Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: نخستین محموله کمک‌های مردمی کمیته امداد استان بوشهر شامل چادر، پتو، دارو، پوشاک و غذاهای کنسروی با دو دستگاه تریلی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با اشاره به نیاز هموطنان کرمانشاهی که بر اثر زلزله یکشنبه گذشته، آسیب‌های زیادی دیدند اظهار داشت: مجموعه کمیته امداد استان بوشهر از همان روزهای ابتدایی زلزله در تلاش و تکاپو برای جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست استان بوشهر برای ارسال به مناطق زلزله زده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال محموله‌های این نهاد به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد و افزود: نخستین محموله کمک‌های مردمی کمیته امداد استان بوشهربا دو دستگاه تریلی از مرکز شهرهای گناوه و کنگان به مقصد مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

لطفی ارزش این محموله‌ها را 120 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: این کمک‌ها شامل یک‌هزار تخته پتو، پنج‌هزار غذای کنسروی، خرما و حلوا شکری، 400 تخته چادر،300 بسته پوشاک،100 زیر انداز و دارو بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه این نخستین محموله از کمک‌های مردمی کمیته امدادبوشهر به مناطق زلزله زده کرمانشاه است، گفت، محموله‌های کمکی دیگر طی هفته آینده به سوی هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده ارسال می‌شود.

لطفی با تقدیر از همکاری خوب مراکز نیکوکاری با کمیته امداد در جمع آوری کمک‌های مردمی، خاطر نشان کرد: مردم نوع دوست و مهربان استان بوشهر همانند اعضای یک پیکر برای کمک به هموطنان خودشان در استان کرمانشاه، سر از پا نمی‌شناسند و امیدواریم که در روزهای آینده کمک‌های بیشتری از سوی این مردم به سمت هم نوعانشان ارسال شود.

وی بیان کرد: شهروندان هم استانی می‌توانند مطابق با نیازهای هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه کمک‌های نقدی و کالایی خود را نظیر مواد غذایی فاسد نشدنی، پتو، چادر، البسه گرم و نو و وسایل گرمایشی را به دفاتر کمیته امداد در استان و شهرستان محل اقامت خود تحویل دهند تا در اسرع وقت به منطقه زلزله زده کرمانشاه ارسال شود.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان

جاو شینگ، سفیر چین در کابل، از ارسال اولین محموله از کمک‌ ۱۰۰ میلیون یوان آن کشور به افغانستان خبر داده است.

شینگ در صفحه ایکس خود نوشته است که این محموله از بندر هورگوس سین‌کیانگ چین حرکت کرده و به‌زودی به کابل خواهد رسید.

او افزوده است: «چین در مقابله با چالش‌های بشردوستانه در کنار افغانستان می‌ایستد.»

پیش از این، سفیر چین در کابل گفته بود که کشورش به ارزش ۱۰۰ میلیون یوان (معادل حدود ‍۱۴ میلیون دلار) به افغانستان کمک نقدی خواهد کرد.

پس از تسلط دوباره طالبان در افغانستان، بیجینگ با این گروه تعاملات خود را تقویت کرده است.

چین اولین کشوری بود که پس از به قدرت رسیدن دوباره طالبان سفیر خود را به کابل فرستاد و از آن زمان تا کنون چندین قرارداد بزرگ با این گروه امضا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود