Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:10:34 GMT

صادرکنندگان نمونه استان زنجان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۹۰۰۲

صادرکنندگان نمونه استان زنجان معرفی شدند

زنجان - ایرنا - طی مراسم در کنار رونمایی از کتاب طرح ممیزی صادراتی استان زنجان، از صادرکنندگان نمونه این استان هم تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو، استاندار زنجان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فعالان و مسئولان اقتصادی زنجان از کتاب طرح ممیزی صادراتی این استان که به معرفی نقاط قوت و ضعف صادرات زنجان پرداخته است، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کتاب که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تدوین و تالیف شد، راهکارهای افزایش تعداد صادرکنندگان و موانع پیش روی صادرات استان بررسی و ارائه شده است.
در کنار این مراسم از شرکت کالسیمین با صادرات 57 میلیون و 315 هزار دلار در سال 94 با محصول شمش روی، شرکت سیم و کابل ابهر با 20 میلیون و 600 هزار دلار با صادرات انواع کابل فشار قوی و قدرت و صنایع خالص سازان روی با صادرات 18 میلیون و 588 هزار دلار با کالای شمش روی تجلیل شد.
از شرکت های صانع روی زنجان با صادرات شمش روی به میزان 9 میلیون و 738 هزار دلار، گسترش صنایع روی ایرانیان با صادرات شمش روی به مبلغ هشت میلیون و 235 هزار دلار، فرزام تجارت زنگان با صادرات محصولات متفرقه به ارزش 6 میلیون و 305 هزار دلار و شرکت شیرپاستوریزه پگاه زنجان با کالای لبنیاتی به میزان پنج میلیون و 97 هزار دلار تجلیل شد.
شرکت سیلیس آرا با محصول بلوک سیلیسی به میزان چهار میلیون و 563 هزار دلار، کیمیای زنجان گستران با صادرات کنسانتره روی به میزان 2 میلیون و 876 هزار دلار و پوشاک نانو مهیار با صادرات پوشاک به ارزش یک میلیون و 478 هزار دلار از دیگر واحدهای صادرکننده ای بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
شرکت های آذرمهر آندیا با محصول سیم و کابل به میزان یک میلیون و 985 هزار دلار، ذوبگران رنگین فلز با محصول شمش سرب به میزان یک میلیون و 697 هزار دلار، شرکت حسین بازرگانی با کالاهای متنوع به ارزش 544 هزار دلار و شرکت رویای عصر رایانه با صادرات 22 هزار دلار شرکت های جدید صادراتی زنجان بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و...، گفت فروردین ماه امسال ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد رشدرا نشان می‌دهد.

او افزود: طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

جمشیدی در مورد مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران، گفت: عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلار اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند. صادرات به کشور‌های فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران