Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر مسعود شمس‌بخش را به سمت مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن حکم دکتر منصور غلامی خطاب به دکتر مسعود شمس‌بخش آمده است: "احتراماً و با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی و شناخت از ماموریت‌های آموزش عالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و اتخاذ رویکرد توام با عقلانیت و اعتدال به عنوان سیاست‌های محوری دولت تدبیر و امید و در راستای اجرای برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و با بهره‌گیری از تمام توان در این حوزه در انجام وظایف محوله، موفق باشید.

توفیق جنابعالی را در این راه و با رعایت منشور اخلاق دولت تدبیر و امید از خداوند مسئلت دارم".

دکتر مسعود شمس‌بخش، متولد سال ۱۳۴۰ در شهرستان بروجرد، دانشیار رشته ویروس‌شناسی مولکولی در دانشگاه تربیت مدرس است. راهنمایی و مشاوره بیش از ۸۵ رساله دکتری تخصصی و پایان‌نامه کارشناسی ارشد، چاپ بیش از ۱۴۰ مقاله علمی - پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی، ارائه بیش از ۲۰۰ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی بخشی از سوابق علمی دکتر شمس‌بخش به شمار می‌رود. وی همچنین به مدت سه سال (از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲) عضو هیات مدیره انجمن بیوتکنولوژی بوده و عضویت در هیات تحریریه چند مجله علمی- پژوهشی را نیز برعهده داشته است.

از جمله سوابق علمی – اجرایی دکتر شمس‌بخش می‌توان به مدیر گروه، معاون آموزشی دانشکده، معاون پژوهشی دانشکده، مدیر کل آموزش دانشگاه و رئیس دانشگاه ایلام اشاره کرد. مدیرکل جدید دفتر وزارتی وزارت علوم همچنین در دو دهه گذشته نیز در سطوح مختلف آموزش عالی کشور فعالیت داشته است که از آن جمله می‌توان انجام مسئولیت در سمت‌های مدیر کل دفتر بودجه و تشکیلات، مدیر کل دفتر بهره‌وری، مشاور معاون آموزشی، مشاور رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم را نام برد.

افزون بر این، دکتر شمس‌بخش، عضو هیات ممیزه، هیات امنا و کمیسیون دائمی چند موسسه بوده و ریاست کمیسیون دائمی هیات‌های امنای دانشگاه‌های منطقه جنوب غرب و دانشگاه ایلام را برعهده داشته است.

پیش از این، دکتر عبدالحسین فریدون به مدت چهار سال به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی فعالیت می‌کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی، وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای خطاب به دکتر فریدون، از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.

دکتر فریدون همچنان سرپرستی مرکز امور هیئت علمی وزارت علوم را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید