Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان امروز در خطبه های نماز جمعه با تاکیدبرلزوم ادامه کمکهای مردمی به زلزله زدگان استان کرمانشاه به طرح برخی مسائل ومشکلات مردم پرداختند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل ، حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر رسیدگی به مستضعفان و حمایت از ایتام را از خصوصیات ائمه معصومین(ع) برشمردو اهالی را به حمایت وزیر پوشش قراردادن ایتام منطقه توصیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتقاد از طولانی شدن روندمعرفی شهردار جدید مشگین شهر ،سنگ اندازی در این مسیررا تضییع حق مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام بیگی امام جمعه کیوی با دعوت از مردم برای تداوم کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه از استاندار جدید استان خواست برای اتمام طرحهای عمرانی شهرستان کوثر بویژه اتمام عملیات اجرایی بدنه سد گیوی و آغاز عملیات اجرایی شبکه پایاب این سد که خواسته به حق اهالی است اهتمام ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین با تشکر از اهالی خیر شهرستان سرعین برای ارسال کمکهای نقدی وغیر نقدی به زلزله زدگان کرمانشاه خواستار تداوم این کمکها شدوبا گرامیداشت هفته بسیج به تبیین نقش مهم وتعیین کننده بسیج در دوران دفاع مقدس ، امنیت وتوسعه کشور پرداخت.

حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین تفکر بسیجی را باعث شکست فتنه ها و تفرقه های دشمنان دانست وگفت:تفکر بسیجی ادامه سیره نبوی و سنت علوی است.
وی ضمن ابراز همدردی با اهالی زلزله زده کرمانشاه برتداوم ارسال کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده تاکید کرد.
حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان استان کرمانشاه 
خواستار حل اساسی مشکل آب آشامیدنی ، کمبود آب زراعی باغها و زمین های زراعی ونبود اینترنت و راه آسفالت روستای نقدی علیا شد.
حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران با بیان فضایل حضرت رسول اکرم مردم را به پیروی از سیره عملی نبی مکرم اسلام فرا خواند.
وی از مردم خواست هرچه در توان دارند برای کمک به هموطنانمان زلزله زده کرمانشاه ارسال کنند.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه رضی بااشاره ای به زلزله استان کرمانشاه گفت:با توجه به پیام مقام معظم رهبری وظیفه همه مسولین ومردم است تا روز آخر و زیر سقف رفتن این زلزله زده گان تلاش کنند.
وی با اشاره به افزایش قیمت آرد ، نان و گندم افزود:در این افزایش قیمت ها مسولین مراعات حال ضعفا را کرده و یارانه نقدی آنها را افزایش دهند.

وحجت الاسلام ربانی امام جمعه موقت نیربا درخواست از مردم برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ اسلام وقرآن وبطن جامعه است و در دفاع مقدس و مراحل توسعه وسازندگی کشور شاهد حضورموفق بسیجیان درعرصه های مختلف بوده ایم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده