Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:34:32 GMT

ادارات شهرستان نهاوند باید مقاوم‌سازی شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۸۰۳

ادارات شهرستان نهاوند باید مقاوم‌سازی شوند

فرماندار نهاوند گفت: همه ادارات شهرستان نهاوند باید مقاوم‌سازی شوند تا در مواقع بروز بحران در نهاوند این ادارات بتوانند بحران را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند کریم حمیدوند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نهاوند اظهار داشت: با توجه به زلزله‌خیز بودن شهرستان نهاوند همه ادارات شهرستان باید مقاوم‌سازی شوند تا اگر در صورت وقوع حوادثی نظیر زلزله این ادارات بتوانند بحران را مدیریت و کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما می‌خواهیم تیم مدیریت بحران شهرستان نهاوند یک تیم فنی و مقاوم‌سازی شده باشد زیرا با توجه به زلزله‌خیز بودن شهرستان، باید این ادارات به عنوان اعضای ستاد بحران در سلامت کامل بتوانند خدمات‌رسانی کنند و بحران را به خوبی مدیریت کنند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: ظرف مدت 15 روز آینده اداراتی که در شهرستان مقاوم‌سازی نشده‌اند باید به ستاد بحران شهرستان گزارش دهند و ما نیز با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم به نهادهای بالاتر اعلام می‌کنید که این ادارات نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

وی بیان کرد: یک منطقه مناسب در شهرستان که دارای زیرساخت‌هایی مثل آب، برق و گاز باشد باید برای اسکان اضطراری مردم شهرستان در مواقع بروز بحران در شهرستان باید در نظر گرفته شود و شهرستان معین ما نیز باید از محل این مکان اطلاع داشته باشند تا در مواقع بروز بحران این مکان‌ها را برای اسکان مردم شهرستان آماده کنند.

حمیدوند به کمک‌های مردمی شهرستان نهاوند به زلزله‌زدگان غرب کشور اشاره کرد و گفت: از هنگام وقوع زلزله اخیری که در غرب کشور رخ داده است تاکنون 10 میلیارد و 980 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی با 83 کامیون برای مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب فرستاده شده است.

وی اظهار داشت: این کمک‌های غیر نقدی شامل 440 عدد چادر، انواع مواد غذایی و خوراکی و بهداشتی، 23 دستگاه از خودروهای امدادی و خاک‌برداری شامل کامیون، بولدوزر و تانکر و 32 میلیون تومان کمک نقدی و همچنین پنج اکیپ فنی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مردم شهرستان تاکنون برای کمک به مردم زلزله‌زده سرپل‌ ذهاب سنگ تمام گذاشته‌اند و با همکاری خوب سپاه ناحیه نهاوند و هلال‌احمر و سایر نهادهای شهرستان همه این کمک‌ها جمع‌آوری و به دست زلزله‌زده‌ها رسیده است و جمع‌آوری این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت