌کنیم مصوباتی که با محدودیت قانونی و اعتباری مواجه شدند را مجدداً بررسی کنیم. وی همچنین از معرفی استان‌های برتر در سال ۹۵ که در سه تیپ و بر اساس ارزیابی اداره کل ارزیابی عملکرد و امور استان‌ها و با مشارکت تمامی معاونت‌ها ارزیابی شده‌اند، خبر داد و افزود: هدایایی از طرف وزارت ورزش و جوانان برای استان‌های برتر در نظر گرفته شده است که در این مراسم اهدا می‌شود. رحمانی در ادامه این گردهمایی ۲ روزه را فرصتی برای تبادل اطلاعات مدیران دانست و گفت: در این سمینار مدیران جوان‌تر می‌توانند از ظرفیت مدیران با سابقه و تجربه آنها بهره‌مند شوند که امیدواریم این گردهمایی زمینه‌ای باشد تا مدیران با استفاده از ظرفیت‌های همه نهادها و دستگاه‌ها بتوانند خدمات بهتر و ارزنده‌تری به مخاطبان خود یعنی ورزشکاران و جوانان ارائه دهند. مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: به احتمال زیاد در انتهای سال نیز گردهمایی با حضور مدیران کل استانی خواهیم داشت که جمع‌بندی عملکرد آنها خواهد بود که تلاش‌مان بر این است استان‌هایی که خوب کار کرده‌اند را تشویق، استان‌هایی که متوسط کار کرده‌اند، نقاط ضعف‌شان را برطرف و اگر استانی عملکرد ضعیفی داشته باشد با مدیر آن خداحافظی کنیم. وی با تأکید به این نکته که منابع محدودی در اختیار حوزه ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: مدیران ما باید تلاش کنند که از سایر منابع غیردولتی بهره‌مند شوند که اگر به امید اعتبارات دولتی بنشینند پروژه‌ها و ورزش کشور رشد قابل توجهی نخواهد داشت. رحمانی افزود: در بررسی انجام شده استان‌هایی که در ارزیابی ما تقدیر می‌شوند، استان‌هایی هستند که علاوه بر اعتبارات عمرانی از سایر اعتبارات دیگر استانی نیز بهره‌مند شده‌اند و تعداد زیادی از پروژه‌ها را با تیم‌های موفق افتتاح کرده‌اند. این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان با بیان این که از ابتدای سال شاخص‌های ارزیابی را به ادارات کل استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم، گفت: همه استان‌ها باید تلاش کنند تا با استفاده از بهترین ظرفیت‌ها بهترین خدمات را به جامه هدف ارائه دهند. وی در پایان از مدیران کل و نیروهای ادارات کل استانی که خط مقدم جبهه مقدس ورزش و جوانان هستند تقدیر کرد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند