Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: امروز حتی نسل سوم و چهار انقلاب در پرونده هسته ای به بدعهدی آمریکا پی برده است و ماهیت آمریکا حتی بر خوش باورانی که دستکش مخملین دست های فولادی و چدنی آمریکا را لمس کرده بودند و در اعتقادات استکبار ستیزی آنها خلل ایجاد شده بود روشن و اراده آنها برای مقابله با استکبار افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا صدرالحسینی در گفت و گو باانقلاب نیوز، با اشاره به 13 آبان روز استکبار ستیزی و لزوم آشنایی جوانان با دشمنی آمریکا با ملت ایران اظهار داشت: در آستانه روزی هستیم که خیانت ها و جنایات استکبار جهانی و آمریکا نقطه عطفی در اذهان ملت ایران به جا گذاشته است.

وی افزود: ملت ایران با نگاه به تاریخ مشاهد می کند امام خمینی(ره) به دلیل مخالفت با آمریکا سالهای متمادی به خارج کشور تبعید بود اما برای شعار استکبار ستیزی و پیروزی لحظه ای عقب نشیتی نکرد.

استاد دانشگاه با اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم پهلوی گفت: شاه دانشجویان را به رگبار بست و جوانان کشور را به شهادت رساند، ملت ایران هنگامی که به خاطرات خود توجه می کند به روزی می رسد که آمریکا از همه تلاش برای حفظ رژیم پهلوی استفاده کرد.

کارشناس مسائل خاورمیانه بیان داشت: 13 آبان به عنوان روز استکبار ستیزی در تاریخ ملتی ثبت شده که دشمنی آمریکا با خود را احساس کرده است و روزی است که ملت ایران همه فریادهای خود را بر اساس رهنمودهای امام راحل بر سر آمریکا  می کشد.

صدرالحسینی افزود: امروز در شرایطی در آستانه 13 آبان هستیم که حتی نسل سوم و چهار انقلاب در پرونده هسته ای به بدعهدی آمریکا پی برده است و این کشور چهره واقعی دهه گذشته را نشان داد، آمریکا از پهلو به نمایندگان ملتی خنجر وارد کرد که دست توافق در پرونده هسته ای و برجام داده بود.

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: امروز بیش از گذشته مردم ایران و جوانانی که بر اساس فضاسازی ایجاد شده تصور می کردند ماهیت آمریکا تغییر کرده اما به ماهیت واقعی آن پی بردند و متوجه شدند نسل اول و دوم درست و دقیق به ماهیت آمریکا پی برده بودند.

استاد دانشگاه بیان کرد: امروز در کنار جوانانی مرگ بر آمریکا را فریاد می زنیم که برخی از آنها در ماه های گذشته تصور می کردند بتوان با توافق برجام بعضی از خواسته های برحق جمهوری اسلامی از آمریکا ستانده شود اما در ماه های اخیر آمریکا چهره واقعی خود را نشان داد و به همه ثابت کرد که هیچ تغییری نکرده است.

کارشناس مسائل خاورمیانه ابراز داشت: ماهیت آمریکا حتی بر خوش باورانی که دستکش مخملین دست های فولادی و چدنی آمریکا را لمس کرده بودند و در اعتقادات استکبار ستیزی آنها خلل ایجاد شده بود روشن و اراده آنها برای مقابله با استکبار افزایش داد، ملت ایران روز 13 آبان با فریاد بلند و اراده قوی شعار مرگ بر آمریکا را بر سر مردم دنیا فریاد زده و چهره استکبار را به آنها نشان خواهد داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می‌کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

به گزارش مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آن‌ها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی‌تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا