Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت : راه اندازی واحدهای تولیدی در نواحی و شهرک های صنعتی این استان کارشناسی نبوده و متناسب با طرح آمایش سرزمین نیست.

علی اصغر جمعه ای روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در استان سمنان باید فراهم شود و با انعقاد تفاهم نامه های اقتصادی پیشرفت و آبادانی برای سمنان به ارمغان نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که باید طرح آمایش سرزمین و توجه به زیرساخت های سرمایه گذاری برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در اولویت قرار گیرد، اظهارداشت: در سمنان برای اجرای طرح های توسعه ای شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی منطقه در نظر گرفته نمی شود.
جمعه ای خاطرنشان کرد : همایش های سرمایه گذاری و اقتصادی به تنهایی به رونق تولید و افزایش اشتغال در کشور نمی انجامد و باید با تدبیر و توجه به زیرساخت ها برای کاهش نرخ بیکاری در کشور اقدام کرد.
رییس اتاق بازرگانی استان سمنان ادامه داد : در بسیاری دریافت پروانه کسب غیرکارشناسی در سمنان اهدا می شود و باید با برآورد زیرساخت ها به سرمایه گذار مجوز راه اندازی واحد تولیدی داده شود.
وی اضافه کرد : سرمایه گذار برای اشتغال آفرینی در یک منطقه بسیار حساس و دقیق است و در مناطقی که احساس ناامنی کند حاضر به هزینه اعتبار نخواهد بود.
در دولت تدبیر و امید در استان سمنان تفاهم نامه 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده است.
در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد، در نیمه نخست امسال از استان سمنان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شده است که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته17 درصد افزایش داشت.
6026/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم