Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:35:09 GMT

نماد استکبارستیزی مرم شعار مرگ بر آمریکا است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۵۰۳۳

نماد استکبارستیزی مرم شعار مرگ بر آمریکا است

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه نماد استکبارستیزی مرم شعار مرگ بر آمریکاست گفت: آمریکا در موارد مختلف از جمله دوران هشت ساله دفاع مقدس و خیلی از میدان‌های متعدد بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشته و جنایات آمریکا برای همه مردم ایران مشهود است.

سرهنگ پاسدار محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شبستر با تاکید بر اهمیت بزرگداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: لانه جاسوسی آمریکا در آن زمان نه تنها بر علیه نظام جمهوری اسلامی بلکه بر علیه کشورهای اسلامی فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به صورت خود جوش، جواب رد به استکبار جهانی داده و صدای عدالت خواهی مردم ایران اسلامی را در دنیا طنین‌انداز کرد.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه 13 آبان امسال باید پرشورتر از گذشته گرامی داشته شود، گفت: مردم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش‌آموزان، گفتمان مبارزه با استکبار در کل دنیا طنین‌انداز شود.

رضایی با بیان اینکه نباید کسی در تضعیف 13 آبان ماه سخن بگوید عنوان کرد: باید هر روز بیش از پیش یوم الله‌های نظام جمهوری اسلامی که سرچشمه حیات انقلاب اسلامی هستند تقویت شوند.

وی با انتقاد از حذف درس مربوط به شهید فهمیده از کتاب‌های درسی تصریح کرد: متاسفانه به جای اینکه در بین دانش‌آموزان، گفتمان شهدا تقویت شود، درس شهید فهمیده را حذف می‌کنند و این افراد بدانند که امت حزب الله و بصیر ایران اسلامی، در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند روحیه ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شده و دست‌های مخملی به صورت چراغ خاموش در داخل نظام نفوذ کنند.

فرمانده سپاه شبستر با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در مراسمات و راهپیمایی‌ها بیان کرد: امثال 13 آبان و یوم الله‌های دیگر مورد وثوق امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و باید هر سال پرشورتر از گذشته گرامی داشته شود.

وی با تاکید بر اهمیت انقلابی‌گری افزود: اقشار مختلف مردم در وضعیت فعلی باید با عمل به منویات و دستورات مقام معظم رهبری و حفظ روحیه انقلابی‌گری انقلابی مانده و انقلابی حرکت کنند.

رضایی با بیان اینکه نماد استکبارستیزی مرم، شعار مرگ بر آمریکاست اظهار داشت: آمریکا در موارد مختلف از جمله دوران هشت ساله دفاع مقدس و خیلی از میدان‌های متعدد بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشته و جنایات آمریکا برای همه مردم ایران مشهود است.

وی ادامه داد: در بحث برجام و مذاکرات هسته‌ای نیز شاهد خوی استکبارستیزی آمریکا بودیم و مذاکره‌ای که در عرصه بین‌المللی به وقوع پیوسته بود زیر چکمه‌های پولادین آمریکا نقض شد و بار دیگر اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی حماسه 13 آبان در شهرهای شهرستان شبستر انجام شده گفت: اقشار مختلف مردم خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان با حضور در راهپیمایی حماسه 13 آبان صدای مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز کرده و هرگونه مذاکره با کشورهای عهد شکن را رد می‌کنند.

رضایی با تقدیر از مردم و مسئولان انقلابی شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از عموم مردم و مسئولان شهرستان شبستر از برخی مسئولان انتظار می‌رود صرفاً شعار انقلابی‌گری نداده و با پرهیز از محافظه کاری، انقلابی فکر کرده و انقلابی حرکت کنند.

انتهای پیام /

R7887/P1357/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است