Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان گفت: دولت آمریکا از گسترش روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی ایران در میان سایر ملت ها در هراس است.

به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز شنبه در مراسم زنگ استکبار ستیزی در مدرسه الغدیر زنجان افزود: 13 آبان امسال از حساسیت بالاتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و حضور گسترده تری از دانش آموزان و مردم همیشه در صحنه را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: در راس دولت آمریکا رئیس جمهوری قرار گرفته که به هیچ تعهد و قرارداد بین المللی و حتی حقوق دیگر ملت ها پایبند نیست.
درویش امیری اظهار کرد: رئیس جمهوری کنونی دولت آمریکا علیه ملت ایران بی ادبانه و گستاخانه سخن می گوید و در عمل بر سر موضوع برجام که یک قرارداد و توافق بین المللی است و یاوه گویی می کند.
استاندار زنجان گفت: در حقیقت یاوه گویی فقط علیه ملت ایران نبود و علیه قوانین بین المللی سخن گفت و از همین رو 13 آبان امسال پیام های متعددی به دنبال خواهد داشت.
وی به مهمترین پیام 13 آبان امسال برای جهانیان به ویژه دولت مستکبر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور گسترده نشان دهنده پایبندی مستمر ایران به قوانین بین المللی و مطالبه به رسمیت شناختن حقوق بین المللی و حقوق مسلم جمهوری اسلامی است.
درویش امیری تاکید کرد: ایران به شکل رسمی اعلام می کند که به آنچه که در برجام توافق شده تا روزی که دولت آمریکا تخطی نکند، پایبند است.
استاندار زنجان ادامه داد: ملت ایران در حرکت عظیم 13 آبان سال 57 و 58 به خصوص در تسخیر لانه جاسوسی توانست فرهنگ و روحیه استقلال طلبی را ثابت کرده و در میان سایر ملت ها گسترش دهد.
وی اضافه کرد: ملت ایران توانست روح مبارزه با خودخواهی دولت آمریکا را اشاعه داده و راه مبارزه با این دولت مستکبر را به ملت های منطقه بیاموزد.
درویش امیری به حوادث رخ داده طی 50 سال گذشته در 13 آبان سال های 43، 57 و 58 اشاره و ابراز کرد: در 13 آبان سال 57 با پیوستن دانش آموزان به خیل دانشجویان و دانشگاهیان مبارز این جوانان و نوجوانان هم راه خود را انتخاب کردند.
استاندار زنجان 13 آبان سال 43 را یادآور روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه اعلام کرد و گفت: در 13 آبان سال 58 هم دانشجویان و جوانان معترض به توطئه گری های دولت آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی، اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان هم در این مراسم گفت: 13 آبان یادآور نقش دانش آموزان در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار و دشمنان ایران اسلامی است.
مرتضی تمجیدی افزود: این دانش آموزان ولی نعمتان ما هستند و باید حقوق آنان را به رسمیت شناخت و در اداره مدرسه از مشارکت آنان کمک گرفت.
13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شریف» رئیس جنبش سیاسی وجود در عراق تاکید کرد که آمریکا در تغییر فرهنگ جامعه عراق ناکام مانده است.

وی افزود: این کشور از زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۸ به دنبال تغییر ساختار جمعیت شناختی عراق و روحیات فرهنگی ملت آن بوده است.

شریف اضافه کرد: آمریکایی‌ها تلاش کردند تفکرات ضد اجتماعی را در عراق از طریق فعالیت‌های نهادهای جامعه مدنی انگلیس و آمریکا گسترش دهند.

وی بیان کرد: این نهادها به برخی از بخش‌های خسارت دیده عراق کمک‌هایی را ارسال کردند اما در نهایت هدف آنها از هم گسیختگی جامعه عراق و انحراف آن بود.

شریف تصریح کرد: آمریکا کوشید جامعه عراق را تبدیل به نسخه دیگری از جامعه کشور خود کند.

پیش از این نیز «ابتسام الهلالی» رئیس فراکسیون المنتج الوطنی در پارلمان عراق تاکید کرده بود که سفیر آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی در این کشور تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد اقدامات پارلمانی در عراق برای جلوگیری از تحرکات آمریکا در این کشور در راستای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی هستیم. اقدامات سفیر آمریکا به ویژه در خصوص حمایت از همجنس گرایی در جامعه عراق نگران کننده است.

الهلالی بیان کرد: ما باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک در برابر پیاده شدن این پروژه‌ها در عراق وارد عمل شویم. اقدامات سفیر آمریکا در راستای اجرای راهبرد این کشور با حمایت برخی کشورهای غربی انجام می‌شود.

کد خبر 6091960

دیگر خبرها

  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود