Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@08:07:46 GMT

اعتراض بی سابقه هومن سیدی به وضعیت مسکن مهر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۴۳۸۸

اعتراض بی سابقه هومن سیدی به وضعیت مسکن مهر +عکس

واکنش بینظیر هومن سیدی به وضعیت خانه های خراب شده مسکن مهر...

سرویس عکس و فیلم فردا: واکنش بینظیر هومن سیدی به وضعیت خانه های خراب شده مسکن مهر...

 

کلمات کلیدی: هومن سیدی ، مسکن مهر ، بازیگر سینما ، زلزله کرمانشاه ، عکس اخبار مرتبط تصویری که ازدواج مجدد «هومن سیدی» را لو داد! اولین تصویر از همسر و فرزند هومن سیدی پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه با ۱۰۰ هزار تومان سرمایه برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کردیم ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی زلزله ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۹نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۷نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۳۹نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۱نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۴نظر) آخرین اخبار اعتراض بی سابقه هومن سیدی به وضعیت مسکن مهر +عکس تکرار «بم» در «کرمانشاه» +عکس عکس: کاروان کمک‌های آستان قدس برای زلزله‌زدگان پیگیری کاربران کودک زلزله‌زده را به خانواده‌اش رساند +عکس جلسه متفاوت وزرا در سرپل ذهاب +عکس انتقال مجروحین زلزله کرمانشاه به تهران +عکس تولد یک نوزاد در مناطق زلزله‌زده +عکس عکس: خوشحالی داعشی‌ها از زلزله ایران و عراق عکس: اقدام خداپسندانه تبریزی‌ها دردناک‌ترین عکس از زلزله کرمانشاه ابراز همدردی استقلالی‌ها با زلزله‌زدگان کرمانشاه + عکس تصویری از شکاف زمین بعد از زلزله دیشب سر پل ذهاب فیلم: تخریب عظیم خانه ها در زلزله کرمانشاه! فیلم: ازدواج محرمانه امام زمان با یک دختر تهرانی عکس: ناخن بلند؛ سندی برای زندانی بودن سعد حریری پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به تشریح آمار مقایسه‌ای وضعیت زنان سرپرست خانوار در استان کرمانشاه پرداخت و گفت : بر اساس نتایج سرشماری‌های عمومی نفوس و مسکن در ۱۳۹۵ درصد زنان سرپرست خانوار با افزایشی معادل ۶.۲۱ برابر به ۱۲.۷ درصد رسیده است.

وی افزود: این درصد در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ معادل ۱۳.۱ درصد بوده که نسبت به با میانگین کشوری ۰.۴ بالاتر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ آمار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی در کرمانشاه پنج هزار و ۷۸۰ خانوار معادل ۷.۶ درصد کل زنان سرپرست خانوار استان است.

شهبازی مهم‌ترین دلیل تقاضای حمایت از سوی زنان سرپرست خانوار این استان را فوت سرپرست خانوار با بیش ۵۲.۶ درصد و بعد از آن به ترتیب طلاق با حدود ۲۲.۴ درصد، از کار افتادگی سرپرستان خانوار با ۱۵ درصد، دختران خودسرپرست و سرپرست خانوار هشت درصد و همچنین اعتیاد و زندانی بودن با حدود ۲ درصد اعلام کرد.

وی به مشکلات مسائل مبتلا به زنان سرپرست خانوار کرمانشاه پرداخت و افزود: اساسی‌ترین آن، مسئله مسکن است به طوری که ۲ هزار و ۹۵۵ بانوی سرپرست خانوار در این استان فاقد مسکن شخصی هستند.

شهبازی اضافه کرد: بالا رفتن هزینه‌های اجاره‌بهاء و خرید مسکن، این زنان را مجبور به زندگی در حاشیه شهر خواهد کرد که آسیب‌های اجتماعی را برای این گروه افزایش می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به دیگر مشکلات زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: بیکاری و یا اشتغال کاذب، مشاغل فصلی، کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی و خدماتی در منزل بدون چتر حمایتی قانون کار و بیمه و در محیط‌های بعضاً نامناسب و ناایمن از نظر استاندارد با دستمزد ناکافی از دیگر مشکلات این قشر است.

وی تاکید کرد: همه این مشکلات موجب پس‌رفت رفاه زندگی و کاهش سلامت جسم و جان زنان سرپرست خانوار می‌شود که چالش توانمندسازی پایدار را به همراه خود دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)