Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: ۱۵ دستگاه تریلر و کامیون انواع کمک‌ها در شهرستان آبیک جمع آوری ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مسلم لطفی زاده، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک ضمن تسلیت درگذشت هموطنان کرمانشاهی در حادثه دلخراش زلزله در این منطقه اظهار کرد: مجموعه بسیج و سپاه انقلاب اسلامی در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادهای امدادی اقدام به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده  کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نیاز مردم در مناطق زلزله زده ۱۵ دستگاه  تریلر و کامیون انواع کمک‌ها اعم از وسایل گرمایشی، البسه، موادغذایی و آب معدنی در شهرستان آبیک جمع آوری و با مدیریت سپاه صاحب الامر( استان در مناطق زلزله زده توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک تصریح کرد: بالغ بر ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت نقدی جمع آوری شد که این امر جلوه زیبایی از همدلی و وحدت بین مردم کشور است.

لطفی زاده بیان کرد: با توجه به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی بازسازی و سازندگی کلیه واحدهای مسکونی را در مناطق زلزله زده برعهده گرفته‌اند، بسیج سازندگی شهرستان آبیک نیز در این پروژه‌ها حضور خواهد یافت.

وی افزود: جلسات پشتیبانی برگزار شده و در هفته آینده هماهنگی های لازم  از حیث نیروهای انسانی کارآمد و منابع مالی انجام خواهد شد تا در اولین فرصت نقش موثری را در بازسازی مناطق زلزله زده به عرصه ظهور  برسانیم.

این مسئول با اشاره به شیطنت رسانه‌های معاند در فضای مجازی در پی بی اعتماد سازی مردم علیه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم همچنان بر اساس اعتماد و اعتقاد به مجموعه سپاه انقلاب اسلامی کمک‌های مردمی خود را از طریق این مجموعه به دست مردم مظلوم زلزله زده می‌رسانند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند با شایعات در فضای مجازی نه تنها  اعتماد مردم بین نخواهد رفت و روز به روز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکزاستان گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

عباد دلیری در ادامه افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی اظهارداشت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، اظهار کرد: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.

گفتنی است، همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آیین افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز