Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: با فرا رسیدن اربعین حسینی مرکز زنجان نیز برنامه ریزی گسترده ای را برای پوشش مراسمات و عزاداری های مختلف در استان و پرداخت شایسته به این مناسبت مهم به ویژه پیاده روی میلیونی اربعین انجام داده بود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، در این راستا معاونت های تولیدی مرکز با بهره گیری از تمام توان خود اقدام به پوشش برنامه های اربعین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیمای استانی مرکز زنجان ویژه برنامه های متعددی را برای روز اربعین تدارک دیده بود؛ همچنین از چند روز مانده به اربعین حسینی نیز تمامی برنامه های سیما با شیب ملایم به این مناسبت اختصاص یافته بود.

 

برنامه شاخص سیما در روز اربعین پوشش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و همچنین پوشش زنده دو شب از عزاداری های حسینیه اعظم زنجان پیش از اربعین بود، علاوه بر این پخش مستند فاخر اربعین در 33 قسمت ، نیز  از دیگر برنامه شبکه اشراق بود .

 

در مجموع معاونت سیما بیش از 2 هزار و 150 دقیقه برنامه به این مناسبت تولید ، تأمین و پخش نمود، معاونت صدا نیز همانند سیما، با اختصاص اکثر برنامه روتین خود به موضوع اربعین سرور و سالار شهیدان، همنوا با مردم عزادار استان بود .

 

صدای استانی برای روز اربعین نیز ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده بود که از اهم آنها می توان به برنامه «اربعین عاشقی» بود که در دو بخش اجرا شد و یکی از این بخشها نیز به مرکز آذربایجان شرقی اجرای مشترک و زنده داشت .

 

صدا نیز در مجموع بیش از یک هزار و 500 دقیقه برنامه در عزای حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) تولید، تأمین و پخش نمود .

 

معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونت های تولیدی مرکز، پوشش درخور و شایسته ای را به برنامه اربعین حسینی صورت داد. در این راستا خبر مرکز 224 گزارش و خبر اعم از گزارش خبری رادیویی ، تلویزیونی و مکتوب جمعاً به مدت 430 دقیقه تولید و پخش نمود .

 

علاوه بر این در این ایام بیش از 100 ارتباط تلویزیونی، رادیویی ، خبری با عتبات عالیات، مراکز استان ها و مرزهای کشور و همچنین اجرای زنده مشترک با برخی مراکز استانها ، جمعاً به مدت بیش از یک هزار دقیقه انجام شد تا نمایانگر تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران در پوشش شایسته شکوه و عظمت اربعین حسینی باشد .

 

علی ایحال رسانه استانی در این تلاش کرد با بهره گیری از تمام امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی خود در راستای اعتلای فرهنگ ناب عاشورا و پاسداشت و ترویج و تبیین مقاصد و اهداف قیام سرخ کربلا ، قدم بردارد .

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند