Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@15:25:23 GMT

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 62 نقطه استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۱۵۹۰

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 62 نقطه استان مرکزی

حجت الاسلام عباس هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: آیین گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان در اراک با حضور اقشار مختلف مردم و همزمان با نقاط مختلف کشور از ساعت 9:30 صبح با سخنرانی سید علی آقازاده استاندار و سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خیابان امام خمینی(ره) مقابل بازار تاریخی اراک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 10 کمیته تخصصی وظیفه برگزاری یوم الله 13 آبان را در این استان بر عهده دارند، اظهار کرد: کمیته هیات های مذهبی و طلاب به ریاست تبلیغات اسلامی، کمیته تبلیغات و فضا سازی شهری به ریاست شهرداری ها، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی به ریاست اداره کل صدا و سیما، کمیته دانشجویی به ریاست بسیج و تشکل های دانشجویی و کمیته دانش آموزی با رهبری اداره کل آموزش و پروش در ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان سازماندهی شده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: کمیته اجرایی این ستاد با راهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته بانوان به محوریت حوزه بانوان استانداری، کمیته فرهنگی به ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته مردمی با محوریت سپاه روح الله و کمیته فضای مجازی به راهبری بسیج رسانه برای برگزاری یوم الله 13 آبان در ستاد برگزاری این آیین سازماندهی شده اند.
وی با اشاره به سخنان سخیف دونالد ترامپ بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: کینه استکبار و مراکز صهیونیستی نسبت به ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری است و در برابر توطئه پیچیده آنان، باید با برنامه ریزی های کاربردی و حساب شده وارد میدان شد.
حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان در سال های گذشته با محوریت دانش آموزان برگزار می شد، اما با وجود حساسیت های ایجاد شده در روزهای گذشته و موضع گیری های غیر منطقی رئیس جمهوری ایالات متحده بر علیه انقلاب اسلامی، این آیین با مشارکت آحاد جامعه و در میادین اصلی شهرها و مراکز استان های کشور برگزار می شود.
وی افزود : راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان استان مرکزی به صورت زنده از شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد، وهمچنین اصحاب رسانه های استانی اعم از خبرگزاری و مطبوعات اعلام آمادگی برای پوشش کامل این آیین را کرده اند.
یوم الله 13 آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید امام راحل در سال 43، گرامیداشت یاد و خاطر دانش آموزانی که در سال 57 به دست نیروهای ساواک به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در استمرار حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت و غزۀ مظلوم و مقتدر و نمایش انزجار از جنایات و نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار، جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، در برخی از استان‌های کشور «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای که منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

امروز «نظامِ سلطه و استکبارِ جهانی» درنده خو و وحشی‌تر از گذشته؛ هم‌ناله و شیونِ زنان و کودکان مظلوم و بی‌پناه را در غزۀ مقاوم و هم فریادِ ظلم ستیزی و عدالتخواهی و حق جویی دانشجویان و دانشگاهیان را در قلب آمریکا در گلو خفه می‌کند.

استمرارِ توحش و بربریتِ رژیمِ سفاکِ صهیونیستی با حمایت‌های متعدد و همه جانبه آمریکای جنایتکار و برخی از دولت‌های غربی سراسرِ غزه را به قتلگاهی بزرگ در سلاخی انسان‌های بی‌گناه و انسانیت تبدیل کرده و فریادِ پیوستۀ و نالۀ مظلومان و بی‌پناهان و شیونِ مادران وکودکانِ بی‌گناه از جای جای غزۀ قهرمان به گوش می‌رسد و قلبِ امتِ بزرگِ اسلامی در غمِ مصیبتِ جانسوزِ این نسل‌کشی بی‌امان، سخت جریحه‌دار است.

این در حالی است که آمریکا و اروپا که خود را مهد آزادی، عدالت و حامی حقوقِ بشر می‌دانند؛ تحصن و تجمع اعتراضی دانشجویان عدالتخواه در حمایت از مردم مظلوم غزه و توقف کشتار و نسل‌کشی رژیم ددمنش صهیونیستی را بر نمی‌تابند و با سخت‌ترین و خشن‌ترین روش به سرکوب آن می‌پردازند.

اما بی‌تردید بازندۀ بزرگِ این معرکه و جنگِ نابرابر و ظالمانه؛ رژیم پلید اشغالگر و حامیان آمریکایی و غربی آن خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضورهای مستمرِ میدانی و حمایت‌های پیوسته و همه جانبه ملتِ بزرگِ ایرانِ اسلامی از فلسطینِ قهرمان و با محکومیتِ شدیدِ جنایت‌های ددمنشانۀ رژیم شرور و پلیدِ صهیونیستی و ابراز همدردی با غزۀ مقاوم و قهرمان و اعلام حمایت خود از آرمانِ آزادیِ قدسِ شریف، از مردمِ فهیم و آگاهِ ایران، در استان‌های البرز، ایلام، کرمان و همدان دعوت می‌کند، تا با حضورِ پرشور و حماسیِ خود در «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» که جمعۀ این هفته ۱۴ اردیبهشت پس از اقامۀ نماز برگزار می‌شود، ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان با فریاد و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را اعلام نمایند.

کد خبر 6094948

دیگر خبرها

  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • بانک مرکزی: تورم ۲۷ درصد کاهش یافت!
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟