Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه دیدار با خادمین آستان قدس رضوی با بیان اینکه استکبارستیزی ملت ایران یک شاخصه محوری و یکی از اصول اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: دانش‌آموزان یکی از اقشار فعال در مبارزات انقلاب اسلامی بودند و حضور موثر آنان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی هیچ‌گاه کمرنگ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، گفت: تربیت یک نسل مومن و انقلابی برای حضور در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی رسالت مهم آموزش و پرورش است و این مهم مگر با تقویت روحیه استکبارستیزی در نسل نوجوان و جوان کشور محقق نمی‌شود.

فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی نوجوانان و جوانان انقلابی ایران است، گفت: وجه استکبارستیزی و آمریکا ستیزی ملت انقلابی ایران یکی از راهبردهای اصلی انقلاب اسلامی و محور تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و جهان است.

وی افزود: روز مهم سیزدهم آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که مهم‌ترین آن‌ها تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست و در تمام این رویدادها نقش‌آفرینی موثر دانش‌آموزان و دانشجویان مشاهده می‌شود.

غیاثی با بیان اینکه آمریکا یک کشور حیله‌گر و غیر قابل اعتماد است، گفت: شخصیت و سخنان رئیس جمهور جدید آمریکا بار دیگر روی مستکبر و ظالم این کشور را برای جهان به نمایش گذاشته و این نکته را به همگان گوشزد کرد که دشمنی‌ها و توطئه‌های سردمداران آمریکا بر علیه ملت ایران از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن همواره ادامه داشته و هیچ‌گاه از حجم این توطئه‌ها کاسته نشده است.

وی بیان كرد: روز سیزدهم آبان بهترین فرصت برای تشریح جنایت‌های ظالمانۀ آمریکا در حق ملت‌های مظلوم جهان به‌خصوص ملت ایران است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تحریم‌های اخیر آمریکا هیچ‌گونه تاثیری بر مواضع و روند پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد گذاشت، گفت: پیوند و وحدت سپاه با مردم خدشه‌ناپذیر است و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف نیروهای مسلح کشور ناکام خواهند ماند.

غیاثی با یادآوری اینكه روحیه استکبارستیزی یکی از پیش نیازهای مهم حضور در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن روحیه استکبارستیزی در جامعه ایران است که از طریق هجمه رسانه‌ای و شبهه‌افکنی در فضای مجازی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران حضور باشکوهی در راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان خواهند داشت، گفت: استکبارستیزی ملت ایران از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت در هشت سال دفاع مقدس و اقتدار و عزت امروزایران در بین ملت‌های مظلوم و در جهان اسلام است.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اینکه وجه سومین حرم اهل بیت(ع) بودن شیراز بیش از پیش مورد توجه مسئولان استان فارس قرار بگیرد، گفت: تقویت ارتباط، هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر آستان‌های مقدس رضوی و احمدی در مشهد و شیراز یک گام موثر در ترویج شعائر اسلامی در جامعه ایران و معرفی ظرفیت‌های توریستی - مذهبی استان فارس است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد